Wat je even kwijt wil #38

Twijfel tussen mac of sushi. Levenskeuzes.

Ik ook. Ga denk ik toch voor sushi.

Of maccie

1 like

Nog steeds een dikke kater, maar er is mac onderweg :yellow_heart:

5 likes

:heart::heart: sterkte. Hachi is altijd mijn redding dan.
Bij mij is het andersom; moet al heel de dag janken door alle herinneringen die ik heb bij alles wat ik lees. En dan na vijf minuten weer vrolijk verder :roll_eyes:

Ik heb een nieuw nichtje!!! :blush::smiling_face_with_three_hearts:

48 likes

Proficiat! Kan familie eten voor je meenemen? Ik werd daar vaak vrolijk van.
Ziekenhuis eten is inderdaad vaak niet zo lekker. In 1 ziekenhuis vond ik echt niks te eten. Daar stuurde toen de hele zaal (6 bedden) het eten terug.

In een ander ziekenhuis heb ik veel keuze gehad en kon ik ook zakje chips kiezen. Dat was heerlijk, soms is het helaas pech hebben.

Haha ik zag een man aan komen rennen maar zag alleen zijn bovenlichaam, vond het al een vreemde hardloopoutfit. Maar hij probeert sneller thuis te zijn met zijn zak van de patatboeršŸ„°

37 likes

Die man heb ik nodig in mijn leven. Geef de volgende keer als je hem ziet mijn nummer please.

10 likes

Als je zoiets bedoelt met een filter: die werken alleen om te zorgen dat jij niks inademt, je eigen adem blaast gewoon ongefilterd door dat plastic stukje naar buiten. De bedoeling van de mondkapjes in het ov is dat je zo veel mogelijk je eigen druppels bij je houdt, dat doe je met een dergelijk mondkapje dus in het geheel niet.

1 like

Working on it!

1 like

Ik heb vanochtend buiten de deur ontbeten en het was zo fijn weer. Het was ook heel rustig en iedereen ging goed met de regels om. Alleen het aangeven van eten blijkt nog wat lastig met afstand.

6 likes

Ik heb mijn onrealistische avondplannen gewijzigd dus ik moet zo nog wel veel doen maar heb dan alsnog tijd om boer zoekt vrouw te kijkenā¤ļø

Bedankt! Wow chips lijkt me heerlijk nuā€¦ Helaas mag bezoek ook niet vanwege corona. Officieel mocht mijn vriend ook niet het ziekenhuis in en uit, maar hij is daarjuist eventjes naar de supermarkt geglipt. Heb net een doosje frambozen op en nog perzikken voor straks, wat een feest. Gimme that vitamin C haha

5 likes

Ik heb sushi besteld en jij?

Ik overweeg om morgen naar mijn werk te fietsen, maar ik heb altijd een handtas bij me o.a met mijn hele eten voor die dag.
Ik weiger met een rugzak te gaan fietsen en de tas is te groot om aan mijn stuur te hangen. Ik denk dat ik eerst maar eens ga testen of het blijft zitten op mijn bagagedrager voordat ik mijn tas verlies onderweg.

@monkeyslut groenten en fruit (vezels) kosten toch ook meer moeite voor je darmen dus kan me er wel iets bij voorstellen.

Oeeeeh wat voor hond is het? En je moet wel een foto delen dan! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weer 3 courgettes voor 1,- gekocht bij Dirk maar ik HAAT courgettes, ze zijn zo smakeloos, maar wel goedkope groenten dus weer een paar dagen afzien

Maak er soep van

3 likes

Grillen met wat andere groente (paprikaā€™s en uien bijv zijn vaak ook goedkoop) en dan wat olijf olie en zout er over.

Of pizzatjes ervan maken. In plakken snijden tomaten saus en kaas en andere shizzle die je lekker vind erop.

Of kaas courgette frietjes. Even t recept op pinterest zoeken haha.

5 likes