Wat je even kwijt wil #38

Mijn vriend heeft van het weekend een vrouwtjeskonijn gekocht, maar omdat zijn mannetjeskonijn nog niet gecastreerd is, moeten ze de komende weken apart van elkaar zitten. Ook wel hard nodig, want dat mannetjeskonijn is sinds ie het vrouwtje heeft gezien constant hitsig. Komen we gisteravond terug van mijn ouders en uit eten, vinden we het mannetjeskonijn alsnog terug in het hok bij het vrouwtje omdat mijn vriend het hok niet goed heeft dichtgedaan :roll_eyes: Dus nu heeft ie over een aantal weken waarschijnlijk babykonijntjes in zijn appartement van 40 vierkante meter :joy:

21 likes

Heb het inderdaad aangegeven! Probleem is dat prikken bij mij heel slecht gaat. Vaak klapt de ader dicht. Vandaag hoefde ze maar twee keer opnieuw te prikken dus het viel mee.

1 like

Veel plezier @GEEZ! Ik heb mijn oma gisteren ook voor het eerst sinds corona gezien, was zo fijn!

2 likes

de dagen worden vanaf nu weer korter!
dus daar heb je wel wat aan over anderhalve maand ofzo

2 likes

Ik zag 2 van die grote bakbananen in de keuken liggen en nou heb ik echt continu dat lied van bananen in pyjama’s in m’n hoofd. Echt hou oooop.

4 likes

Een vriend [wou zeggen goede maar mweh] heeft sinds een half jaar ofzo weer een vriendin en nu heeft hij NOOIT meer tijd voor zijn vrienden. Ik kan me hier echt dood aan ergeren. Ik geef het op.

Net onderweg naar een vriendin om samen haar kat op te halen zegt die vrouw van die kat af. Of we niet een andere dag kunnen. Wel met een legit reden maar toch…

ah nee wat sneu. dan kijk je er zo naar uit :frowning: hopelijk mag ze het katje binnenkort ophalen <3

1 like

Jaa we zijn nu een beetje aan het pushen haha lets hope.

1 like

Ja spannend, ik hoop het ook voor je! Las op twitter al wel weer mensen bij wie die toch vertraagd was, fingers crossed dat je hem snel hebt :crossed_fingers: En voor mij dat er snel weer een nieuwe batch komt.

Yes het gaat door. Whoop whoop ik zit vanaaf een kitten te entertainen op de achterbank !! Haha

19 likes

Mijn broer(tje) heeft een dubbele longembolie, net als mijn moeder. Vind dat toch wel heel eng :neutral_face: Ze weten ook niet wat de oorzaak is.

Maar hij ligt in Zwitserland in het ziekenhuis en hij stuurt me net foto’s van de menukaart voor de lunch. Het lijkt wel een sterrenrestaurant. Hij heeft zelfs een wijnkaart :rofl:

48 likes

Zeg dat nou niet :pensive:

1 like

@Huismus mijn like is voor het tweede stukje haha. Wat naar, hoop dat je broer er snel bovenop is!

Ik heb geen zin vandaaaaaaaaag en ik ben moe.

1 like

Ja, hij woont er. Dus ik kan ook niet even langsgaan. Ik ben wel gewend aan de afstand, maar vind het nu wel heel rot. Het blijft ook zo raar abstract als er iets zo ver weg gebeurt.

Moest net bloedprikken, het prikken zelf deed al echt zeer en normaal voelt dat een miliseconde scherp maar dit deed echt pijn. Stopt na 2 buisjes ook de boel met bloed geven en mocht ik nog een keer in mijn andere arm :slightly_smiling_face::sob: vind het geluid en gevoel altijd zo naar van bloed dat in dat buisje stroomt

Ik zit te wachten op de postbode want die komt een hm pakket brengen met allemaal sportspul dat ik niet nodig heb :sunglasses: en dan ga ik naar de markt en boodschappen doen, koken/mealpreppen (mexicaans ohyes), dan ff mega belangrijke toets maken die ik toch niet ga halen maar 1e keer dus wat boeit het, eten, chillen, slapen. Druk druk druk

Oh en tussendoor dozen inpakken want zaterdag verhuizen

7 likes

Ahh ik heb echt zo’n heerlijk weekend gehad. Echt het idee dat ik vakantie gehad heb. Zat gisterochtend ook al aan het bier (in de zon,na het zwemmen, nog voor mijn eerste koffie haha), vind dat ook altijd ultiem vakantiegevoel.

13 likes

Hahaha gods kat ophalen gaat toch niet door maar ze komen hem morgen brengen kei lief.

5 likes

Dettol achtig spul, schoonmaak azijn?

1 like