Misschien denkt ie dat je ook wat wilt kopen?

Hij begon ook over een vriezer, daar heb ik wel cakejes liggen. Wow dit loopt snel uit de hand 

Thanks, dat stelt me wel gerust. Heb vannacht gedroomd dat ik mijn eerste dag had verkloot daar dus blijkbaar heeft het allemaal veel indruk op me gemaakt 
Geef jij hem een cakeje in ruil voor een paar gram wiet. Maak je wiet cakejes voor hem in ruil voor korting op de werkzaamheden.
Ik ruik een goede deal 
Hahahahaha er zijn mogelijkheden idd 
Maar voor nu blijf ik wel in mijn rol als gta spellende verpleegkundige in de ggz.
Vinden ze boeiende onderwerken ofzo.
ik las dan geef je hem wat ;coke in ruil voor een paar gram wiet. wew.
Geen eikenprocessierups? Bij mij zijn de eerste bultjes daarvan iig al gesignaleerd en jeukt ook heel erg.
ik moet vandaag lesgeven, solliciteren en iemand helpen met een opdracht en dat allemaal digitaal, maar val nu zowat in slaap. 
Ik mocht vanochtend mijn fluffy konijn aaien! Ze is een echte bangeschijterd en rent al weg als je naar haar kijkt. Maar vanochtend zat ze voor het hek en mocht ik haar aaien. 
Ze is zo lief en fluffy en zachtaardig, snap niet wat haar vorige baasjes hebben gedaan dat ze nu zo bang is 
Ik heb echt de impopulaire mening dat ik dit geluid onuitstaanbaar vind. Ik word elke dag wakker van dat kut gefluit en dan gooi ik met m’n sleepy head super gefrustreerd mijn raam dicht 
Wespen
Ik mis dit zo in de stad, was laatst bij mijn nicht in de tuin en al die vogeltjes, zo gezellig.
Ah sneu is dat hè, als ze zo bang zijn nog? Maar met veel liefde en tijd komt het goed! Die van mij rent nu de hele dag achter me aan en komt hele avonden naast me zitten om geaaid te worden. Je komt er gewoon niet meer vanaf
.
Ja het is echt een schatje. Ze pakt altijd alles supervoorzichtig aan (snoepjes) en bijt absoluut niet ook al voelt ze zich in het nauw gedreven. En ze heeft een aaibaarheidsfactor van 1000.
Maar ze doet samen met haar vriendje allemaal binkies en flops, dus ik weet dat ze blij en tevreden zijn samen.
Momenteel racet ze ook door de kamer heen
Mijn stem is naar de mallemoeren. Ik klink als Bonnie St. Claire.
Sorry ik ga liever met Bonnie buitenspelen. Die lucht zal mij ook goed doen.
I feel you haha. Naast onze slaapkamer staat een boom waar halsbandparkietjes graag zitten. En die fluiten vrij hoog en schel, waardoor we dus elke ochtend wakker worden. Even een filmpje zodat jullie ook kunnen meegenieten:
Maar goed, I’ll count my blessings, want we wonen wel vrij centraal in de stad, dus als dit het enige is waar we wakker van worden, soit.
Het is tijd voor weekend pfffff
Ik heb net een vakantie geboekt naar Frankrijk en ik durf het eigenlijk tegen niemand te zeggen want ik voel me er ook een beetje schuldig over, maar hé zo helpen we het toerisme in Frankrijk! En het grootste gedeelte is in een afgelegen huisje in de Alpen dus het is waarschijnlijk minder gevaarlijk dan hier in de binnenstad blijven 
Nu maar hopen dat Frankrijk echt open gaat en blijft 
Ik word zo blij van alle bloeiende bloemen in mijn tuin en alle bijtjes die daar op af komen