Ja daar! Wat een heisa allemaal om die dingen zeg jeetje. Maar goed, we hebben er iig een! Ik speelde Layton vroeger altijd op de ds en was toen vet verslaafd, hoop dat het nog steeds zo leuk is.
Ik krijg helemaal nergens reactie op, ik denk dat mijn collegaâs op het terras zitten ofzo
Ik heb vandaag 3 uur in de auto gezeten, snap echt niet waarom mensen auto rijden leuk vinden want na een halfuurtje tuffen over de snelweg heb ik het wel weer gezien.
Oh ik vind het heeerlijk. Muziek aan, meeblèren, vriendinnen bellen, beetje nadenken over het leven.
Vannacht drie uur geslapen en nu ben ik kapot.
Is deze ventilator ook âkrachtigerâ dan een goedkoop geval van de action ofzo? Ik twijfel heel hard of ik er zo een voor op de slaapkamer moet kopen.
Getver ik heb al weken zin om te splurgen maar weet niet wat ik dan wil hebben behalve een tas van âŹ2200,- en dat is misschien dan weer een beetje te gek. Ik ben online winkelen ook helemaal niet meer gewend en vind het zo onoverzichtelijk, misschien dat ik binnenkort maar even langs zoân designer vintage winkel ga ofzo
Ik zit dus thuis met een neuroom (knoopje of verdikking van een zenuw in mân voet als ik het goed uitleg). Lopen doet zo veel pijn. En eigenlijk zou vandaag mân eerste werkdag zijn na de vakantie, maar als kapper weer meteen 6 dagen gaan werken met zoân pijnlijke voet gaat hem ook niet worden. Ik bereid me alvast voor op dood verveling nu ik ook niet kan gaan wandelen. Oh en ik kan volgende week donderdag pas bij de podotherapie terecht. Mag toch hopen dat het voor die tijd wel minder is geworden met de pijn en steken.
Klaag modus uitđđź
wat voor tas?
Foto
Ik heb zoveel vliegen in mân huis pleur op
@instantramen @Luzarl de Padded Cassette van Bottega Veneta
(vind hem op outfitfotoâs beter tot zân recht komen dan productfotoâs)
Heel mooi, ik zeg doen.
haha wat leuk! had zoiets anders verwacht idk waarom
Zo hinderlijk, ik heb dat ook. Van die dikke zoemede vieze vliegen bah.
Doeee het
En @Luzarl Bijna 5 maanden huur als ik het kon missen had ik het denk ik gedaan maar voor nu wordt dat hem niet helaas
@instantramen ben nu wel heel benieuwd wat je verwacht had!
En dan gaan ze zo dom tegen het raam aan vliegen
iets met kleur
Oh ja snap denk ik wel dat je dat dacht haha! Als ik een bak geld zou hebben zou ik inderdaad allemaal wacky tassen in allerlei kleuren hebben denk ik, maar als ik er âmaarâ eentje zou kunnen kopen dan toch iets wat overal bij past