Ik ook! Haha
Ik heb deze tweedehands gekocht een paar weken geleden! Goed om te horen dat die bij jou goed werkt. Ben heel benieuwd
En ben nog wel benieuwd, hoe doe jij dat met de slang naar buiten hangen. Heb je daar echt een gat voor? Of gewoon door de raam/deur open? Maar dan komt er natuurlijk weer heleboel warmte binnen. Ben nog zoekende hoe ik dat ga oplossen
Hahahaha ik kan heel goed kauwen ja love it, thanks voor je tip! En jullie ook @Lentex @Banana @Soy.peor @Vaiana @Marquez, waardeer het! Straks moet ik er NOG 3 kopen om al die recepten uit te proberen (oke ik kan ook overdrijven)
Ok ik heb nu ook maar net een airco besteld. Hele zomer thuiswerken zou sterven zijn met 35/40 graden… Via de lokale krant XD.
Ey het is banananana
Onana what’s my name
Er werkt een nieuwe arts bij ons, hij is echt . Nu al zin in morgen
Ik moet morgenvroeg naar de kaakchirurg, alle 4 mijn verstandskiezen moeten eruit. Ben echt bang
They call me “Hell”
They call me “Stacey”
They call me “her”
They call me “banana”
That’s not my name
This shit is banananananas
Wow alle 4 tegelijk? Dacht dat ze dat niet deden, maar 1 kant per keer. Zorg dat je vast 2 paracetamol hebt genomen vlak voordat je gaat zodat je vast een spiegel opbouwt, en regel chill vloeibaar/zacht eten voor als je weer thuiskomt. En leg vast een icepack in de vriezer. Sterkte
Ik heb ze alle 4 tegelijk gedaan en was echt de beste keuze ooit! Pijn viel reuze mee ik moest alleen wel 2 weken op vla en soep leven.
Veel succes morgen!
Nee helaas niet alle 4 tegelijk, had dat wel liever gehad. Maar inderdaad 1 kant per keer.
Icepack is inderdaad een goede tip, thnx
Succes!!
Net hadden we bougatsa van het huis gekregen van de Griek bij onze bestelling. Dus ik was al helemaal excited allemaal kaneel en suiker op dat ding aan het gooien. Echt alsof ik met rijst op een bruiloft aan het gooien was. Neem ik een hap…is het een hartige bougatsa Dus een fucking kaaspastei bedolven met suiker en kaneel
Ik heb er vorig jaar 3 tegelijk moeten laten verwijderen, roze koeken was toen een van het weinige ‘vaste’ eten wat ik kon wegkrijgen, dat tipte iemand me toen en daar was ik heel blij mee.
En ik weet niet hoe ver je van de kaakchirurg woont, maar een icepack helpt alleen tegen de zwelling als je hem direct na het verwijderen er op legt, dus zou ook zeker bij de kaakchirurg om een icepack vragen voor de weg naar huis! (hebben ze als het goed is gewoon liggen)
Bana hehehe.
@GroenTakje je kan ze ook in een groene smoothie doen. De smoothie word dan net zo romig als met een banaan alleen minder zoet.
Ik wil komende week een thema avond doen met een bepaald land als thema. En dan eten koken uit dat land, muziek uit dat land en een film of serie uit dat land.
Lijkt me ook heel leuk als ik het dan niet voor het zeggen heb welk land het wordt haha en als ik dus een aanrader vanuit jullie krijg. Weten jullie een land met een lekkere keuken/leuke film uit een bepaald land die jij heel goed vindt? En dan niet standaard Italië of Spanje, die heb ik ondertussen wel gezien.
Parasite al gezien?
Zuid Korea is wel cool, ook lekker qua eten en dan kan je misschien kpop ontdekken als in luisteren naar de bekendste groepen?
Ohh ja die wil ik inderdaad nog zien! Goeie, thanks! Ben ook wel benieuwd naar die keuken, ik ga eens wat opzoeken