Wat je even kwijt wil #38

Bedankt voor je inspiratie ik ga mijzelf vanmiddag nu trakteren op brownies. :smiley:

2 likes

Awww haha. Mijn vriendin had 'm gelukkig in een keer te pakken. Beestje was gewond aan z’n poot en bij z’n oog, dus zat op dat moment niet echt veel pit meer in haha.

In Woerden?

5 likes

Ik heb zometeen het (hopelijk) laatste college van m’n bachelor. Echt raar

19 likes

Ik zit een tikka masala magnetronmaaltijd te eten als ontbijt. Beste idee sinds tijden

8 likes

like voor herkenning.
Gisteren had ik ook al z’n dag. vandaag is het zo erg dat ik gewoon in pyjama zit te werken. Heb met mijzelf afgesproken dat als ik iets klaar heb, ik een streng borduur garen mag wikkelen op z’n kaartje. dus dat helpt wel een beetje. maar denk niet dat het een zeer productieve dag gaat worden vandaag again.

Oh vreselijk

1 like

Ik zal naar je zwaaien. :joy:
Wat zou Zeist zijn op de schaal van Woerden?

1 like

Ik kwam hier om dit te zeggen
Hoe langer mijn to-do list wordt, hoe minder mijn motivatie.
Gelukkig heb ik wel al wat ā€œgrotereā€ dingen gedaan die zichtbaar zijn dus gelukkig hebben collega’s geen vermoeden. Maar het enige waar ik vandaag zin in heb is eten.

1 like

Heeft iemand een goede vervanging voor melk?
Ik drink altijd een engelse bak thee met melk.
Maar wil overstappen op een alternatief.
Wellicht weet @anon76889665 een optie?
Ik zoek een volle romige smaak.

Dit is de enige die ik lekker vind! Gebruik m zelf in de koffie, maar ik denk dat het in thee ook heel lekker is.

1 like

Ik zou echt iets weerbaarder moeten worden. Als iemand me commentaar geeft op mijn werk dan voel ik me er meteen superrot over. Ook al geef ik aan dat ik het de volgende keer anders zal doen en die persoon letterlijk: ā€œgeen probleemā€ zegt is het in mijn hoofd echt een gigantisch probleem.

Ik krijg vanavond voor het eerst in maanden weer bezoek. En ben nu al anderhalf uur het poetsen van het huis aan het uitstellen. Het is nu 12 uur dus nu wil ik gas erop zo snel mogelijk poetsen zodat ik zo snel mogelijk klaar ben zodat ik de namiddag nog kan chillen. Ik begin NU.

2 likes

Hmmm als U een 10 is en Woerden een 1, is Zeist een 2.7

8 likes

Oatly whole uit de koeling is mijn persoonlijke favoriet. Maar… heb gemerkt dat plantaardige melk echt zo persoonlijk is dat je echt even moet gaan experimenteren met wat voor jou werkt :slight_smile:

4 likes

Nou mocht na de controle net gelijk terugkomen om een oude vulling te vervangen. Pfff. Weer 5 jaar ouder geworden, maar ben er (hopelijk) weer ff vanaf!

1 like

Een van jullie weet dit vast wel. Mijn contract loopt t/m 7 juli as. Nu moet je toch minimaal 4 weken van tevoren horen of je contract wordt verlengd? Als ik het niet voor as zondag (7 juni)hoor, wordt mijn contract dan automatisch verlengd of werkt dat niet zo ā€˜makkelijk’?

Ja, tenzij in je contract iets anders staat. In mijn contract stond iets van ā€œloopt van 7-2 t/m 7-9 en wordt niet verlengd tenzij anders genoemdā€ maar dan in een nette taal haha.

1 like

https://www.uwv.nl/particulieren/ontslag/ik-word-ontslagen/detail/mijn-tijdelijke-arbeidsovereenkomst-eindigt

1 like

Dutje in bad!

3 likes