Wow ik had deze week echt precies hetzelfde. Was het de serie Dark?
Ja!! Misschien door de ondertiteling? Dat er in Nederland voor vrouwelijke reactoren vaker rectrice gebruikt wordt? Alhoewel je dat bij directeuren ook nooit meer ziet…
Haha wat toevallig! Ik zou het niet weten, ik zou directrice denk ik logischer vinden dan rectrice. Vond het wel goed om mee geconfronteerd te worden, misschien deden ze 't erom
Ja, ik voelde me ook betrapt… Ja, directrice is ook ouderwets eigenlijk, dus wijt het maar aan mijn eigen seksisme
@Suvi @Spaarlamp @Lemongrab thanks voor jullie reacties! Hebben jullie misschien ervaring met het opvragen van een verhuurdersverklaring? Want dat staat erbij dat je die mee moet nemen. En in heb een nogal hardnekkige verhuurder die voor bedrag X verhuurt en vervolgens stelt dat je toch maar even Y moet betalen (wat ik natuurlijk niet doe). En ik ben een beetje bang dat ik dan zo’n verklaring of niet krijg, of dat er allemaal gekke dingen in staan die niet waar zijn
Ik wil een dag voor mijn verjaardag naaf Phantasialand en zie op de website dat je op je verjaardag gratis toegang hebt. Dit zal vast niet geldig zijn als je 1 dag voor je verjaardag gaat zeker?
Omg mijn eetlust is vandaag weer een beetje zoals het hoort te zijn bij mij. Zodra ik weer zin heb in chips enz weet ik dat het de goede kant opgaat haha.
Zou die verhuurdersverklaring alvast opvragen als ik jou was. Duurt vaak wel even voor je die binnen hebt een zou jammer zijn als je het huis daardoor mis loopt. Mocht je huidige verhuurder nu moeilijk doen dan zou ik bij voorbaat al even contact opnemen met de woningcorporatie om de situatie uit te leggen.
Poeh nee geen idee! Ik woonde nog bij mijn ouders. Wij moesten van ons beide (vriend en ik) een adreshistorie en een inkomensverklaring hebben, dus die had ik vooraf al aangevraagd zodat we alles klaar zouden hebben.
Heb al 2 keer een nachtmerrie gehad afgelopen week en nu durf ik niet te slapen
Ik ben zo immens verdrietig deze laatste paar dagen over wat er gebeurt in de wereld, om nog te proberen iets nuttigs te doen in mijn dagelijkse leven en niet zo goed weten wat de toekomst gaat brengen. Ik ben nu al bijna drie maanden thuis en ik begin op te raken. Ik ben het niet gewend om alleen maar te focussen op het nu en geen plannen te kunnen maken. En als ik er op uit ga: constant angstig zijn. Ben zo verdrietig en ik weet niet hoe ik me hieruit kan halen. Sorry voor de dramatische toon
De vrouwelijke vorm van rector is rectrix, maar dat wordt inderdaad niet zo vaak gebruikt.
Ik snap heel goed hoe je je voelt! Ik heb er ook last van… Ik ben van heel veel werken naar niks gegaan, en kan me heel moeilijk bij mijn lege agenda neerleggen. Vind het ook lastig dat ik even niks heb om naar uit te kijken, omdat er zo weinig in te plannen valt.
Haha moest net weer een spin weghalen en moest meteen weer denken aan de laatste keer dat die jongen hier was. Toen kroop er ook één over de muur en hij stond echt als een klein meisje te gillen en ik haal hem gewoon rustig van de muur met een glas haha (terwijl hij bleef gillen en schreeuwen dat ik hem dood moet maken).
Petitie om beroepen met een mannelijke en vrouwelijke vorm af te schaffen!
En goeiemorgen, ik ben wakker ik ga koffie maken en m’n verslag afschrijven! Ben ik wrs nog een half uur mee bezig dus veel te vroeg opgestaan maar ja.
Spijkerbed? echt?
Echt leuk dat ik vrijdag mijn huis had opgeruimd en het nu alweer een pleuris bende is, terwijl ik amper thuis was.
Ik zou je broertje contact op laten nemen met de docent, wellicht dat die iets kan betekenen
Na 3 weken vrij weer voor het eerst werken, ik ben benieuwd.