Wat je even kwijt wil #38

Ik heb zo een massage. Ben er nog nooit geweest en vind het toch ergens ‘spannend’ maar oh ik ben er echt aan toe haha.

7 likes

Ben heel benieuwd welke platen!

Ohh geniet ervan! Ik vond de eerste keer ook spannend maar het is zo lekker en die mensen doen het natuurlijk elke dag. Dus voor hen is er niets raars/geks/ongemakkelijks/whatever aan hahah!

Ik ga zo weer voor het eerst in maanden sporten, ben zowat zenuwachtig gewoon. Heb alleen maar ijsjes liggen vreten op de bank laatste maanden dus dat wordt sowieso een blamage.

4 likes

Ik hou van m’n vriend maar wou dat ie nu even weg ging want ik heb geen zin om te praten, ik wil gewoon alleen zijn en schaamteloos ijs vretten zonder te delen en slonzig in bed liggen

3 likes

Zit in de trein met een mondkapje op mezelf te vergassen met knoflook adem.

7 likes

Knoflook recyclen

1 like

Ik weet niet waar je op zoek bent naar een woning maar in veel steden komen er echt tientallen reacties op huurwoningen en volgens mij krijgen echt niet al die mensen bericht. Mij heeft alleen mailen nooit wat opgeleverd, ik denk dat bellen beter werkt.

Ik reed vanmorgen achter een auto die vol op zijn voorganger reed. Uiteindelijk samen met wat andere omstanders de eerste hulp geregeld en het verkeer 45 minuten geregeld. Was zo’n bizarre situatie. Maar fijn om te zien hoe meerdere mensen meteen hielpen en hoe soepel dat allemaal ging.

De bestuurder die voor mij reed (en dus achterop zijn voorganger reed) had een flinke hoofdwond want was tegen de voorruit geknald. Achteraf met politie en andere omstander erover gehad en kwamen al vrij snel tot de conclusie dat het zo hard is gegaan en de bestuurder waarschijnlijk geen gordel droeg, anders had ze nooit zo hard tegen de ruit kunnen komen.
Politie zei zelfs dat hij verwachtte dat de bestuurder niet 100% met rijden bezig was omdat er niet geremd is en je aan de schade kan zien dat het niet met 10km per uur is geweest.

Was weer even een realisatie moment hoe snel iets grandioos fout kan gaan. Ben er vandaag heel de dat een beetje van slag van geweest. Maar ben zo blij hoe de andere mensen die erbij waren vandaag geholpen hebben en hoe fijn die samenwerking met weinig woorden ging :yellow_heart:

23 likes

Je mag me de marktplaats link sturen heb wel interesse

1 like

Snap ik, leuk. Ik verzamel soul, motown, jazz platen

1 like

Eerst zat ik de laatste dagen af te tellen maar vandaag heb ik afscheid genomen van de eerste collega’s en dat deed me best wel wat.Vooral toen één van mijn favoriete collega’s naar me toe kwam en zei: “kan me niks schelen maar ik ga je gewoon een knuffel geven”.En later zat ik buiten nog even een sigaretje te roken en kwam ineens een andere collega nog speciaal langs om me nog even te zien,zo lief! Ze had ook nog een kaartje voor me meegenomen met een lieve boodschap.En toen ik op de fiets zat naar huis kwam ik de vriendin van mijn baas nog tegen en die nodigde me spontaan uit om te blijven eten.Zo’n fijne dag ondanks dat ie bijna helemaal in het teken van afscheid nemen stond.Morgen is er nog een afscheidsbijeenkomst dus zo nog even wat bitterballen inslaan.Ah en krijg net nog een super lang appje van een collega dat ze helaas niet kan komen naar de afscheidsbijeenkomst maar dat ze me heel erg gaat missen.Kan ik al die mensen niet gewoon meenemen naar mijn volgende baan pls??

19 likes

Ik ga nu op weg naar een date, vet gehaast en vind mijn outfit té en ik ben geïrriteerd door mijn simpele, met racistische neigingen, familieleden.

En ik moet plassen :expressionless:

1 like

Veel plezier!! Hij laat er geen gras over groeien haha

1 like

Mijn eerste formumpost mede mogelijk gemaakt door mijn nieuwe telefoon!

Ik heb mijn iPhone 6s zeker 5 jaar gebruikt, maar de batterij bleef shit na vervanging. En toen liet ik mijn telefoon vallen en had ik allemaal zwarte strepen door het beeld… Nu hopelijk weer 5 jaar verder met deze M refurbished iPhone XR. Maar wat een verschil!

11 likes

pfff wil echt een zomer/bijbaantje maar weet echt niet waar te beginnen met zoeken
kom eigenlijk alleen op dingen als sales (bah) en liftmonteur terecht

Oh nee :broken_heart: arme geitjes. Ja ik wil later ook een paar geitjes/bokjes en kipjes. Zulke gezellige beesten! Geiten zijn blijkbaar wel waterdiva’s, die willen elke dag vers water, itt mijn katten die het liefst oud regenwater uit een emmer drinken :joy:

1 like

Heeft pyrex niet zoiets?

1 like

Monica Geuze had volgens mij van zulke bakjes laatst in haar vlog. Weet niet van welk merk maar in haar laatste vlog kun je ze zien.

1 like