Ik kwam heerlijk geïrriteerd terug van mijn werk, rijd mijn straat in en mijn tegenligger die mij voorrang moest geven deed dit niet en ging recht voor mijn auto stilstaan en toen deed ze zo gebaren dat ze niet naar achter kon. Heb mn auto afgezet en ben op mijn telefoon gaan kijken tot ze die auto naar achter heeft gezet. Voel me weer helemaal zen nu
Gefeliciteerd!!!
Ik ben zo blij dat het eindelijk weer regent! Het gras begon al rood te worden hier.
Ik was net bij de slijterij en ik wil echt geen koetjes en kalfjes praat. Ik kan dat gewoon niet maar die meneer begon al. Er zat een andere klant en hij zei tegen mij, jaaa hij blijft altijd heel lang, hij zit er zo een halfuur allemaal lastige vragen aan mij te stellen hi ha ho! Ik stond daar al met m’n fles en ik mocht voor. Ik zei “oh nou gelukkig ben ik dan een snelle klant”. Vervolgens gingen hij en die klant echt zo HAAHAHAHAHAH lachen want oh wat grappig! Nou ik had afgerekend en hij zei vergeet je mobiel niet, die leg ik dan snel ff op de toonbank en die vergeet ik niet. Dus ik zei “oh nee die vergeet ik niet hoor!” En hij weer HAHAHAHAHA!!
. dus toen heb ik er ook maar een haha!
Lachje uitgeperst. Ik denk dat de zogeheten boomergeneratie echt meer is weggelegd voor small talk.
Pff nou dit klinkt ook meer als een heel k ongemakkelijk “kijk mij populair doen” gesprek dan gewoon small talk.
Het is ook iets wat je eigen kan maken/leren, althans is mijn ervaring. En ach niet iedereen hoeft het ook leuk te vinden. Dat houdt mensen juist zo boeiend
Ik ben echt zo blij met deze jurk haha. Na een week eindelijk binnen gekomen uit Parijs. Nu ga ik het hele weekend overal zo naar toe.
Oh god ik heb me opgegeven voor een proefles high heels dansen met wat vrienden. Waarom denk ik steeds dat ik lenig ben en sierlijk kan dansen 

Haha held! Hoe lang heb je stil gestaan?
Haha ik ga vaak echt stuk om jouw posts. Deze is ook weer fantastisch! Zowel de actie als de manier waarop je het hier verwoordt
Wat goed, gefeliciteerd!
Vind het zooo lekker om een dagje regen te hebben. Lekker coconen en netflixen vanavond.
Ik heb een nieuw matras gekocht bij de IKEA, weet iemand of je dat eerst een paar uur moet laten luchten ofzo of kan je er in principe gewoon gelijk op slapen?
Mn ouders zijn echt blind. Ik heb al de hele dag een mega grote roze koptelefoon op en ze zijn allebei al zeker zes keer pratend binnengekomen en dan geïrriteerd dat ik ze niet hoor. Het is NC for a reason!
Joepie maandag weer naar de fitness (sportschool in Nederland?)! Was begin dit jaar zo goed bezig met gezond eten/sporten, maar thuis workouts doen is toch niet helemaal mn ding (en al die tijd om te snacken/bakken helpt ook niet
)
Huh ik dacht vanaf 1 juli of heb ik onder een steen geleefd.
Fitness school hier heeft apparatuur in de tent buiten gezet dat mag schijnbaar wel.
Ik heb een stukje van mijn vinger geschaafd toen ik aardappels aan het schillen was en het is precies waar ik mijn vinger buig en die rimpeltjes zitten. Zo vervelend!
Ik weet niet of het al genoemd is, ben aan het bijlezen maar MAND
Ik heb deze week gewerkt, ben uit eten geweest, naar de UB geweest (dat mag nu max. 4,5 uur per week lolll) en ik ga vanavond naar de film
Echt bijna een normaal leven ineens