Nee ik ben mijn straat niet uitgeweest (binnenstad amsterdam) en er staan voor zover ik weet hier geen eikenbomen in de straat. Ik vermoed zelf dat ik ineens reageer op mijn bodylotion. Ik heb de afgelopen dagen nogal fanatiek mijn onderbenen en armen er mee ingesmeerd en precies daar heb ik plekken en jeuk 
De omgeving is echt heerlijk bij mijn ouders maar de mensen… ik ben nog nooit zoveel dombo’s achter elkaar tegengekomen.
The stupidity of men
Ik wil zo graag een boerderijtje kopen ergens aan het water met een grote wilde bloementuin waar de vogeltjes fluiten. En dan neem ik een biggetje en een geitje en kippen. Jammer dat ik geen geld heb.
Het is vandaag mijn vrije dag, maar ik ben veels te onrustig om van het mooie weer te genieten…
Zo herkenbaar! Dan zit ik de hele dag tegen die afspraak aan te hikken. Echt zo “oh over 4 uur moet ik weg!”
Ik sta echt op het punt om mijn Facebook te verwijderen door alle negatieve nieuwsberichten en Henk en Ingrid reacties momenteel.
krimpgemeenten need u
oh jee weekday sale is weer begonnen wil iemand me tegenhouden pls
Ja dan moet ik naar Limburg verhuizen zeker 
Als jij mij tegenhoudt dan houd ik jou tegen. Of ik koop gewoon al het zwarte goed. 
deal dan koop ik de aardekleurige dingen
Prima, ik heb laatst toch al een mosgroen en een zandkleurig shirt gekocht meer kleur gaat mij te ver. 
Ik heb net 2 uur lang personal shopping gehad omdat ik gewoon écht radeloos ben qua zomerkleding… na 1,5 uur gewoon in janken uitgebarsten.
Ik vind gewoon niks mooi en vind niks mooi staan. Hoe kom ik in godsnaam de zomer door…
ik wil gewoon jeans, docs en truien 

Ik vind zomerkleding ook ontzettend moeilijk.
ik draag culottes, luchtige pantalons en beetje oversized fit shirts die ik er deels in stop etc. 
Vind dat dus ook niet mooi staan bij mezelf, ben echt een dramatisch geval.
Een shirt staat toch iedereen mooi? Misschien is het oversized shirt met ronde kraag en langere mouwen niet flateus maar je kan dan kijken naar een v-hals, kortere geplooide mouwen, minder boxy.
Zelfde voor de broeken is high-waisted je ding niet pak dan mid waist.
Jeans zijn het hele jaar door goed en koop docs sandalen 
Ja moet inderdaad nog wat mooie basic tshirts en net een mooie lichte jeans gekocht.
Pffff waaaar haal ik luchtige fijn zittende broeken voor warm weer? Ik kan het maar niet vinden
en dan bedoel ik niet zo’n harembroek en ook niet iets van polyester, maar gewoon iets wat lekker is om te dragen met dit soort weer en het liefst iets wat niet te strak zit om je benen. Als iemand tips heeft let me know aub, wil er eigenlijk max een paar tientjes aan uitgeven
Same! Maar geitjes moeten altijd met meer bij elkaar anders worden ze depressief