Wat je even kwijt wil #38

Mijn essay voor mijn studie is werkelijk zo slecht (weinig diepgang etc) door tijd tekort en geen concentratie enzo wegens persoonlijke omstandigheden dat ik er serieus over denk om mijn docent te mailen om mijn excuses aan te bieden voor het ingeleverde werk. Kan het ook al dagen niet loslaten bah :unamused:

O yeah lekker garen wikkelen op een kaartje en Kardashians kijken op bed. MET ventilatooorrr Living the grandma levuh

7 likes

Help ik ga vrijwillig National Treasure kijken

1 like

Ik voel me zo lusteloos/moe/nergens zin in/gefrustreerd/UGH. Ben al heel de dag niet vooruit te branden. Juist omdat het de laatste tijd wel weer oke ging hoop ik niet dat ik mij weer dagenlang zo voel… Mezelf zo maar weer naar het sportveld slepen (die teamdruk toch ergens goed voor), vaak lukt het dan wel om daarna een potje goed te janken en mij iig weer oke te vertonen.

Ik heb net een extra vriezer gekocht. Want de vriezer die wij hebben is te klein. Ik wil 3 broden erin kwijt kunnen. Omdat ik nu te vaak door de week naar de supermarkt moet voor alleen brood.
Ik hoop dat het gaat bevallen.

5 likes

Ik krijg morgen een extra vriezer en ik kan echt niet wachten.

Ik heb zelf op dit moment alleen zo’n klein vriezertje boven de koelkast.

3 likes

Echt vervelend dat gevoel. Komt het ergens vandaan of heb je gewoon je dag/week niet? Hopelijk is het sporten even een fijne uitlaatklep en helpt het potje janken om je weer wat beter te voelen!

1 like

Áls je nog geen perziken of nectarines hebt ge gegeten doe je echt iets mis!!

Ze zijn zo sappig :drooling_face::drooling_face:

21 likes

De nectarines die ik zie zijn allemaal net bakstenen :sob:

Morgen woensdag, meeste plekken hebben dan markt toch?

Ik heb mijne van een Turkse winkel, hun fruit is altijd beter dan dat van de supermarkt

1 like

Mijn favo bezigheid in de zomer: mijn armen onderlekken met nectarinesap :heart_eyes:

2 likes

Omg je brengt me op ideeën ik ga morgen naar de markt (fuck m’n scriptie)

Ps de watermeloen is ook :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Al m’n stufi spenderen aan fruit :raised_hands:t3:

4 likes

Vrienden van mijn ouders gaan scheiden en die man van het stel belt net m’n vader, dus ik dacht van oh zeker om hulp te vragen of over z’n gevoelens te praten. Maar het gaat al een kwartier over de stort en zwerfafval in het bos en marktplaats. Echt een nuttig gesprek, ben benieuwd of hij nog to the point komt of dat ie echt belde om even casual over spullen dumpen te praten.
Oke ze gaan nu ophangen? Hoe werkt dit?

6 likes

Hoe ophangen werkt? “Oké nou doei” “doei” drukt op rode knopje

1 like

Ik ben of als een malle door een mug geprikt of ik ben allergisch voor iets. Hele dag al jeukende plekken op mijn benen en armen :sob: En ondertussen weet ik niet meer of de rode plekken en bultjes van het krabben zijn of niet.

Was even vergeten dat ik nog perzikken had. Ze waren heerlijk.

1 like

goh nooit geweten

3 likes

Ja of : " Ja , ja , oke ja , joeee doee , ja , jaa klopt ja , joe , joee , joe , doeee , ja , joee

2 likes