@Shadina van Mepal zijn die!
Dit is gewoon van Ikea toch?
Lekker bezig!
Het was megapittig, echt slechte conditie gekregen. Maar ook hilarisch want we stonden met een clubje te vrouwen te boksen tegen van die piepschuimnoedels op een speelplein in een woonwijk haha. We werden zelfs uitgelachen door kinderen op hoverboards maarja we hebben zelf ook gelachen omdat het vrij belachelijk was met die noedels, dus ook leuk. En als je klaar bent toch een lekker gevoel! Hoe vaker we gaan hoe minder blamage.
Wij hebben thuis zoān Google ding. Ik hou er niet van, want ik heb het gevoel dat het je altijd afluistert. Nu was ik laatst met mijn vriend over iets aan het praten en toen zei dat ding ineens:ā ik sorry I canāt help you with thatā. Dus ik schreeuw naar dat ding:ā hey Google stop met ons af te luisterenā. Maar ik zag niks dus ik nog een keer roepenā¦nog steeds geen reactie. Dus ik zeg tegen mijn vriend:ādat ding is echt kapot blablablaā. Zie ik ineens dat ik naar mijn haardonut zit te kijken die in de buurt van dat Google ding ligt
Ik was ook echt verbaasd over hoe erg het erop leek
Een foto als bewijs haha. Ik stond in de keuken dus vanaf daar zag ik echt het verschil bijna niet 
Ja die van Mepal op jouw foto heeft Monica ook, heb die zelf ook maar om mee te nemen zijn ze idd niet handig.
Omg ik kom net van vogue dansles af en omgg het qas FENOMENAAAL. Die energie die ik er van krijg is Geweldig. Mn dansleraar is een top vent die super enthousiast en geduldig was en hij legde de hele geschiedenis uit en is maandag naar de protesten geweest en en en en en en en en en. Het was gewoon magisch.
En t groepje was ook zoo leuk.
Ja heb al wel eens in een winkel gewerkt! Was wel lachen ja haha. maar sales vacatures op dit moment zijn voornamelijk indd 'ziel verkopen in winkelstraten/voor āt stationā types.
Oh Gadver nee over je lijk.
Ik heb laatst twee van die Pyrex rechthoekige schalen gekocht voor een tientje bij Big Bazar. Maar ik denk dat dat eenmalig was. Dit zijn trouwens wel echt stevige bakjes maar niet echt handig om mee te nemen want het is loeizwaar en de deksel is niet heel ideaal.
Oh neee hij is echt verschrikkelijk. Hij heeft zoān programma op Radio 1 rond lunchtijd waar hij gewoon HEEL KUT doet tegen een gast een half uur lang, volgens mij is dat oprecht het concept.
En om alles nog erger te maken belt ie tegen het einde ook altijd met Dries Roelvink. 
Fietskoerier misschien? Dus pakketjes bezorgen op de fiets, een vriendin van me doet dat en vindt het wel leuk werk, tijd gaat lekker snel zegt ze en je bent lekker buiten!
Mijn vriend heeft een mini vakantie gepland voor over twee weken en hij heeft dus gewoon de tickets al 
Kuttt ik was helemaal niet zo zenuwachtig voor mijn sollicitatie morgen. Maar nu zag ik in mijn mail dat er een manager aanwezig is bij het gesprek die bekend staat als een enorm lastige vent. Nu ben ik mega zenuwachtig.
Dit moet wel mis gaan, hahah
Oh vertel me meer, ik wil deze zomer R leren. Python kan ik wel min of meer, werkt datacamp 'n beetje fijn?
Weet niet of je studeert maar uniās hebben vaak ook wel chille studentenbaantjes.
Aaah, dat soort spookverhalen vallen in de praktijk vaak wel mee. Probeer dat te bedenken iig.
En andersom is het ook wel leuk, als je de verkooppraatjes en trucjes kent en je bent als consument in een winkel en de verkoper trekt alle standaardzinnen uit de kast
Ja ik ben denk ik te kritisch haha, maar wil het liefst iets wat me wel uitdaging/ervaring geeft. Als ik niets echt relevants vind doe ik dan liever vrijwilligerswerk (maar ook dat ik moeilijk te vinden nu)
& @Lemongrab studeer wel! maar lijkt nu niets beschikbaar te zijn :ā( maar ga zeker die pagina refreshen dagelijks haha