Ik zit klaar voor de modern family slotafleveringen.
Ja hoor zit al mee te janken.
Thnx, het was geen date maar iemand met wie ik tien jaar terug bevriend mee was. We hadden laatst afgesproken en ik had een berichtje gestuurd om weer een keer te meeten maar daar wordt nu dus niet meer op gereageerd.
Nu moet ik nog harder huilen haha.
Ja, ik ga er nog even op broeden. Op zich zeg ik in mijn uitleg niks vervelends over haar. En ik kan me voorstellen dat als iemand tegen je zegt geen actieve vriendschap meer te willen dat je dan benieuwd bent waarom. En dat het geruststelt als zoān keuze niet echt over jou als persoon gaat verder.
āZullen we gelijk seizoen 4 kijken?ā
Jaaaaa hoor
Oh mijn god herkenbaar! Ik dacht dat ik de enige van mijn leeftijd was maar ik krijg echt dikke worstenvingers van warmte en lopen. En mijn enkels en voeten zwellen ook op.
Ik kijk VI omdat ik benieuwd ben naar de discussie nav afgelopen week maar omg ik irriteer me kapot aan die mannen.
Mijn vriend wilde graag kijken. Ik heb het 15 seconden volgehouden en toen ben ik de kamer uitgelopen. Alleen al dat ze beginnen met dat je het nooit voor iedereen goed kan doen.
Echt van die mannen die vinden dat ze eigenlijk niks fout hebben gedaan. Bah
Wat irritant dat verkeersgeluid!
Moet mijn been spieren echt trainen man ik lijk wel bejaard.
Ik kijk de laatste afl van modern family maar ik vind het echt teringsaai
Valt me ook tegen ! De docu daarentegen vond ik echt heel leuk.
Die wilde groene parkieten komen goed in de buurt maar met je eens, echt een verschrikkelijk geluid.
Ik schakel net over naar de Duitse RTL en zie gewoon iemand bij Lotto Weekend Millionairs de miljoen winnen! Zo vet! Hij had het antwoord op de vraag een week eerder in het boek āNutteloze weetjesā gelezen de vorige keer dat iemand dit won was alweer 2,5 jaar geleden. Haha ik vind het zo leuk.
Ja mooie slotaflevering, moest een traantje wegpinken.
Pfff ik word soms zo moedeloos als ik op facebook/twitter kijk, ik heb dan echt het gevoel dat heel Nederland complotdenker is wb corona en racistisch is. Kan die dingen beter verwijderen voor mān eigen gemoedsrust. Ook gewoon mensen die ik hoog heb zitten. Laatst poste een collega ook zoān dom ādeel dit bericht als je geen racist bent, maarrrrā¦ā-bericht en daar kwam een reactie op met een link naar een website van goh lees dit eens. Dat was het enige. Volgende dag had ze gewoon alle reacties op het bericht verwijderd. Vind haar dan meteen minder leuk, terwijl ik normaal best goed met haar kan.
Ik vind het echt heel irritant dat het zo laat nog licht is.
Wilde vragen of je ze wil ruilen voor mijn familie scholekster, maar besefte toen ik het schreef dat dat ook eksters zijn. Een soort geƫvalueerde vorm. (<- dat moet een pokeball voorstellen)