Wat je even kwijt wil #38

Ja ik ben er ook achtergekomen dat hooikoorts echt vet heftig is? Maarja als je het zelf niet hebt is het ook moeilijk om het je voor te stellen ofzo

Oh ja dat is waar. Dat is ook logischer op een sticker

Ja.

Dankjewel!

Ik ben altijd trots op mezelf als ik weer een paar mooie meme’s heb gevonden voor in het memetopic

3 likes

Wow ik ben ongesteld en normaal heb ik vrij veel last maar vandaag is het echt helemaal feest. Zat net bij de kapper maar voelde me helemaal naar worden van de pijn en flauwte. Gelukkig ben ik nu klaar en kan ik zo even gaan liggen.

Ik werd door m’n vrienden uitgelachen toen ik allemaal nieuwe bakjes van de Ikea kocht voor m’n voorraad toen ik ging verhuizen, maar ben er zo zo blij mee met hoe het staat.

maar goed, het kostte mij dan ook wel 200 euro om alle bakjes te kopen oeps

5 likes

Meh ik had een bezichtiging bij een supertoffe woning en ik had 1 op 3 kans dat ik het zou worden, maar ben het niet geworden. Baal echt nu want ik wil eigenlijk voor 1 augustus uit mijn huidige woning.

Ik word hier heel ongemakkelijk van

1 like

Ik voel me echt heel gaar maar ik moet nog leren dus ik wil eigenlijk eerst gaan slapen na werk en daarna beginnen. Maar ik ben bang dat ik dan vanavond geen concentratie heb of niet begin.
Ik val nu echt bijna om en koffie gaat ook niet helpen.

Haha doet me denken aan:

Alleen is dit godzijdank niet serieus bedoelt.

6 likes

Persoon met knotje: Hallo vriendjes en vriendinnetjes leuk om jullie weer te zien. Broer beer wil jullie vandaag leren klokkijken. Zijn jullie er klaar voor?
Helemaal niemand: JAAAAAAAAAAAAAAA
Persoon met knotje: Lama zitten, we hebber er toch niet de tijd voor.
Opa Olifant: Ik ben geen lama en de batterijen van de klok zijn op :angry: :angry: :angry: :angry:

:face_vomiting: :nauseated_face:

1 like

Godver de zon schijnt, dit was niet de afspraak.

2 likes

Zo in uitgeschreven tekst vind ik dit echt mega grappig.

Weet niet of je er al vanaf bent maar mijn vader is een kenner /fanatieke hobbyist en wil ze zeker wel van je overnemen denk ik. Stuur maar een pb als je wilt

1 like

Ah :heart:
Knuffel voor jou :heart: ik hoop dat je je snel beter en fijner voelt

1 like

Ik heb voor het eerst ooit een focaccia gebakken, ben echt benieuwd of ie te vreten is. Visueel gezien is hij in elk geval gelukt XD

5 likes

Ik vier vanavond mijn verjaardag voor vrienden ( Ja we houden afstand) normaal kijk ik er ontzettend naar uit. Maar vandaag dus niet echt, ik weet ook niet zo goed waardoor het komt. En doordat ik mezelf zo rot voel vandaag word ik van die gedachten alleen maar kwader opmezelf. Hoe kan ik nou geen zin hebben in mijn verjaardag!

1 like

Dikke kans dat je humeur omslaat zodra vriend 1 binnenkomt en dan kun je er vast lekker van genieten! :heart: En nu gewoon nog even lekker chillen tot het avond is.

2 likes

Bedankt :slight_smile: doet me goed. Ik heb lekker me jogging pak weer aangetrokken en mijn koptelefoon in de lader gedaan. Straks maar eens met flinke feestmuziek uit mijn koptelefoon de keuken in, wat taarten bakken!

3 likes