Omg ik krijg net m’n laatste cijfer binnen en heb nu alle punten voor m’n minor gehaald 

In een totaal ander vaksgebied op WO-niveau terwijl ik aan het afstuderen ben op HBO en ik ben zo trots
Thanks voor deze afschuwelijke gif 
Ermahgerd ik vind dit zo fucking creepy
Kijk naar je eigen ava johhhhhh. @Lemongrab
Ik vind ze echt geweldig van die website. @vitaminwater
Dank je wel! Er is ook zo weinig anders dan een jaar geleden. Behalve het thuiswerken. En mijn brein doet weer lief tegen mij, dat is ook al een heel verschil.
Kutzooi afgewezen bij een baan die ik echt zag zitten
‘t irritante vind ik dat een afwijzing bij mij altijd gepaard gaat met “je komt heel gedreven en sociaal over/je bent een top sollicitant/heel prettig gesprek maar * insert anything I cannot change!!! Zoals te weinig ervaring of niet de juiste opleiding *”.
Ik wou dat ik gewoon nog een tiener of student was, kut volwassen leven haha.
Ik moet op maandag altijd 2 uur van tevoren aanwezig zijn omdat we nu geen koopavond hebben. Want ja, anders krijg ik per week 2 uur gRaTiS gEld. Heb net de deur op slot gedraaid en heb een rondje Hema gedaan en plantjes gekocht, joe
Ik heb dus uitgestippeld welke mastervakken ik ga volgen en nu kom ik erachter dat 2 vakken op dezelfde dag voor een tentamen zijn gepland. Tenminste, dit studiejaar. Er staan geen tijden bij, maar mocht dit volgend jaar zo zijn dan ga ik het risico niet lopen en ik wil niet dat de herkansing dan zeg maar kans 1 wordt voor een van die vakken. Dat dwingt me een beetje een vak te kiezen die bij mijn hoofdrichting past. Aan de ene kant superleuk, aan de andere kant doodeng. Er is niet bepaald het meeste werk in te vinden namelijk. Maar goed, iets meer vertrouwen in mezelf en dat het allemaal wel goedkomt mag ook wel
Jouw werkgever moet echt de trofee kutste werkgever van de eeuw krijgen
. Ben je ook nog op zoek naar iets anders?
Aaaaaah nee! Schrik me weer rot!
Lieve nl alert. Er is een grotere kans dat ik dood ga van de schrik van jullie kut alarm. Dan dat er ooit echt iets gebeurt
Vinden plantenzaken het vervelend dat AH planten verkoopt? Toevallig bij twee AH’s hier in de buurt zit een bloemenzaak op 30 meter, maar allemaal mensen lopen langs met giga planten van de AH.
Waaaarom hebben bouwmarkten geen koopavond meer. Nu kunnen we 1. Niet verder met klussen en 2. Moet ik zaterdag weer in de rij staan voor een paar kwasten en een potje verf 
Is het niet zo dat bij bijna elke Jumbo en AH er eentje zit? Het is natuurlijk wel slim, want, hoewel ik bloemen van een supermarkt prima vind, heb je bij de bloemenzaak echt leuke stukken. Met een feestdag of verjaardag koop ik altijd daar bloemen en is het ook hartstikke druk. Staat ook net wat leuker dan een AH bloemetje.
Ik werkte in Rotterdam bij een supermarkt en daar verkochten we planten (niet van de supermarkt zelf maar hadden een soort shop in shop). En drie deuren naast de supermarkt zat een plantenwinkel. Die vond het zeker vervelend, te zien aan de A4tjes die hij op zijn deur plakte met teksten als (dit zijn echt teksten die er hingen):
Trek in een schoenzool? Koop dan een biefstuk bij de supermarkt in plaats van de slager.
Planten koop je ook niet bij de bakker.
Wij verkopen veel betere planten. En als je dit kinderachtig vindt koop je maar bij de supermarkt!!!
Overigens vond de slijter het ook niet leuk dat wij sterke drank verkochten. Op de camerabeelden zag je die man op dagbasis de hele stapel slijterijfolders jatten. Zijn op een gegeven moment maar gaan vragen of hij voor ons aan het folderen was, en dat we de winkeloplage prima wilden verhogen als dat het geval was.
Ja elke dag weer een verrassing wat er die dag zou hangen!
Hier in de buurt gaat toevallig de koopavond weer van gang voor de bouwmarkten en het normale centrum. Dus wellicht binnenkort ook weer bij jou!
Ja dat alarm! Schrik me dood. Een tijd geleden was er een brand en toen kwam ook dat alarm (ramen dicht etc) maar toen was ik aan het rijden, echt gevaarlijk. Omdat het ook best wel even aanhoud en je denkt wat is er.
Vorig jaar toen dit was kreeg ik er echt 8 achter elkaar ofzo, en toen zat ik in de bieb. Dus bij de eerste die binnen kwam bij iemand anders dacht ik godverdomme gast waarom gaat je telefoon zo hard af??? Maar toen ging ie dus bij nog zo’n 200 mensen af. Schrok me rot man elke keer weer