Ik mocht er 48 uur niet op slapen
Ik heb weekend 

Dit is nu de eerste keer dat ik met waspoeder was, is het normaal dat het zo schuimt? Moet ik de trommel uitzetten of wat?!
Ajoo hoeveel heb je er ingegooid?
Het schuimt wel, maar in mijn ervaring niet meer dan bij vloeibaar.
Hahah 30 gram, volgens jumbo was 1800 gram goed voor 30 wasbeurten dus ongeveer 60 gram per was toch?
In Belgie vanaf maandag
Word je was vast extra schoon van
Ik doe altijd rond de 30
Staat er op maar ik heb er gewoon op geslapen. Kan nog wat harder aanvoelen dan wanneer hij de volle tijd heeft kunnen uitzetten/uitvouwen.
Oh ik heb eigenlijk geen idee haha, ik doe ook altijd maar wat. Maar het schuimt nooit zo erg!
Mijn huis is een behoorlijke bende maar ik zit heerlijk op de bank te wachten tot mijn eten klaar is en 13 reasons seizoen 4 te kijken. Morgen weer een dag om alles op te ruimen. Vanavond ff niks!
Mijn snackbarburger is nog hartstikke rauw van binnen maar ze komen een nieuwe brengen EN ik krijg een gratis milkshake nomnom. Hij vroeg zelfs nog hoeveel milkshakes ik wil (hoeveel mensen er hier thuis zijn) maar heb gezegd dat 1 genoeg is haha, wel goeie service.
Zit eigenlijk al best vol dus ben nu meer hyped voor de milkshake die komt haha.
Uiteindelijk is het allemaal weer gewoon weggetrokken, normaal was ik altijd met vloeibaar wasmiddel maar schijnbaar was het slimmer om de eerste keer met een nieuwe wasmachine om met waspoeder te wassen.

Voor de Belgen: noemen jullie dit POEPGELEI??? 
Geen idee haha, net was een voorstukje van het programma Holland vs Belgie en daar noemen ze dit poepgei 
lol ook nog nooit van gehoord!
Poepgelei zou best een passende Vlaamse term zijn voor glijmiddel eigenlijk 
I’ll see myself out.
Hahaha ja dat was ook een grap van Ruben in dat voorstukje, dat dat echt iets raars is voor glijmiddel
Oh gelukkig, ik ben niet de enige met flauwe humor 
Hallooo waarom beloont mijn telefoongeheugen me nooit als ik eindelijk eens wat foto’s (+ achtergebleven rommel) verwijder 
Haha ja!! (regio Antwerpen)