Morgen gaat dr afspraak waar ik geen zin in had niet door 
Maar krijg net een berichtje dat de leuke afspraak van vanavond ook niet door gaat
pff, we zouden weer meiden avond doen met wijn en ik had er echt zin in!
Ik kreeg net een bos bloemen van m’n werkgever. Heel lief en aardig, natuurlijk!
Maar ik ben zo allergisch voor zoveel soorten bloemen dat ik eigenlijk nooit vrolijk word van een bos bloemen 
Succes!
Ik had dat momentje vorig jaar ook, en vervolgens had ik het vak niet gehaald en moest ik het nog een keer doen
hopelijk dan nu straks ook echt het laatste college voor mij!
@Skadi @anon76889665
Ik heb beide meegenomen uit de winkel.
Heb nu de verse van de koeling die Sjurrr zei in mijn thee gedaan. Moet denk wel even wennen aan de nootsmaak die er in zit.
Maar verder wel lekker!
Dankje! Super kut dat je het vorig jaar dan niet gehaald had zeg, hopelijk nu wel echt de laatste! Heb zelf op zich wel vertrouwen in dit vak, sta er tot nu toe wel goed voor dus hoop dat het tentamen ook goed komt haha
Iemand heeft me uitgedaagd om verschillende memewoorden in mijn scriptie te gebruiken/verstoppen. Tot nu toe heb ik alleen nog het woord stellage kunnen gebruiken. Zal het opvallen als ik random ergens ‘kersensaus’ of ‘antiquair’ neerzet?
haha dit vind ik echt geweldig. misschien dat je ergens in de bronnenlijst nog een woord ertussen kunt proppen? als je de APA gewoon goed doet, valt het vast niet op als er ergens antiquair of diadeem staat 
Of
In het kort
Oh jazeker
Maar dat mag allemaal!
Ik heb het kouddd en heb echt zin om in een warm bad te gaan. Ben al zolang niet in bad geweest, is misschien wel tien jaar terug. En m’n motivatie is echt tot het dieptepunt gedaald. Heb net 9 jurkjes besteld voor een bruiloft en ik hoop maar dat er iets bij zit want dan hoef ik niet meer onder werktijd jurkjes te zoeken. Nog drie uur en dan 
Verschillende woorden steeds op een andere regel laten beginnen met een letter van het memewoord
Ik vind het echt awkward om een sollicitatie met 3 personen te hebben. Wie kijk ik aan? Wisselen ze onderling blikken uit over mij? Wat schrijven ze allemaal op? Wie stel ik de vraag?
En zeker nu, zitten ze echt zo als een selectiecommisie op afstand tegenover je haha 
wat is een memewoord?
Dit is typisch zo’n vraag die ik ook gewoon kan googelen (ga ik straks ook even doen denk ik) maar ik vroeg me dus al een tijd af of zo’n the frame, omdat ie eigenlijk altijd ‘aan’ staat met een plaatje, ook een hoger verbruik heeft dan een andere televisie?
ik verveel me zo erg, niet normaal. heb veder ook geen plannen of afspraken dit weekend dus saaai
Ik vond met Microsoft teams met 2 mensen lastiger dan 3. Was bang ze scheef aan te kijken. 
Of ergens een citaat nemen in het voorwoord over een diadeem of kersensaus. 
respect als je raps erin krijgt
Heb er wat vergelijkers op losgelaten (zelfde merk en kenmerken alleen geen art) en het lijkt stand-by geen verschil te maken (hoe dan?) maar actief een beetje.
Blijft wel een prachtig toestel zo aan de muur.
Lol en coolblue schrijft dat de tv met sensors waarneemt of er iemand in de kamer is en als er niemand is gaat ie sowieso uit. Dus als iemand je tv kan hacken weten ze meteen wanneer je de hele week niet thuis bent geweest.
“Ik hoef niet te TANKEN SCHAT”
Ik ben gewoon afgestudeerd. Omg. Eindelijk. Ik kan het gewoon echt niet geloven