Wat je even kwijt wil #38

Ik heb echt een Bourgondisch weekend gehad :biggrin: en het hoogtepunt was denk ik dat ik het Videoland account van een vriendin mag gebruiken om the bachelorette te kijken!!! en dat we blijkbaar hetzelfde wachtwoord hadden bedacht lolll

9 likes

afbeelding

Doet me denken aan mn favo aflevering van modern family. En dan ben jij Claire! Helemaal zin in hoe dit zich gaat ontwikkelen

24 likes

Mijn moeder zegt altijd: je kan altijd de politie bellen, daar zijn ze voor. Ze doen er toch mee wat ze willen. Wrs maken ze een melding en als er dan weer iets gebeurt hebben ze jouw melding ook al.

2 likes

Hahaha ja ik verander hierdoor dus meteen in Peter R. de Vries (:grimacing:) en start zo mijn eigen buurtonderzoek.

12 likes

Ik heb komende week elke dag fysieke (werk)afspraken dus ik moet élke dag normale kleren aan. Na 15 weken thuis te hebben gewerkt en joggingspakken mijn dagelijkse kloffie waren, weet ik niet of ik nog kan beoordelen wat normale kleren zijn

6 likes

Gelukkig heb je al een directe lijn met een advocaat.

34 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Ja dan word je wel meteen de nieuwe buurt gek ben ik bang

4 likes

‘Word’
 gurl! Die mensen hebben dat allang door.

4 likes

Handig wanneer ik word beticht van stalking. Ik kwam een van onze bouwvakkers tegen in de winkel waardoor ik dacht: he dan woont ie bij ons in de wijk. Duurde twee dagen en toen had ik al ontdekt waar die woonde. :joy:

Heb nooit gezegd dat ik wel spoor.

4 likes

Fuuuck ik had net bijna een Nintendo Switch voor 329 te pakken en toen werd hij op het laatste moment weer uit mijn mandje geflikkerd met de melding niet leverbaar :weary:

Hahaha hier moest ik ook meteen aan denken, heb die aflv laatst nog gezien.

Ik zie op tegen het hete weer deze week, niet alleen om de hitte maar omdat sporten dan drama wordt :sob: en ik was best goed bezig weer

1 like

Gevonden! Ik weet even niet of hier een speciaal topic voor is maar ik ben weer op zoek naar een liedje net zoals laatst :sweat_smile:
Ik kan helaas maar een klein stukje neuriën maar hopelijk weet iemand wat ik bedoel:
Audio weg want gevonden

3 likes

Ik moest aan Shanice - I like your smile denken haha, maar weet niet of dat het nummer is wat je zoekt.

4 likes

Shanice - I love your smile ?

1 like

Sowieso dat iemand dit weet, ik herken het maar geen idee hoe het heet

1 like

Ja ik probeerde het nog sympathiek te brengen, zoals ik ben natuurlijk.

3 likes

@Yellow @Hetty JA JA JA bedankt!!

Weet iemand of dit nummer gebruikt is als intro voor een serie? Of in een reclame ofzo? Ik vind zo niks maar m’n vriendinnen en ik hadden allemaal het idee dat we het van zoiets kenden

2 likes

Mijn schoonfamilie gaat deze week een weekje naar een vakantiepark en vanaf woensdag ga ik er ook heen. Nog twee dagen werken en dan lekker een paar dagen van het heerlijke weer genieten. Kan niet wachten op een paar dagen vakantie :heart_eyes:!
Lekker knuffelen met mijn nichtjes, zwemmen in het zwembad en bruin worden.

4 likes

Welke site? Ik heb hem vandaag bij In.tert.oys gekocht dankzij @Opheliac - wel voor 379 maar wel heel blij nu haha

2 likes