haha wat leuk! had zoiets anders verwacht idk waarom
Zo hinderlijk, ik heb dat ook. Van die dikke zoemede vieze vliegen bah.
Doeee het
En @Luzarl Bijna 5 maanden huur als ik het kon missen had ik het denk ik gedaan maar voor nu wordt dat hem niet helaas
@instantramen ben nu wel heel benieuwd wat je verwacht had!
En dan gaan ze zo dom tegen het raam aan vliegen
iets met kleur
Oh ja snap denk ik wel dat je dat dacht haha! Als ik een bak geld zou hebben zou ik inderdaad allemaal wacky tassen in allerlei kleuren hebben denk ik, maar als ik er āmaarā eentje zou kunnen kopen dan toch iets wat overal bij past
Welke tas had je op het oog?
Heb een paar posts hierboven een foto gepost de Padded Cassette van Bottega Veneta
@Hinkje hoe is het gegaan, viel het mee? En daarop aan hakend is jouw essay eigenlijk nog gelukt @Stars ?
Verder heb ik niets te melden.
Vanmiddag ging ik lunchen met mān vriend en toen hadden we allebei onze telefoon thuis gelaten. Als we ergens zijn hebben we t eigenlijk bijna altijd wel over dingen die we ook gelijk willen opzoeken, nou kon dat dus niet, dus ik dacht ik onthou t wel tot we thuis zijn en nu ben ik t weer vergeten haha
Zooo irritant want hij weet t ook niet meer
Maar was wel een chille lunch zonder afleiding
@Dazed wat een toffe tas ik vind hem iets 90s hebben. Al vind ik die laarzen op die foto ook wel vet.
Wij hebben geen wachtmuziekje aan de telefoon, maar wel muziek in de wachtkamer, gewoon via Spotify, zetten gewoon een playlistje aan, maar vandaag maakte Spotify telkens zeer rare keuzes, kwam ineens de Pokemon-song voorbij, en ook nog vrij hard, hahahaha schaamde me echt een beetje.
Ik las dat VI geen reclame heeft vanavond maar ik vroeg me ineens wel af waar the fuck hebben ze het nu over in dat programma dan (ja zwarte piet blijkbaar)? Er is toch geen voetbal?
In het buitenland wordt wel gevoetbald en rondom voetbalclubs is er wel nieuws: nieuwe trainers en spelers etc.
Ik was een keer bij de huisarts en er stond de hele tijd al rare muziek op, tot āik wil seks met die kaleā langskwam. Toen dacht ik wel echt Was ook om 8 uur 's ochtends. Lekker awkward ook in de wachtkamer.
Ik zit in bad en ga zo pingel pangel muziek opzetten. Als julloe me niet meer zien ben ik te zen geworden om mn ellende te posten.
ahhhhh zo leuk, klinkt helemaal mooi
VI gaat nauwelijks over voetbal dus ze missen nu ook niet zo veel
Ugh ik ging net verven en ik spoel daarna mān kwast altijd uit met mijn handen onder de kraan, dus ik greep er vol in en toen bleek het ineens verf op alkalydbasis te zijn ipv op waterbasis dus nu heb ik spierwitte handen die ik nooit meer schoon krijg