https://www.dementievriendelijk.nl/wat-kun-jij-doen/buurtbewoners
Misschien vind je hier wat? En heeft hij thuishulp? Dan zou ik met diegene praten en kijken of er extra opgelet kan worden
https://www.dementievriendelijk.nl/wat-kun-jij-doen/buurtbewoners
Misschien vind je hier wat? En heeft hij thuishulp? Dan zou ik met diegene praten en kijken of er extra opgelet kan worden
Ik ben mân haar aant blonderen 
Ik ben zoooo moe terwijl ik wel prima geslapen heb op zich. Irritant.
@Santeria melden bij de examencommissie? Lijkt me niet dat je moet lijden onder een haperend systeem toch!
Als ik even invested was in mijn werk, als in gefrustreerd enters proberen te plaatsen in mijn instagram captions, was ik allang miljonair geweest
Aarh ik haat die stomme je-mag-geen-witregel-na-een-ander-leesteken-dan-de-punt-instelling.
Geen moeite met pizza HawaĂŻ (jaja geef me maar een ban) maar WIE SNIJDT EEN PIZZA OP DEZE MANIER.
Misschien om alle mensen die haten op hun vegan recepten tevreden te stellen?
Ik had online hoorcollegeâs van een vak niet teruggekeken, omdat ik daar geen zin in had. Wat blijkt nu, moeten we de stof uit de hoorcollegeâs gebruiken in een verslag. Dus nu ben ik hoorcollegeâs van in totaal 8 uur lang achter elkaar aan het kijken

ja, wie doet er nou 1 stukje pizza eten op zân mini bordje!?. Wat ook nog eens duidelijk niet uit deze gek gesneden pizza is gekomen.
waarom is op de trap zitten zo rustgevend en therapeutisch
Misschien moest ik daarom vroeger als kind/tiener weleens op de trap zitten als ik me belachelijk gedroeg/ruzie had met mân oudersâŠ
Als er staat dat ze eerst een gezondheidscheck doen voordat je de bioscoop ingaat bedoelen ze dan dat ze je temperatuur opmeten?
hahaha ik moest altijd op de trap zitten als ik mijn bord niet had leeggegeten
Altijd trots op mijn autootje als ie met vlag en wimpel slaagt voor de APK 
Ga straks naar de mac fietsen en lekker veel eten afhalen 
Ik ben zo rozig van de hele dag zonnen en zwemmen. Ik ga echt lekker slapen vannacht
Wtf wat gemeen. Ik had dit onlangs ook bij een online examen, ik heb de prof gebeld (er stond een nummer online indien problemen) en die heeft mân examen weer opengezet. Die had er alle begrip voorâŠ
Uhm wtf? Wat een lul zeg, jezus. Iedereen maakt toch wel eens een foutje! Plus je bent ook gestresst op zoân momenten dus dan kan er al eens sneller iets fout lopen.