Wat je even kwijt wil #38

Was ook nog een idee geweest! Maar vind thuis chillen altijd fijner (wc en eten in de buurt haha :crazy_face:)
Heb nu mijn noise cancelling headphones op met muziek en ga vandaag paar uur werken. Heb dan morgen grotendeels vrij!

1 like

De afgelopen maanden kon ik echt niets presteren voor mijn studie dus besloten voor de herkansing te gaan. Heb nu een paper/onderzoek deadline in augustus wat op zich prima is want toch geen plannen deze zomer. Maar al mijn studiegenoten hebben sinds deze week zomervakantie en chillen enorm en ik moet nog beginnen :roll_eyes: :tired_face: Gelukkig wonen ze allemaal in een ander land haha

??? ??? ??? ??? ??? ??? loophole

27 likes

yaaay de klusjes mannen zijn klaar en voelt nua lsof we een hele andere badkamer hebben. terwijl alleen het meubel is veranderd.

Oja, werken. dat was ik aan het doen.

6 likes

Proberen telefonisch een afspraak te maken met de huisarts: ‘er zijn 38 wachtenden voor u’.

2 likes

Als ze kunnen zwemmen misschien naar een meertje?
Of spelletjes spelen?
Of buiten voetballen?

Naar een meertje oid? Of is er een speelbos met water ergens in de buurt (hier in Utrecht bijv. wel). Waterfietsen? Als dat kan met z’n drieën… Waterspelletjes thuis? Zoals flessenbal, waterballonnen, etc.

Ik heb een collega die m’n vader zou kunnen zijn maar ik zou echt zo met hem het bed in willen duiken :joy: soms heb je dat gewoon dat je iemand op een rare manier heel sexy vind, toch?

13 likes

Een vriend van mij is in mijn voortuin bezig met zo’n elektrische heggenschaar en ik wil graag helpen maar ik DURF NIET omdat mn buurvrouw ook buiten is :woman_facepalming::woman_facepalming:

oh ik snap je heel goed. ik durf nu niet eens in de tuin te zitten vanwege de buurvrouw. Vorige week stapte ik er even een keertje over die angst heen en ja hoor, mevrouw gelijk door schutting gluren en doen alsof er een wonder is dat ik buiten zit. Gelukkig wist daarna de rest van de straat ook weer dat ik buiten zat :slight_smile:

2 likes

:scream: Zijn mensen echt zo?

Och je moest eens weten. ik woon best wel in een bejaarden buurt, dus lekker met pensioen en de hele dag de tijd.
als wij bijvoorbeeld de voordeur open en we staan even te kleppen met iemand aan de deur, hup moet ze de voortuin zijn. dan gaat het bericht naar de overkant toe van de straat.
Vandaag ook weer, kwamen twee klusjes mannen voor badkamer meubel. Mevrouw stond weer aan de overkant van de straat te kletsen met de tegenover buurvrouw.

Denk dat ze wel bij de Gelderlander een rubriek vol kan krijgen.
(Niet dat wij zulke irritante mensen zijn ofzo, we zitten voornamelijk binnen en vaak koptelefoon op vanwege gamen.)

3 likes

Haha nou als ik t zo hoor ben ik bang dat er sws wel een huis aan huis nieuwsbrief over jullie wel en wee rond gaat

Eerlijk gezegd zou mij dat ook niet verbazen. Maja het is wat he! Nu mensen veel thuiswerken door corona en dan meer kunnen laten doen :exploding_head: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:

Ach ja, jij bent hun hoogtepunt van de dag. Dat zegt ook wel weer iets :wink:

1 like

Ik heb voor het eerst in maanden weer teveel geld uitgegeven aan een koffie van de Starbucks. En het was fantastisch. Maar nu heb ik koffie adem en een masker op :stuck_out_tongue_closed_eyes:

17 likes

Ik lig in de foetus houding op bed, met buikpijn. Vraag me toch af hoe ik ooit zou moeten bevallen.

3 likes

Ik heb denk ik wel 4 aften op m’n tong gadver en doet pijn

Sollicitatiegesprek zometeen, fucking nerveus

16 likes

Succes!

1 like