Hoppa nog even actief yoga en buikspieren gedaan terwijl ik daarvoor nog heel lui op de bank lag 
Oja is nu natuurlijk wel lastig in coronatijd. Maar kan me ook zomaar voorstellen dat ze het nu heel druk hebben en in de zomer extra handen nodig hebben voor achterstallige administratieve klussen die best vanuit huis kunnen. Hopelijk vind je gauw wat. En misschien ook zelf proactief bedrijven benaderen of ze extra hulp kunnen gebruiken? Zeker als je iets zoekt wat aansluit bij je studie. Nee heb je, ja kun je krijgen toch.
Vind het heel lief in ieder geval dat er zo meegedacht wordt! Maar bij voorkeur iets beleidgerichts/duurzaamheid/cultureel/natuur/stadsplanning, al is het inderdaad maar administratief haha. In regio Zuid-Holland. Of vanuit thuis. Ben vooral ook nog niet zo vaardig in vacatures zoeken vermoed ik sterk 
Heeft iemand hier weleens een keloid laten verwijderen en is het daarna terug gekomen?
Omgg heb me nu net dus helemaal goed ingeschreven voor de lessen en krijg gwn een gratis shirt opgestuurd. Echt blijer kan je me niet maken. Ookal is het een reclame shirt haha.
Ik heb zulke glazen bakjes (met plastic deksel) van de Blokker. Ik heb er wel al twee kapot laten vallen/vriezen dus ik heb toevallig net twee bakjes gekocht met zo’n bamboe bovenkant bij de Dille & Kamille.
Jaa heb die vandaag stopgezet omdat ik t gewoon beu was hoe zij met klanten om gaan. En ken de basis en wat extra passen dus op feestjes red ik me wel. En misschien wil ik nog salsa gaan doen enzo maar niet meer bij hun.
Ik heb een Trump avondje. Net Dirty Money aflevering gekeken over hem en nu ga ik Trump: An American Dream kijken. Ik ben geen fan van hem hoor, tegendeel juist maar daarom vind ik het juist boeiend. En mijn vader is schijnbaar ook zwaar anti Trump, dat deed me echt goed om te horen haha.
Echt jammer wel dat door corona mijn voorbereide overleg niet door ging
Herinner me net dat ik dit filmpje wilde gebruiken om aan te tonen dat we echt iets op papier moeten gaan zetten voor het gebruik van het alarm systeem
Pfff slapeloze nachten zijn kut.
Ik word helemaal leip. Heb last van hooikoorts en op dit moment zo er dat m’n neus en oren helemaal vast zitten
ik lag net op m’n rug en kon niet eens meer door m’n mond ademen. Neusspray werkt niet, nu maar hopen dat de cetrizine snel wat gaat doen 

Ik zit net ff op fb te scrollen, zie ik dit voorbij komen dus dacht heee een artikel over Lange Frans (van Baas B),
Maar niet dus.
[/details]
En het lijkt niet eens echt op hem??? Moet hier gewoon al een minuut om lachen en het is niet eens grappig (ook sneu voor Krzysztof). Tijd om te gaan tukken.
Hahaha, ik had precies hetzelfde vandaag!
Ik had 8000 euro voor de belastingdienst apart gezet en nu moet ik waarschijnlijk slechts 1000 euro betalen, maar ik moet m’n vader nog 6000 euro terugbetalen voor studie enzo.
En het voelt echt alsof het geld dat ik verdient heb van me afgepakt wordt, veel meer dan dat geld dat ik moet betalen aan de belastingdienst. Deze gedachtegang slaat echt helemaal nergens op.
Agh m’n vriend is iig heel blij dat ik die lening heb afbetaald straks 
Ik wil naar bed maar heb geen zin om de trap op te lopen. Twijfel om op de bank te slapen
Hahaha dan ben ik toch niet helemaal gek (zoals dat Dan Humphrey konijn), was even bang van wel want hoe langer ik kijk hoe minder het lijkt 
Is minder comfortabel en krijg je rugpijn van. Dus hup die trap op!
Heb ik wel eens gedaan om diezelfde reden. Vond het geen aanrader. Heb ook wel eens een week in mijn eigen huis in het logeerbed geslapen, omdat ik te bedonderd was om mijn bed te verschonen. Dat was best een prima oplossing.
@Vaiana onze bank ligt echt super lekker dus rugpijn krijg ik er niet van haha. Maar ben al onderweg!
@Amarens logeerbed is nog erger want die staat op zolder, nóg meer trappen. 
Geen ervaring, maar heb er waarschijnlijk wel een. Heb een afspraak staan om er naar te laten kijken. Wat het ook is het moet sowieso weg. Hoop nog steeds dat er gewoon zooi in zit, maar vrees ervoor