Wat je even kwijt wil #38

Mijn vader had zo’n dom bericht geliked op facebook en nu heb ik zijn like stiekem weggehaald, want het zat me dwars.

19 likes

You’re welcome boo

1 like

Gvd Grey’s anatomy aan het herzien en ben nu bij die verschrikkelijke musical aflevering.

9 likes

Bij Bol.com was hij heel even weer op voorraad tegen de normale prijs. Schijnt mondjesmaat binnen te komen daar dus ik blijf loeren als een havik de komende weken. Ik heb wel maar alvast ringfit gekocht, niet dat we er nu iets aan hebben maarja was ook nu goeie deal.

1 like

Jemig wat is liefdesverdriet kut :(.

2 likes

https://www.bol.com/nl/p/nintendo-switch-console-grijs-verbeterde-accuduur-nieuw-model/9200000067742249?referrer=socialshare_pdp_androidapp ik heb hem vanmiddag gekocht bij bol en bij mij staat ie nu ook gewoon op leverbaar? Of ben ik heel dom en heb ik een hele verkeerde versie oid gekocht :grimacing:

2 likes

Ja maar hij wordt dan weer uit je mandje gegooid als je wil afrekenen, of hij komt helemaal niet in je mandje als je klikt op toevoegen :frowning_face: Als je gewoon zelf zoekt in het menu is die grijze nu ook niet meer te vinden, en de roodblauwe alleen voor 400+. Oude linkjes zijn gewoon nog niet aangepast denk ik. Ik was echt net te laat volgens mij, maar chill dat jij hem hebt bemachtigd!

Ergste wat er bestaat!

1 like

Oh dat is echt zuur dan, hoop dat ie snel wel weer erop komt!

Wel interessant want hij wordt geleverd door DHL, nog nooit gehad bij bol. En daar heb ik nou niet perse de beste ervaringen mee, dus eerst maar eens zien of ie echt aankomt!

I feel ya

1 like

Eigenlijk is het best raar dat we allemaal zoveel over ons leven delen op dit forum. Ik ben eigenlijk stiekem een opaatje maar ik weet alles van jullie.

27 likes

Ik appte net met mijn vriend en ik zei dus moet even mn melatonine uit mn koffer halen dus hij zei oke doe maar. Loop ik in de keuken zie ik een schaduw dus schrik me de tering en ik maakte er een rare beweging bij want ik dacht dat het een hooiwagen of veenmol was staat mijn vriend om het hoekje😭 hij miste me

45 likes

Gelukkig weten wij allemaal wie jij echt bent dus als ik me om iemand geen zorgen maak dat diegene een vies oud mannetje is dan ben jij het wel haha

17 likes

Nee ik ben een oude man. Alles is een façade

1 like

Dat is echt aso qua laat komen. alles tm 20 minuten trek ik altijd nog wel. Had diegene wel laten weten dat/waarom diegene te laat was?

1 like

Ik lig nog lekker op de bank te chillen terwijl ik al een uur denk ik moet naar bed. Hoor ik buiten ineens herrie en een vieze brandlucht… zijn ze volop aan de trambaan aan het werk. Okeeee ik ga al mijn bed in! Chill moment is over :sob:

Ik leer het ook nooit. Niet s avonds laat lastige goede gesprekken gaan voeren. Dat gaat je een goede nachtrust kosten.

1 like

Ik mag vanmiddag eindelijk op bezoek bij de oma van mijn man, sinds corona haar alleen gezien achter een raampje. :yellow_heart:

27 likes

Ik heb zo’n gigantische hekel aan bloedprikken :sob:. Zit gewoon met hartkloppingen in de wachtruimte.

1 like

Komt goed, geef aan at je het spannend vindt en let op je ademhalen. De bloedprik mensen maken vaker mee dat mensen het spannend vinden.

En erna even rustig gaan zitten voordat je weer weg gaat.