@midheavenmoon heb je al
Iets gehoord van je bedrijfsarts? De meesten zijn heel aardig en begrijpend gelukkig, en ze zijn onafhankelijk van je werkgever.
Ik word steeds erger met op tijd uit bed komen. In het begin van het thuiswerken kwam ik nog netjes om 7:30 uit bed als ik 8:30 moest beginnen, zodat ik rustig kon ontbijten en zo.
Ik ben net om 8:15 uit bed gerold. Ontbijten, wat is dat ;āā)
Ik moet zo naar de tandarts en heb er gewoon slecht van geslapen, ugh.
Edit: dat ik er door de stromende regen heen moet helpt ook niet echt.
Ik krijg ineens van die irritante mails over āzomerslankā. Heb me nergens voor aangemeld. Wat een kansloos woord ook rot op. En ik heb een suis in mān oor en al 2 uur lang een ochtendhumeur. 
Vandaag is mān zomervakantie begonnen.
Ik werk al sinds maart thuis, maar er is aldoor weinig werk dus al veel vrije tijd gehad. Dus ik vind het nu echt een beetje zonde dat ik dit jaar zo vroeg vakantie heb aangevraagd (vorig jaar in december al).
Mān vriend is er duidelijk wel aan toe, dus voor hem is het wel goed. We hebben nu 2 mtbās gekocht van ons vakantiegeld, dus lekker veel fietsen. We maken er wel wat van.
Ik heb online lessen en het is zo dramatisch slecht dat ik gewoon de motivatie verlies.
Ik heb nu les tot 10 en dan pas weer om 13.30 en dat duurt echt een kwartier ofzo. Alleen de aanwezigheid doen en dat is het.
Heb dit blok ook gewoon nog helemaal niks gedaan terwijl dit over 3 weken afgelopen isā¦
Had beter in bed kunnen blijven liggen
Mijn vriend ligt nog zo heerlijk in bed te meuren. Ik ben jaloers.
Ik moest net ff naar het ziekenhuis om iets af te geven, en het is betaald parkeren daar. Kom ik bij de slagboom om eruit te gaan, stop mijn kaartje erin, komt er een foutmelding en de boom blijft dicht. Ik op het help knopje drukken, krijg ik zoān super jolige man aan de lijn. Dus ik legde uit wat er gebeurde, zegt hij āHet is toch niet te geloven, zomaar je kaartje ingeslikt! Het is net Hans Klok!ā Dus ik ging er helemaal in mee en zei: āNou hĆØ, alleen de ventilator ontbreekt nog!ā Toen deed hij de slagboom voor me open, en ik zat achteraf echt te cringen om mijn eigen reactie, wie weet had die man geen idee waar ik het over had 
Ok, dit was echt super gezellig, en ook nog eens motiverend. En zo huiselijk. Ik 's avonds op de bank met een boek en een wijntje, hij nog bezig met een project. Heb ik lang niet meer gehad. Alleen wel jaloers dat hij net als de vriend van @Leverworst nog heerlijk in bed ligt en ik moet werken nu.
Vandaag weer 'n uur of 5 buiten werken, zie er wel echt tegen op met het voorspelde weerā¦
Ik heb de baan gekregen die ik zo graag wilde.
Goede leerschool voor de andere gegadigde is dat je Helvegen echt niet met haar rug tegen de muur moet zetten want dan beukt ze die muur gewoon omver. 
Ik zojuist over 09en
Al mijn collegaās beginnen al 0730 dus dat wordt weer fun als ik aan het einde van de dag iemand nodig heb. Niet dus, best onhandig 
Ik heb gisteren zeer weinig gegeten, en ik merk dat dan altijd de dag erna he. Zo slap, rare darmen, duizelig. Bleh. Moet nu dus wat inhalen qua kcal maar de zin in eten ontbreekt nog steeds. Maar raak van dit fysieke gevoel half in paniek merk ik.
De dag begonnen met een gewonde ekster in de tuin
Zag toevallig dat mijn kat er achteraan zat te vangen. Beestje was nog te jong om weg te kunnen vliegen.
Gelukkig heb ik mān kat uiteindelijk kunnen vangen (werd mij niet in dank afgenomen door hem) en heeft een vriendin die bij de dierenambulance werkt de ekster opgehaald.
Maandag overdracht van mijn koophuis, gisteren ja gezegd op een vaste baan vanaf september. Sinds wanneer ben ik ineens volwassen? Maar wel super blij haha!
Wat goed! Gefeliciteerd 
Hahaha herkenbaar. Ik sta inmiddels rond half 9 op (de tijd dat ik eigenlijk wil beginnen), maar vandaag pas om 9 uur bijvoorbeeld. Ik ga deze luxe echt enorm missen als ik weer volledig naar kantoor moet.
Gefeliciteerd!
ik zie het voor me als een soort cruiseship, je gaat er op zitten, pakt je snacks uit en je ziet wel waar de schildpad je brengt terwijl het landschap aan je voorbij trekt
Gefeliciteerd! 
Bah. Had echt wel goed geleerd voor mijn tentamen voor mn gevoel, oefententamens gingen ook goed. Had ik net het echte tentamen, weet ik gewoon 2 van de 6 vragen niet en heb ik echt een enorme blackout ofzo? Nou hopen dan maar dat de andere 4 vragen nog wel oke gingen, het is best wel belangrijk dat ik dit nu haalā¦