Gevoel alsof het weer winter is vandaag
🤦
Vind het heerlijk zo’n dagje tussendoor. Dan koelt het lekker af binnen
Ze bleven serieus maar praten tot ruim 0203 en om 0730 kwamen ze weer boven mijn oordoppen uit. Echt ben zo chagrijnig nu. Slaap al dagen slecht, maak me over van alles druk bleh
Op m’n oor. Heb nu eerst een afspraak staan bij de huisarts en zal dan horen wat haar advies is
Ja daar heb je gelijk in, maar vandaag is mijn enige dag vrij, dus had lekker in het zonnetje willen zitten.
Die Mepal vershoud boxen zijn echt super mooi en handig voor de voorraadkast. Blokker heeft nu een actie van Mepal, tweede voor de halve prijs.
Voor meenemen vind ik de bakjes van lock and lock heel handig veel verschillende maten, sluiten goed af en zijn er ook in kleurtjes. Ik zou trouwens niet voor hout gaan maar gewoon voor praktische.
Oh ja, ik het inderdaad ook op mijn oor. Zou je mij op de hoogte willen houden, benieuwd?
Ik ga er ook een afspraak voor bij de huisarts maken, maar ik wil eigenlijk gewoon een doorverwijzing naar een dermataloog omdat de huisarts al 2x eerder heeft verwijderd.
Ohneee
Dit is ook echt mijn angst. Dit wordt voor mij de eerste keer dus heb ook geen idee wat de huisarts gaat zeggen. Ik weet ook niet of ze meteen wat gaat doen. Vanwege corona mocht ik niet komen voor alleen m’n oor. Moet nu voor wat anders en dan wil ze wel even kijken. Ik hou je sowieso op de hoogte en zal je wel een pb sturen als ik ben geweest
(maar please please pleaseeeee laat het een cyste zijn ofzo
)
Mijn kat heeft net brokjes gegeten en hij wil meer maar dat mag niet, dus nu zit hij te mokken en een soort binnensmonds te mauwen 
Snap dat het voor nu wel handig is met camera, maar wat gek dat dat verplicht is bij jullie? Je mag toch zelf weten of je je camera aan zet of niet. Lees vaker dat werkgevers daar problemen mee maken, ben blij dat dat bij mij gewoon een eigen keuze is want zo hoort het ook vind ik
Ja graag!
Bij mij was het in eerste instantie een infectie vanwege een nieuwe oorgaatje dat ik haat laten schieten, dus dat bultje had hij toen weggesneden vanaf de oppervlakte, daarna kwam het weer terug en toen had hij het van binnenuit verwijderd. In eerste instantie zag het er heel goed uit, kleine litteken maar niet storend maar nu is het echt een keloid geworden van 1 cm zowel aan de voor en achterkant.
Ja ik wil dus nog niet naar de huisarts gaan omdat dit en vrij ijdel probleem is… maar aan de andere kant als ik iets weer operatiefs moet lagen verwijderen doe ik dat liever nu ik thuis zit.
Wellicht dat het bij jou niet zo ernstig zal zijn! Maar laten we elkaar vanaf nu via pb op de hoogte houden inderdaad.
Ik moet hier na twee uur nog steeds om lachen 
Ik ga zo naar de kapper om mijn haar in een kort kapsel te knippen omdat het moet maar ik vind het zo eng en kijk er ook echt tegenop stiekem
Ik had laatst een mail gestuurd aan een webshop over hoe het product was aangekomen, helemaal kapot. Ze gaven aan geen nieuwe te sturen, maar wel mijn geld terug te storten. Dan moet ik dus verzendkosten betalen als ik een nieuwe bestel en dat vind ik niet netjes. Ze bleven volhouden, dus ik heb een slechte review geplaatst. Toen werd het natuurlijk ineens opgelost en nu lopen ze me te stalken dat ik mijn review moet weghalen of aan moet passen. Dat ga ik dus mooi niet doen, lekker sneaky tegenover je klanten dat je alleen maar positieve reviews wil laten staan
Wie had de spotify lijst gemaakt met liedjes van tiktok? Ik wil die ook graag luisteren! Ik word helemaal blij als ik liedjes van tiktok hoor
Vandaag zijn mijn vriend en ik 6 jaar samen, vanmiddag ga ik naar een pluktuin hier in het dorp om een mooie bos bloemen te plukken. En vanavond gaan we uiteten om het te vieren. Kijk al zo lang uit om weer sushi te kunnen eten 
Pfoe heb mijn sollicitatie overleefd. Het was echt zwaar en de manager die erbij zat was een zak. Ze bellen vandaag of morgen of ik het ben geworden dus ik zit voorlopig vastgelijmd aan mijn telefoon.
Ik ben al mijn kroepoek, die bij de nasi van vanavond hoort, al aan het snaaien. Hou.Op!
Nouja,
Ik ben ook vrij lomp en zou dit ook kunnen hebben. Ik zie mezelf echt wel op mijn bek gaan op de elektrische fiets met werken.
Vind het wel voorbarig dat je gelijk aan huiselijk geweld denkt. Je weet niet eens of zij een vriend(in) heeft.
Ja dit. Ik had een tijd terug training van mijn werk waarbij ook iemand haar webcam uit liet, omdat ze was gevallen en ze aangaf liever niet in beeld te willen vanwege hoe haar gezicht eruit zag. Ik denk dan niet meteen aan huiselijk geweld. Zelf ben ik ook lomp en heb ik de motoriek van een stoeptegel, dus het zou mij ook kunnen gebeuren