Ik ben helemaal lek gestoken vannacht. Zo veel jeuk en zo slecht geslapen daardoor. Maar ik hoorde niks.
Tering dit was zo’n slechte nacht slaap. Zo veel wakker gelegen. Deze dag, gaat lang duren 
@Evenveel Ahh even proberen afstand van te nemen en dan als je bent gekalmeerd met frisse moed met de feedback aan de gang! Het komt vast goed, anders hadden ze je meteen wel gezegd te moeten stoppen en geen feedback gegeven!
Ik heb de indruk dat het went. Hier in België is het al enige tijd verplicht in het OV en ik draag het ook als ik naar de supermarkt ga. Heb echt het idee dat ik er wat gewoon aan raak. Vraag me wel af wat het gaat geven tijdens hele warme dagen, als je veel buiten moet zijn ofzo… En ik ben benieuwd naar de tanlines die daardoor gaan verschijnen. Mondmasker en zonnebril lijkt me wel bijzondere tanlines te geven
#summer2020
Ik ben gewoon zenuwachtig voor mijn yoga les straks. Heb dus 2.5 maand vrij weinig gesport dus hoop dat ik het kan bijhouden
@ellegirltalk @Vaiana Dankjulliewel! Het is gelukkig wat gezakt maar baal er echt van en schaam me nog steeds. Maar goed, ik ga inderdaad even met andere dingen bezig en dan met frisse moed er weer tegenaan. Morgen ofzo.
Ja pff ik moest eentje op in de wachtkamer van de tandarts laatst. Vond het echt veel vervelender zitten dan ik van tevoren had verwacht.
Zo jammer dat alle verplichte vrije feestdagen voorlopig voorbij zijn 
Corona heeft m’n werk een beetje in de war geschopt, wil niet al te veel in details treden maar ik was voor de crisis net tijdelijk ergens begonnen waar ik het niet zo leuk vond, daarna zou ik ergens anders heen gaan maar dat is niet door gegaan en vandaag moet ik dus voor het eerst sinds de versoepelingen weer aan het werk daar waar ik het niet zo leuk vind en ik ben zó zenuwachtig, echt alsof het m’n eerste werkdag weer is. Ik ben misselijk, heb niet geslapen, kan wel janken van ellende. Weet gewoon niet wat ik moet 
Jongens klein feestje mijn baas is er waarschijnlijk de hele week niet 

Echt janken he. Die gratis verlofdagen hebben me er wel doorheen gesleept de laatste weken hoor, serieus…
Nou echt he, lijkt ook wel alsof de mensen in leidinggevende posities nog shitter zijn geworden.
Met de auto
Ja maar als je niet komt zet je je baan wel op het spel voor mijn gevoel. Ik zit hier pas 6 maanden en heb een tijdelijk contract.
En ik weet niet maar t was vanochtend gewoon weer hartstikke druk op de weg dus zal echt niet de enige zijn
Ik snap jouw positie ook wel, maar vind het van alle werkgevers die schijt hebben aan de regels gewoon echt niet oké
Maar kun je afstand houden op kantoor?
Ik snap dat je het zelf niet per se prettig vindt, maar als je met eigen vervoer kunt en afstand kunt houden op kantoor dan kan het wel denk ik en snap ik dat een werkgever het weer vraagt. (Ik ben vooral ook heel jaloers, want ik wil ook weer naar kantoor
)
Vandaag is de eerste dag dat mijn vriend weer kort naar kantoor mag 
eindelijk even niet meer op elkaars lip. Ik ben nu alleen steeds hardop tegen mezelf aan het praten haha 
Ik had net een tentamen en ik denk dat het wel oke ging. Ik hoop dat ik genoeg uitgebreid ben geweest in mijn antwoorden. Dit was in ieder geval de moeilijkste, dus die heb ik nu gehad!
Ohh wat is dit nu al een kutdag. Het is eigenlijk mijn vrije dag maar ik had een teammeeting vanmorgen. Dus om half 8 al opgestaan om deze voor te bereiden. Die duurde tot 10 uur.
Rest van de dag had ik echt zin om van het weer te genieten, in mijn hangmat op het balkon. Lekker boekje erbij. Zijn ze een heg aan het slopen aan de overkant van de straat. Incl vermaler, tractor, veel stof en heeeel veel herrie. Ben helemaal overprikkeld en half aan het janken nu.
Ga nu maar werken vandaag maar had me zo verheugd op mijn vrije dag
Hoop dat ze vandaag klaar zijn anders word ik gek
Kun je niet naar een park oid? Als je dan vanmiddag thuiskomt zullen ze wel klaar zijn toch, een heg snoeien kan toch niet zo lang duren? Zonde van je vrije dag anders!