Wat je even kwijt wil #38

Zoiets?

Of dit?

2 likes

Ik zou niet eens meer raar opkijken joh

6 likes

@Alchemy @Santeria thanks allebei! Dit ziet er idd wel goed uit :heart_eyes: ik ga mn vakantiegeld hier maar eens aan uitgeven :stuck_out_tongue:

Stroomstoring op mijn werk. Alles viel natuurlijk uit toen ik net op het toilet zat.

Ik in het donker:

53 likes

Weet iemand een goed recept met broccoli en gehakt? Moet allebei op. Ik kom niet verder dan een ovenschotel met aardappel, maar vind ik zo saai.

Een vriendin van mij is product designer bij een speelgoedfabrikant en zij geeft mij weleens speelgoed voor m’n neefjes en nichtjes. Net was mijn neefje even hier en toen vroeg hij of die vriendin nog steeds bij de my little pony fabriek werkt :pleading_face: (oftewel heb je nog speelgoed liggen haha)

36 likes

H&m heeft veel linnen en katoenen broeken. En op zalando kan je filteren op katoen enzo.

1 like

Hartige taart?

1 like

Ik ben zelf heel erg fan van de maggi broccolischotel met kaas en gehakt! Er zitten geen aardappelen in en het is ook geen ovenschotel. Misschien kun je iets maken wat daarop lijkt? Allesbehalve een culinair recept, maar ik vind hem zelf wel altijd geslaagd als ik zelf weer eens broccoli en vegetarisch gehakt over heb (wat echt verrassend vaak is blijkbaar).

1 like

Pff ik heb een collega die binnenkort zal overlijden aan kanker. We willen graag bij haar langsgaan en wat meebrengen maar vind het zo lastig, wat geef je nu aan iemand die dood gaat?

Pff een vriendin zou komen eten maar ze appt net dat ze er pas rond 20:15/20:30 is. Ja sorry maar dan ga ik neer hoor, ik heb gewoon een tatta lifestyle met om 18:30 avondeten :japanese_ogre:

20 likes

en als het poepie chique moet voor werk massimo duti.

1 like

Ahh dat wist ik niet. Doet me er trouwens wel aan denken dat ik laatst langs de kinderboerderij liep en er toen een heel zielig briefje hing met als kop Waar zijn de geiten? En toen bleek dat er een van de twee geitjes was overleden en de ander toen vlak daarna ook was overleden door een gebroken hart omdat ie zo eenzaam was zonder z’n vriendje :pensive: :broken_heart: Als ik ooit wel geld heb zal ik twee geitjes nemen. Of drie.

1 like

Iets lekkers (vragen waar hij/zij zin in heeft)?
Bloemen kunnen ook altijd, kaartje erbij.

1 like

Of dit maken van de gehaktballetjes en broccoli erbij eten?

1 like

Ik krijg nieuwe onderburen en nu vind ik het jammer dat we geen dove onderburen meer hebben. Over een paar weken lezen jullie klachten over mij en mijn gezin :no_mouth:

5 likes

Als iemand zo nog naar de Faerƶer wil, er is zometeen weer een digitale tour: https://www.remote-tourism.com/

5 likes

@nello Ja een van de collega’s gaat speciaal een waardebon vragen bij de loempia kraam zo lief! We moeten nog maar even iets goeds bedenken weet idd niet of ze verminderde eetlust heeft en of ze überhaupt nog behandeld wordt

2 likes

hahahaha wat een grappig idee dit!

1 like

Dat maakt echt niet uit, het feit dat je komt is al veel waard

1 like