Wat je even kwijt wil #38

Als dit je zou troosten: het is een veelvoorkomend probleem bij gecastreerde katers wat goed opgelost kan worden. En om het probleem te voorkomen in de toekomst kan je ‘urinary’ voeding aanschaffen.
Je katje achterlaten is natuurlijk heel rot en ik hoop dat hij snel terug kan plassen en snel terug bij jou is :heart: veel beterschap voor je kat!!

4 likes

Superlief dankjewel! @Lula ook :heart:

1 like

Aaahw goed dat je er op tijd bij was! :heart:

2 likes

Ik ben zo fckng boos en ben dan echt in staat om meteen een bericht met veel uitroeptekens etc te sturen naar de andere partij, maar ik moet verstandig zijn en het bij het concept dat ik geschreven heb houden. Maar de woede zakt maar niet.
Snap ook niet waarom ik hier zo enorm boos van word, het is echt uit verhouding.

stuur het naar mij! pb is open. misschien is je woede dan weg en kan je je ten opzichte van de ander ‘inhouden’

Ik heb een muggenbult in mijn knieholte, echt geweldig.

Mijn god, wat een weer vannacht hier. Dikke hagel en onweer. Wij slapen onder een schuin dak en het geluid was niet normaal hard. :cloud_with_lightning_and_rain::cloud_with_lightning_and_rain::cloud_with_lightning_and_rain:

1 like

:heart::heart:

1 like

Ik ben al sinds dinsdag bij mijn ouders want ik ben 31 en heb geen geld voor boodschappen. Maar mn hooikoorts en allergieën lopen nu zo uit de hand dat ik wel terug naar huis moet. Thanks pollen nu moet ik voor mn eigen eten betalen, belachelijk.

3 likes

Ahhh wat kut die allergieën :weary: Waarschijnlijk overbodig, maar slik je al standaard dagelijks medicatie?

Ja joh al 20 jaar. Laatste weken 1.5 tot 2x dagelijkse dosis maar daar word ik zo slaperig van dus beter van niet.

1 like

Ik heb daar ook zo last van.
Naast pillen heb je ook neusspray dat al keer geprobeerd?

En kan je niet wat eten van je ouders meenemen? Deed ik ook weleens bij mijn vader toen ik nog studeerde, hij vond dat prima.

Ja ik heb alle soorten medicatie geprobeerd en in huis. Ik ben allergisch voor alles dat bloeit (ergo: heel het jaar hooikoorts want er bloeit altijd wel iets waar ik allergisch voor en) of een vachtje heeft en stof etc. Dus ik ken het allemaal :upside_down_face:

En mn ouders zijn bijna 70 en bijna niks meer dus er is niks om mee te nemen :unamused:

Oh balen dat je niks kan meenemen.

Ik heb zelf ook hele jaar door en ook alles wat bloeit, stof en dieren. Heb wel een hond en merk als ik hem 3 dagen niet zie, de eerste dagen soort weerstand moet opbouwen. En daarna gaat het wel.
Maar nu is het echt vreselijk met die pollen, ik ben blij met de regen maar over paar dagen bloeien die planten voor mijn gevoel weer extra hard.
Pillen en neusspray helpen bij mij wel voor het ergste. Helemaal zonder is echt een ramp.

Ik las ook dat contact lenzen zouden kunnen helpen. Zelf nog niet geprobeerd.

Hooikoorts lijkt me écht supervervelend:(. Niet dat ik iets toevoeg met deze reactie, maar ik dacht vroeger altijd: “wat is er nou erg aan een beetje niezen?” Maar ik weet inmiddels wel dat het veel meer is dan een beetje niezen.

Ik schrik meer van de spelfout op de sticker.

3 likes

Ik heb twee weken geleden m’n jaarlijkse Kenacort 40-spuit gehad, je moet echt je huisarts vragen hoe die daar tegenover staat, het werkt echt goed (ja het is wel een Prednison-boost). :partying_face:

Ik moet zo voor het eerst in maanden en sinds we weer open zijn werken (horeca). Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat

6 likes

Verwijderd moeten? Verwijderd is een voltooid deelwoord dus dan klopt het

Denk dat er ‘verwijderd moeiteloos alle vlekken’ staat, dat is wel fout