Wat je even kwijt wil #38

Dat is echt balen… Geven ze ook feedback?
In welke sector zoek je?

Jeej!!

1 like

Hier kwam een tijdje terug ‘liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist’ voorbij in de wachtkamer bij de huisarts :joy:

13 likes

Ik zit even een uurtje in de zon en heb nu alweer beide scheenbenen verbrand.
#bleekscheetvoorhetleven

Ja mooi is ie hè :heart_eyes: Vind die laarzen ook heel tof inderdaad, ze hebben ook deze en als ik het geld had voor die tas zouden deze de volgende aankoop zijn

2 likes

Met terpentine wel!

Die zijn ook prachig.

image

Als klein kind had ik een fascinatie voor deze schoenen en nog steeds heb ik dagen dat hoe grover en hoger hoe beter het streven is. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaa die heb ik ook altijd geweldig gevonden :heart_eyes: ik heb nu wel zwarte hoge Buffalo’s en word er elke keer dat ik ze draag helemaal blij van

@Dazed ik vind die tas een trendy model van nu en niet zijn prijs waard. Zou echt kijken naar tijdlozere modellen.

2 likes

Ik heb panterprint buffalo’s en een paar dat een samenwerking was met Puma. Verder had ik nog een paar New Rocks die ik op mijn 16e tweedehands had gekocht maar nooit aandurfde naar school want te extreem maar die heb ik dit jaar weg moeten doen.

@Daelyss Anderzijds is het ook weer zo wat voor de een een trend is kan voor de ander iets zijn waar je nooit genoeg van krijgt.

2 likes

Ja het gaat hem sowieso niet worden hoor, heb er nu gewoon het geld niet voor. Maar ik vind van die klassieke, tijdloze tassen vaak heel mooi bij anderen maar niet passen bij wat ik zelf draag, dus als ik wel een keer voor een dure tas ga wordt het waarschijnlijk alsnog iets wat niet zo tijdloos is haha :sweat_smile:

@anon42392789 wat een droom, panterprint Buffalo’s. Dat is echt alles wat ik wil in het leven

2 likes

Ik ga deze week 6 keer op restaurant en kan niet gelukkiger zijn. Heb dat echt gemist!

28 likes

Ik zit klaar voor de Modern Family docu en de laatste afleveringen. Ready to cry.

Serieus dit is mijn meest favoriete serie ever :two_hearts: instant happiness gewoon als ik dit aanzet, ook voor de 8ste keer.

12 likes

Ik ga ook zo hard janken. Ik zit al helemaal klaar met wijn en chocola. Zo blij dat het weer op netflix staat gelijk vanaf seizoen 1 weer alles gekeken

1 like

Ja ik ook! Wel een paar gemist van 11 helaas, maar hopelijk komen die nog op netflix binnenkort.

2 likes

Ooh, wat lief :heart:! Het zal nipt zijn en ervan afhangen hoe veel details hij wil (i.p.v. algemene vaagheid :joy:). Ik heb bij de meeste vragen wel ongeveer iets in de buurt geantwoord, maar ik kan niet zeggen dat het een goed examen was.

We zullen zien, ik heb nu vakantie :grin::grin::grin::grin::grin:. En door eerst de hele strenge lockdown hier en daarna een eindeloze examenperiode, ben ik echt een beetje gedesoriënteerd. Ik heb zo lang gefantaseerd over al die vrijheid en nu weet ik niet goed wat eerst doen :joy::roll_eyes:.

Ja ik heb er helaas ook een paar gemist. De begin afleveringen van seizoen 11. Maar ik kan het toch honderd keer kijken dus hopelijk idd snel seizoen 11 op netflix

Ik heb ook gehuild.

1 like

Omg jaloers, ik heb zoveel zin om naar de Italiaan hier te gaan (en in scroppino’s) en ik liep net langs het terras waar nu nog volle zon op staat :weary:

1 like

Italiaans doe ik volgende week. Echt mijn lievelings, we zouden normaal zaterdag 14/3 gaan eten maar ja toen kwam de confinement :roll_eyes::joy::joy:

2 likes