Wat je even kwijt wil #38

Of deze hartige cake maken

Of deze

2 likes

Mijn voortuin bestaat ook uit alleen maar tegels (lag er al in) en daar groeit echt 0 onrkuid. :sunglasses:

1 like

Na vijf weken alleen maar werken heb ik nu weer vrije tijd (en geld) en kan ik dus vanaf morgen beginnen met verhuizen en interieurinkopen doen :grin:

7 likes

Wat zijn bodembedekkers? :see_no_evil: Ik wil volgend jaar mijn achtertuin aanpakken en ik wou gras eruit halen en tegels erin maar misschien breng je mij wel op andere ideeƫn haha.

ik dacht zelf eerst inderdaad aan een lactose-intolerantie, maar de huisarts zei dat m’n klachten overeen kwamen met het prikkelbare darm syndroom (wat echt super breed is), alleen toen kwam de corona-crisis en voelde ik me bezwaard om een afspraak te maken.

en gister heb ik echt mega ongezond gegeten dus daar komt denk ik de buikpijn door, ik had chips, koekjes, friet en chocola op… echt stom, nouja ik moet morgen maar gewoon weer de huisarts bellen!

1 like

Als je een tuin op het zuiden hebt zou ik niet alleen maar tegels nemen, wij hadden dat ook en naast dat ik het ongezellig vind, is het ook bloeeeeeeedheet in de zomer. Nu hebben we juist gras gelegd haha.

1 like

Ik heb eerlijk gezegd weinig verstand van de richtingen hahaha maar mijn tuin heeft altijd na 14:00 schaduw. :drooling_face: :heart: En na 15:00 ligt het bijna helemaal in de schaduw.

Dit idee!

Maar @Spaarlamp en @Nox geven. Beide aan dat het bij hun wel meevalt met onkruid. Dan heb ik een andere ervaring, helaas. Alleen het word ook echt warm al die tegels! De hitte blijft ook veel langer hangen.

Edit: @Fenayi hier staat wel veel handige info.

3 likes

Ik baal wel een beetje dat die kortere werkweken door de feestdagen nu voorbij zijn. Mijn droom zou echt zijn om maar drie dagen te werken per week

30 likes

Dankjewel :smile: :ok_hand:t2:

1 like

Misschien een gekke vraag, maar slik je misschien supplementen met ijzer? Ik had begin dit jaar ook zo’n last van mijn buik en misselijkheid. Toen bleken het vitaminepillen te zijn die ik sinds kort nam

Niet handig om hier te posten maar echt spuuglelijk.

1 like

Ik ben een assessment aan het oefenen en ik voel me zo dom. Ik scoor telkens lager dan de aanbevolen score en krijg echt de neiging om de handdoek in de ring te gooien:(

1 like

Ik heb er een van rains via zalando en die was toen in de sale. Ik ken ook veel mensen die er eentje hebben van america today!

1 like

Ik schrik echt van mijn eigen denkwijze. Ik ben begonnen met een serie en daarin wordt een jongen met zijn vader en moeder geĆÆntroduceerd. Je ziet dat de vader bij de politie werkt en later wordt er aan de jongen gerefereerd als ā€˜zoon van de rector’. Ik snapte hem niet en vroeg me serieus af of ik naar een ander kind zat te kijken. Maar nee, de moeder natuurlijk… Net dat bekende raadsel dit.

14 likes

nee ik slik verder geen vitaminepillen oid! ben je toen minder ijzer-supplementen gaan slikken of ging de buikpijn/misselijkheid op gegeven moment weg?
wel fijn dat je toen achter de oorzaak kwam!

@Paardenmeisje ik heb er een van de america today en die is prima! ook in verschillende kleuren verkrijgbaar

1 like

Ik had Fvd al niet hoog zitten, maar nu iemand die ik ken tijdens een protestactie tijdens hun promotoertje op een belachelijke manier tegen de grond gewerkt en gehouden is mag die partij helemaal een snelle dood sterven. Tuig

1 like

Ik had afgelopen week bedorven kip. Vet stom, want verpakking was nog dicht en was nog twee dagen voor de tht datum. Maar nu ligt die kip dus in een zak in de kliko en elke keer als ik de kliko open doe, ga ik bijna over mijn nek. Stinkt echt zó erg :face_vomiting: Gelukkig wordt hij morgen geleegd.

Kun je ongetwijfeld goed kauwen haha :joy: Die vind ik lief.

5 likes

Ik heb het hele weekend al geen wifi, omdat dinsdag m’n nieuwe abo pas ingaat. Damnnnn wat saai… :sleepy: