Wat je even kwijt wil #38

Plus Kruidvat koopt vaak (rest)partijen op @Issaaa
En waarschijnlijk is de winstmarge op die 10,09 heel hoog

2 likes

Hmm raar, ik de laatste op 18maart van paylogic customer service

We hadden gister gecanceld en nu besloten vandaag ook maar te cancelen. We hadden met al onze krachten een boodschappenlijstje gemaakt maar toen had er niemand nog kracht om daadwerkelijk boodschappen te doen. Heb er gewoon geen kracht voor dit weekend. Misschien heel 2020 maar cancelen.

11 likes

Yessss een nieuw seizoen queer eye :revolving_hearts:

4 likes

Het went echt! Of misschien een ander mondkapje? Ik heb het nu ook 2 keer gedragen en de 2e keer vond ik het al veel minder benauwd. Je hebt ook mondkapjes met 1 of ander ventilatieding erop.

Ik heb uit het niets weer een hangxiety aanval terwijl ik me herinner dat ik gewoon ben gaan slapen toen ik thuiskwam.

Vriend besteld pizza, ik sushi. Hoop niet dat ze tegelijk aan de deur staan :joy:

9 likes

Ik zit zo erg te twijfelen om een airco aan te schaffen voor in de zomer. Ze zijn nu nog overal op voorraad, maar ik weet niet het klinkt zo overdreven en patserig om zoiets in Nederland aan te schaffen. Maar aan de andere kant, zo’n zelfde zomer als vorig jaar in dit huis overleef ik niet, en zeker nu ik ook de hele zomer thuis moet werken…

:heart:

Ik lig momenteel in het ziekenhuis en verbaas me er echt over hoe ongezond het eten is?? Op 2 dagen tijd heb ik 1 kiwi gekregen. Vandaag was de “groente” een kommetje appelmoes. En elke ochtend en avond wit brood met jam. Echt hoe dan? Als ik hier nog langer lig krijg ik straks nog scheurbuik

2 likes

Huh je kunt meestal uit super veel verschillende opties kiezen; sowieso tussen wit en bruin brood. Of heeft het een medische reden dat je een witte boterham met jam moet eten?

1 like

Kan je ook niet kiezen wat je wil? In “mijn” ziekenhuis kan je in ieder geval aangeven vanaf een kaart wat je wil eten 's avonds etc.

Nee vanwege Corona is het hier gewoon eten wat de pot schaft. Ik lig hier omdat ik net ben bevallen, dus niet echt een medische reden om wit brood met jam te eten denk ik haha

2 likes

Ik zou het zeker doen! Ga je geen spijt van krijgen

1 like

Ben je oke?:heart::heart:

Ik heb vanmiddag 2 uur op de bank liggen slapen. Hier ga ik vanavond spijt van krijgen

Nou dat vind ik dan echt belachelijk zeg. Voeding is zo’n grote invloed op iemands herstel.

Zelfs al heb je niks te kiezen vind ik het best gek dat wat de pot schaft in een ziekenhuis zó ongezond is. Juist als je ziek bent heb je toch goeie voedingsstoffen en vitaminen nodig zou je denken? Maarrr gefeliciteerd met je kleintje! Hopelijk kun je snel weer naar huis en vitaminen eten.

4 likes

Welke heb jij? Ik zit er ook naar te kijken

Je mag me altijd een pb doen! :heart::kissing_heart:

1 like