Ik durf nietđ.
Louis Theroux op 3 met een oude aflevering met Joe Exotic erin 
Ja ik kijk het ook! Best raar om te zien met de docu serie in je achterhoofd
Edit: die jonge blonde jongen, is dat niet zijn ex man zonder tanden?
Nope ik noem dit proes.
Ik zat ook al te kijken of ik mensen van de serie zag, maar ik weet niet, hoop dat ie nog in beeld komt
Ja ik zal er ook zo op proberen te letten! Ik heb het over een jonge jongen met geblondeerd (beetje oranje) gemillimeterd haar.
Oh het ging er net over! Was het Paul? Misschien komen zij nog in beeld
Nee John bedoel ik! Ik vind het allemaal trouwens zo sneu om te zien 
Ik ook word er helemaal naar van die zielige beesten 
Ik kijk Mathilda, love die film. Nog steeds. Door het boek wilde ik vroeger juf worden.
En ik heb te veel gegeten

Ik ben zo onrustig vanbinnen dat ik maar ben gaan werken (lessen voorbereiden voor de hele week, maandag was al klaar. Schema maken, schooljaar voor volgend jaar voorbereiden). En nu ben ik niet rustiger en heeft het dus niks geholpen. Integendeel: ik voel alleen maar meer onrust.

Ik had meer dan een uur geleden een mcflurry besteld, die zou er om 21.50 zijn. Toen kwam mân vriend thuis en die was jaloers en heb ik voor hem een big mac menu besteld maar bij een andere mac want die waar ik had besteld kon niet meer. Nouja mijn mcflurry werd 100 keer vertraagd en die mcdonalds is inmiddels dicht en hij staat nog steeds op being prepared dus die gaat sowieso niet meer komen. Mijn vriends bigmacmenu is wel net bezorgd dus eindstand heeft hij nu een heerlijk compleet menu en ik heb niks

Ik heb vandaag die afschuwelijke gordijnen in de slaapkamer die de vorige bewoonster had laten hangen vervangen.Nu hangen er mooie zwarte inbetween gordijnen voor 
Echt zo blij mee,ziet er meteen véél leuker en gezelliger uit.Heb ook meteen zin om de rest van de slaapkamer aan te pakken.Heb toch zeeën van tijd de komende maand.
Mijn collegaâs en ik kunnen niet meer op bezoek bij mân zieke collega. Ze gaat volgende week euthanasie plegen. Ze hadden het er al over dat we via livestream de uitvaart kunnen bijwonen, echt so sad en zo snel gegaan 
Egf memories!
Ik wil heel graag warme chocolademelk maar geen melk in huis en heb het echt niet in me om nu nog natte havermout uit te gaan staan knijpen 
wat super heftig
Wat heftig
heel veel sterkte
Kom net terug van de spoed dierenarts. Mijn kat was de hele dag niet zichzelf en het leek alsof hij moest plassen maar er kwam niks. Spoed dierenarts zei dat we gelijk moesten komen en zijn blaas bleek helemaal vol te zitten, blaasgruis. Nu hebben ze bloed geprikt en hij heeft een katheter en ik moest hem daar achterlaten⊠als hij zondag weer zelf kan plassen mag ik hem weer ophalen. Mijn baby