Het is nu al zo warm op mijn kamer dat ik alleen een overtrek op bed heb en de ventilator staat aan…
Ik zit ook bijna te overwegen om mijn dekbed weg te halen. Jeetje wat is het heet. Het mag van mij wel onweren
Ik heb dat al weken
is hier binnen al 25 graden, wat nou als het buiten 40 wordt
Gelukkig word het morgen wat minder en de dagen daarna ook! Ik heb Mn dekbed gewoon aan het voeteneind liggen dus als het koud is kan ik het over me heen trekken…
@Luzarl woon je op de bovenste verdieping? Ik wel en ik weet nog van afgelopen jaar dat ik af en toe echt kapooooot ging van de hitte! Een goede ventilator is echt een must en probeer je kamer zo donker mogelijk te houden wanneer je veel zon hebt anders.
Hahahaha aw gossie wat schattig!
Ik word echt niet goed van die dunne muurtjes hier en de zware stem van de lover van mijn buurvrouw. Kan bijna letterlijk het gesprek aanhoren. Zijn aandeel dan. Beter hebben ze al gesekst en komt die onzin niet zometeen nog 

Oh man, ik ben de wanhoop echt nabij. Slaap altijd al slecht, maar de laatste weken niet meer dan 3 uur per nacht en merk dat ik er overdag ook heel angstig van word. Op advies van mn ma maar later proberen te slapen (met medicatie) en dan slaap ik van 12 tot half 2 en vanaf daar ben ik gewoon weer wakker. Om drie uur nog een tabletje genomen maar dat doet helemaal niks. Weet echt niet meer wat ik moet doen.
Waar heb jij em als ik vragen mag? En ga je ervoor gewoon naar de huisarts of elders?
Nog 1 dag werken en dan weekend. Ben er wel aan toe ook al was dit een korte week.
Wat kut! Heb jij ook dat je dan stress krijgt omdat je wakker bent en je bang bent dat je niet meer kan slapen --> nog minder goed weer in slaap vallen?
Ik heb dit de laatste tijd ook en een techniek die mij helpt is om dan om 3 uur niet meer proberen te slapen maar tegen mezelf te zeggen dat alleen rusten ook voldoende is. Dat haalt de druk er wat vanaf en soms val ik dan nog tussen 6 en 7 nog een uurtje in slaap.
Ik ben voor t eerst sinds half maart echt alleen thuis. Man is naar kantoor en kinderen op school. En het is zo heerlijk stil. Eigenlijk moet ik best wat doen, maar ik geniet nog maar even van het niks doen.
Dit klinkt goed! Toen ik python leerde op mijn uni was dat echt traumatisch, dat hele vak duurde drie weken maar was een combinatie van twee vakken die de data science opleiding hier in 2 maanden krijgt 
Gewoon je camera uithouden?
Succes 
Bleugh halve nacht liggen spoken
heb ik altijd voor volle maan maar nu was het zo erg dat ik 2x mijn bed ben uit gegaan. Maar een poging nu doen om te beginnen met werken
Ok, mijn scharrel bleef slapen en nu is hij zijn spul halen van thuis en gaan we zometeen samen thuis werken. Wil hij graag? Nouja, misschien is het ook eens goed voor mijn productiviteit
Deze is echt heerlijk! Ik doe er altijd nog macaroni door
Pff wat kut… ik heb dit ook wel met periodes gehad, wel in iets minder heftige mate als ik het zo hoor, maar tis echt naar. Bij mij helpt wat @MadameMignon zegt ook wel, ik ga ook naar bed met het idee om gewoon te rusten, met het idee dat met m’n ogen dicht in bed liggen en een slaapmeditatie (of zelfs een luisterboek) luisteren, al uitrustend is. Haalt idd de druk er wat vanaf en zorgt er ook voor dat ik niet zo aan het tellen ben hoeveel uur ik geslapen heb en dan schrik van hoe weinig het is en daar weer meer stress van krijg. Hoe dan ook, hoop dat het snel beter wordt voor je!
Wat een gekke smoes, of was het geen smoes? Dan moet je toch de komende tijd ook je camera uitlaten, alsof die wond na een dag opgelost is
Grrr had net een vrij belangrijk overleg en een collega ging mij steeds bellen (ik nam niet op) dus toen ging hij maar appen, via ons chat systeem berichten sturen en mailen. DUDE er staat vrij groot ‘afwezig-vergadering’ bij mijn status
Wacht even een half uur.