Wat je even kwijt wil #38

Mijn wekker staat om 06:00 want ik sta liever vroeg op dan dat ik nu gewoon even m’n verslag afmaak. Deadline om negen uur en dan ga ik erna wandelen en te dure koffie halen nu al zin in

12 likes

Mijn thuiskapster was er vandaag weer en ze vroeg net hoe het was geworden dus ik stuur een foto en dat ik er heel blij mee ben. Is zij het blijkbaar niet? En daarna appt ze dan zoiets van ‘als jij er maar blij mee bent’. Okeee dan.

1 like

The Hundred Foot Journey vind ik een hele mooie film, maar de vraag is dan of je India of Frankrijk als land moet kiezen haha. De film gaat vooral over een Indiaas gezin, maar de Franse keuken speelt ook weer een hele prominente rol.

1 like

Hè wacht ik snap het niet helemaal, ze is zelf geweest om je te knippen en vindt het dan achteraf als je een foto stuurt niet mooi?

1 like

Ik had 2 icepacks, zodat ik makkelijker kon afwisselen. Ik werd s nachts nog wel eens wakker en dan pakte ik er eentje en viel daar mee in slaap.

Oh en bij de tweede keer kaakchirurg heb ik om tabletten ibuprofen gevraagd. Ze gaf aan dat er geen verschil was met die in poedervorm dus dan vind ik tabletten zo veel fijner.

Succes morgen!

1 like

Ik kijk voor de 75e keer de film the proposal. Blijft echt mijn lievelingsfilm!

4 likes

Ohnee ze heeft de kleur in mijn haar gedaan en ik heb die later zelf uitgespoeld. En toen vroeg ze later hoe het was geworden toen mn haar droog was

Wat een rare reactie dan van je kapster. Kan ze beter niks zeggen

1 like

Oooh oké. Alsnog rare reactie inderdaad

1 like

Ja dat vond ik dus ook inderdaad vooral omdat ik zei dat ik er heel blij mee was

1 like

Wat raar dat ze dan zegt dat het niet mooi is, als je klant toch zegt er blij mee te zijn zeg je toch oké top

Neeeeee niet de bekendste! Plz :sob:

En Train to Busan moet je ook kijken @Memoria

1 like

Ik ben ermee gestopt. Ik slikte het in de hoop dat mijn haar voller zou worden, maar de buikpijn en misselijkheid waren het niet waard

Ja😂 dat dacht ik toch ook

Ik lag zojuist op mijn spijkerbed en voel mij nu al herboren net nu ik naar mijn echte bed moet. :relieved:

3 likes

Soms reageer ik op sociale huurappartementen, want die zijn wat groter dan waar ik nu zit en goedkoper. Natuurlijk nul kans met mijn 2 jaar inschrijftijd en qua loting is de kans ook nul. Maar nu was er eentje die geloot werd, 1900 reacties en ik ben nummer 8. Ik baal echt zo hard, zo dichtbij. Dat appartementje is het dubbele van waar ik nu zit en ook nog eens goedkoper. De eerste 7 gaan natuurlijk nooit allemaal nee zeggen en als ze dat wel doen zal het niks zijn

Ik moet deze week voor het eerst weer volledig naar mijn werk elke dag en dat betekent vroeg opstaan en ik heb geen zin. Mijn ritme is zo naar de klote ook, zit vol energie nog

Wil je geen valse hoop geven maar dat kan makkelijk hoor! Wij waren 12e volgens mij voor ons huis. Je moet verplicht komen kijken op de kijkdag en dan kan een deel meestal al niet dus valt af. Dan moet je een shitload aan papieren paraat hebben binnen 5 dagen ofzo anders val je af en dat lukt ook niet iedereen. En dan moet je het zelf nog willen inderdaad. Ik duim voor je!

7 likes

Ik was nr 12 en uiteindelijk heb ik dit huis ook gekregen, dus zeg nooit nooit!

1 like

Ik haat het zo dat ik nooit tevreden ben over mijn eigen werk. Zit er aan te denken om een soort opfriscursus te doen zodat ik weer ff de basis er in heb zitten, maar vind dat ergens ook zonde van het geld? Merk wel dat het me nu héél erg tegen houdt om mezelf te “promoten” en nieuwe klanten te vinden want ik ben toch niet goed genoeg, maar het is wel een bak geld en wie zegt dat ik dat dan ook weer terug ga verdienen.