Zo gaat een gesprek met mijn moeder ongeveer aan de telefoon (van mijn kant he). Alleen roept ze op het einde uit het niets ineens HOUDOE en is het gesprek voorbij voor ik het zelf door heb.
Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Het was vrij informeel, echt een gesprek ipv een vraag-antwoordgesprek.
Het liep wel vrij soepel, maar ik had allerlei voorbeelden en antwoorden voorbereid die dus niet echt aan bod kwamen⊠En dat vond ik wel jammer, want juist doordat het heel informeel was heb ik dat voor mijn gevoel niet allemaal kunnen benadrukken. Dat maakt me wel onzeker.
Aan het eind gaf ik het ook aan, dat ik het lastig vond om zo in een gesprek te uiten wat ik kon, maar dat ik het ze graag laat zien. Dus hopelijk was dat een goeie uitsmijter.
Het was ook mijn eerste serieuze sollicitatiegesprek ooit, dus wist ook niet goed wat ik kon verwachten. Mijn gevoel zegt dat het 50/50 is. Ik denk wel dat ik goed aansluit maar ik ben gewoon bang dat ik niet overtuigend genoeg was. Ik hoor het deze week al!
Jij hangt op
Nee jij hangt op
Hmmm ja je weet het nooit. Kan ook zijn dat ze juist op zoek waren naar iemand waarmee ze een klik hebben, en als het een goedlopend gesprek was is dat dan juist positief!
Ben benieuwd, hoop voor je dat je goed bericht krijgt binnenkort 
Oooh waar heb je dit gedaan? Zoiets staat echt al lang op mijn lijstje van dingen die ik wil doen.
Thanks! Ga morgen eens kijken.
Haha The Hills new beginnings wat een grap weer. En Spencer Pratt heeft het meest irritante hoofd op deze planeet.
Ik heb vandaag de duurste onderbroek ooit gekocht. Voor bijna 13 euro mag mijn kont mij dankbaar zijn.
Ik ga voor je duimen! Als ik sollicitatiegesprekken heb is het eigenlijk ook vooral een informeel gesprek met een paar vragen. Het gaat mij er juist om dat ik een klik heb met die persoon en dat je de branche waarin we werken leuk vindt, de rest wat je moet weten leren we je wel als dat nodig is. Dus wie weet gaat het daar ook zo!
Ik ben bij mân ouders en dan word je zo wakker 
Wie van het forum maakt ook alweer die leuke mondkapjes? Want ik zit nu met mân witte koffiefilter over mân snoet, maar dat kan natuurlijk wel wat leuker.
Ik lag 0230 nog wakker en daarna alleen maar heel lichtjes geslapen en nu al tijd aan het werk. Ben zo moe weer. En zenuwachtig voor van alles. Gadverdamme. Heb ook echt een lelijk hoofd als ik amper heb geslapen. Mijn ogen staan raar en mijn frons is extra aanwezig.
Ik ben vandaag vrij, de was staat al aan en ben nu al op weg naar supermarkt nummer 2. What is happening to me.
Ik vind het vervelend dat het moeilijk toekomst plannen is maken op het moment door corona. Wij zouden dit jaar gaan genieten van ons huis/ vakanties en feestjes en dan volgend jaar wellicht aan kinderen willen gaan denken. Ik had hier eigenlijk nog een heel verhaal getypt over mezelf wat voor niemand interessant is, maar is er een topic om hierover te sparren of zit iemand in dezelfde fase? (met vrienden bespreek ik dit liever niet want dan krijg je telkens opmerkingen over kinderen krijgen en wanneer zijn jullie aan de beurt etc) dat wil ik voor mezelf houden.
Kinderwens/rammelende eierstokken?
Herkenbaar, wij hadden heel duidelijk gepland om dit jaar nog 2 luxe verre vakanties te doen en dat zou de laatste vakantie zijn voordat we eind van het jaar zouden proberen voor kinderen. Proberen voor kinderen gaat nog steeds wel door, maar het is jammer dat we die laatste verre reizen niet meer hebben kunnen doen. Ik post/lees altijd mee in het kinderwens topic! Daar zitten niet alleen dames die al actief bezig zijn maar ook ook dames die binnenkort willen beginnen.
Ik ging vanmorgen zwemmen in een natuurwater vlakbij mijn huis. Echt dit moet ik vaker doen, love zwemmen, en zoân goede start van de dag. Voel me helemaal fris en kalm nu.
Ik snap het niet. Ik heb aannemers in huis, en dan verteld er een dat zijn andere baan het onderhouden van een wietkwekerij is?
Hoezo vertel je dat?