Wat je even kwijt wil #38

Heel veel succes @skadi!

Ik ben vandaag vrij van werk en wilde vandaag echt een dag goed opruimen in huis en voor mijn studie aan de slag, maar de eindstand is dat ik tot half 10 bij mijn vriend in bed heb gelegen terwijl hij al uren aan het werk was en daarna thuis 7 afleveringen Modern family heb gekeken. Wordt weer een goede dag vandaag!

6 likes

Gelukkig dat je in ieder geval een klein lichtpuntje ziet. Ik hoop dat je je snel helemaal weer wat beter gaat voelen. Dikke knuffel!

1 like

Woon jij aan de andere kant van mijn buurvrouw? Als ik in mn achtertuin iets doet staat ze te gluren. Ze heeft boven dr “kantoortje” en de computer naar t raam gericht zodat ze alles in de gaten kan houden.
Als er voor iets gebeurt gaat zij zogenaamd de krant halen. Ze heeft ook geen gordijnen niks. Zodat ze alles goed kan zien.

Ik heb vorige week gesolliciteerd op een hogere functie bij het bedrijf waar ik werk. En ik heb donderdag een gesprek! Omg ik dacht echt dat het kansloos zou zijn.

35 likes

omg, het is wel echt z’n typ ja!

1 like

ik had ergens voor gesolliciteerd en zou nog van ze horen of ik op gesprek mocht komen, wat morgen of overmorgen zou plaatsvinden

maar nog steeds niet gehoord! :’( dus heb m’n antwoord eigenlijk al wel

Kutfucktyfuszooi
 Heb mijn nieuwe jurk tussen mijn fietswiel gekregen en nu zit er een enorme zwarte vlek in en die krijg ik er vast nooit meer uit. :cry:

Edit: Oke heb het geprobeerd met zout en handzeep en het lijkt er aardig uit te zijn maar even afwachten hoe hij uit de wasmachine komt. :crossed_fingers:t2:

Edit 2: OOOOOOMG HIJ IS SCHOON!

Samenvatting

Hij is niet nu gebleekt hoor haha, dat is de zon die erop schijnt.

10 likes

Misschien met een hg vlek verwijderraar die speciaal voor dat soort vlekken zijn.

1 like

En voor wat het waard is, je bent zeker niet machteloos. Ik lees je bijdrages over dit onderwerp graag en leer er ook weer van. Dat hoef je natuurlijk niet te doen maar je doet het wel en daardoor verander je iets. Het is misschien maar klein maar misschien helpt het.

4 likes

Jeej ik greep vollop met mn klauwtje in een brandnetel. Is het leven niet magisch!

8 likes

Als dit mijn laatste bericht op FF is dan weet je dat Helvegen haar naam heeft waargemaakt en de weg naar de hel heeft afgelegd ivm oververhitting. Echt jammer dat mijn sollicitatiegesprek net te ver weg was om met de fiets te gaan. Mijn oksel zal wel jaloers zijn op het zweet op mijn toet.

12 likes

Ik kan echt hardop lachen om jouw posts af en toe :heart: (niet uit wraakgevoelens ik vind het verder rot voor je dat je met je klauwtje in een brandnetel hebt gegrepen)

1 like

Hahaha achja beetje azijn doet wonderen.

1 like

Ik was dit weekend een lang weekend weg en het was zo fijn om even niet thuis te zitten. Nu ligt vandaag de thuiswerkomgeving er al ongeveer de hele dag uit waardoor ik me semi-schuldig voel dat ik niet kan werken, maar het voelt ook wel een beetje als verlengde mini vakantie :heart:

2 likes

Kan bij ouderen ook een beginnende blaasontsteking zijn. Evt contact opnemen met familie als je die weet?

Hmm dat is wel wat lastiger dan. Toch goed dat je het in de gaten houdt!

Mijn pannenkoekenplant geeft zo veel stekjes, ik kan er echt niks mee hahah. Heb er twee in een pot gezet en heb er drie die in het water staan om verder te wortelen en nu groeien er weer vijf??? in. Vind het leuk dat ie zo goed gaat, maar het is zo veel werk en ik kan het niet aan om ze weg te gooien hahha. Denk dat ik maar mensen ga benaderen of ze alsjeblieft een plantje willen. Wat een gedoe

1 like

iemand gaf hier laatst de tip om ze gewoon voor je deur te zetten met een briefje erbij dat ze mee te nemen zijn + zorginstructies, misschien kun je zoiets doen haha? ben je er zo vanaf

1 like

Ooh goed idee! Ga ik doen, zou dat echt super leuk vinden ook om zelf tegen te komen

1 like

Zijn er misschien andere buren met wie hij wel eens contact heeft? Misschien weten zij bijvoorbeeld iets meer over familie.

1 like