Graag een muur bouwen om Zeist het barst hier van de 5G gekkies.
Ăberhaupt 
Dan een slotgracht om Woerden?
En traliewerk om Veenendaal.
Ik kijk blijkbaar echt zo boos vandaag, dat ik er net gewoon om moest lachten toen ik mijn spiegelbeeld in het beeldscherm zag. Is die chagrijnige kop toch nog ergens goed voor
Mijn huis ruikt naar tompouce en nu wil ik er een ( of 4).
OMG er zit een Moeke in Scheveningen?!?! Nu kan ik brood met kaaskroketten aan het strand eten

Jeeeuzes ik probeer een wiskunde oefentoets te maken, kom ik er na een UUR ofzo pas achter dat het meerkeuze is en ik dus niet de opties bij a, b en c hoefde uit te rekenen als individuele opgaven. (Gelukkig was ik nog maar bij b).
Ik kon hier geen specifiek topic voor vinden dus vraag ik het hier (hopelijk mag dat):
Ik kom net op facebook een (best flauw) filmpje tegen, en zit me nu al bijna een half uur af te vragen welk nummer ik op de achtergrond hoor. Allemaal zitten zoeken maar kan het niet vinden (en Shazam herkent het niet door het achtergrond geluid).
Iemand hier misschien die het weet? Het is het beste te horen aan het begin en eind van het filmpje
No idea maar is echt een lekker nummer! Hoop dat iemand het weet
Jaa thanks
Ik was al op Groove Armada aan het zoeken, wist dat het iets met Groove was. Tof dat jij 'm kende/gevonden hebt 
Ik had eindelijk mân geld gekregen voor een opdracht en ik wilde dat eigenlijk uitgeven aan een nieuwe gym outfit maar alle shorts die ik wil zijn uitverkocht dus toen heb ik gisteren maar 150eu aan snacks gekocht en ik ben er gewoon nog steeds tevreden over
niks maakt mij zo blij als snacks
Ik wilde even boodschappen doen en mijn vriend buiten laten wachten. Totdat ik de 5G gekkies in het oog kreeg! Hem maar snel een winkelwagentje in de handen geduwd en naar binnen gebonjourd. Voor je het weet gaat hij ermee in discussie en daar had ik even geen zin in en tijd voor 
Bij het naar buiten komen had hij pas door waar mijn actie opeens vandaan kwam.
Net alle bende in huis opgeruimd en mijn keuken een grote schoonmaak beurt gegeven. Ik ben helemaal trots op mezelf 
Pff, volgens de vrienden van mijn broertje gaat het niet goed met hem. Hij is al eens eerder suĂŻcidaal/depressief geweest en nu drinkt hij veel en gebruikt hij âveelâ drugs. Meer info heb ik niet Op het moment en ik vraag me nu af wat voor die vriendengroep onder âveelâ valt⊠Ik maak me weer heel veel zorgen dus ik heb net gebeld naar zijn vrienden maar niemand kan me (i.v.m. werk) nu beantwoorden. Dus nu maar wachten tot iemand me verder kan inlichten.
ik heb net leftover shoarma van gister gegeten en it was goooood
Ik vind het echt stom dat zoveel horeca nu zegt dat je niet met meer dan twee mensen mag komen als je niet uit één huishouden komt. Snap dat het met krappe zaken lastig is om veel afstand in te plannen binnen gezelschappen, maar ik heb gewoon geen huishouden om mee te gaan 
Ja of ik moet mân planten meenemen
Ik zie dadelijk gele trui vriendin en ik heb uiteraard gevraagd mijn trui mee te nemen maar ze geeft er geen reactie op 
Ohhhh spannend wil je pls livebloggen!
The saga continues