Maar de hele bedoeling van dat alarm is toch ook gewoon dat je gealarmeerd wordt
Als er ooit echt wat gebeurt is het ook niet de bedoeling dat je denkt ‘oh wat een gezellig muziekje tralalala’ en dat je er pas uren later achter komt dat er wat was.
En bovendien is deze melding al zeker een week geleden via verschillende media aangekondigd, dus je had gewoon kunnen weten dat het eraan kwam.
Nee, als hij echt afgaat dan doet het geluid het niet 
Heel handig als je de volgende ochtend op je mobiel kijkt en ziet dat je je raam 's nachts dicht had moeten doen.
Ja mijn telefoon stond op stil en dan hoor je dus niks. Dus dat lijkt me ‘s nachts niet geheel handig. Overigens weet ik ook niet of ik wakker zou worden van dat luchtalarm hoor
Ik heb het nergens gezien hoor. Maar goed los daarvan zelfs al weet je dat het gaat komen zit denk ik niemand paraat en alert om 11.59 in de startblokken met het idee dat het alarm zo komt. In principe weet iedereen dat elke eerste vd maand het alarm getest wordt toch.
Maar ja natuurlijk goed wel dat je gealarmeerd raakt van een alarm haha. Kun je nog wel even moeten ventileren dat je je kapot schrok toch.
Ik heb dit alarm niet trouwens en hoorde hem net voor het eerst bij mijn vriend, schrok me ook helemaal de tyfus. Werkt wel dus. Ik vind dit alarm tien keer heftiger dan het luchtalarm trouwens, die vind ik maar wat lafjes vergeleken hierbij.
Ik wil heel graag een wat groter cadeau voor mezelf kopen, deels omdat ik promotie heb gemaakt en ook omdat ik vind dat dat weleens mag.
Maar ik weet gewoon niet zo goed wat (luxeprobleem ik weet het)
Ik heb echt iets afschuwelijks
sinds gisternacht heb ik een hele vieze smaak in mn mond en het gaat maar niet weg
Ik denk wel dat ze hem gedragen heeft want er zaten wat meer pluisjes op dan ik me kon herinneren maar denk niet dat ze hem met opzet daarom zo lang heeft gehouden. Ze is gewoon vergeetachtig. Ik vergelijk haar altijd met Dory van finding nemo
Ja zeg maar rond de prijs van een iPad (daar zat ik zelf eerst aan te denken, maar weet niet of ik dat nou echt ga gebruiken) of inderdaad duurdere tas zoals @tijgerlelie ook al zei. Maar wel iets van minimaal een paar honderd euro.
Misschien moet ik ook gewoon wachten tot ik iets tegenkom wat ik graag wil hebben maar normaal niet zou kopen.
Oh dat is wel leuk!! Simsen kan ook ja, heb dat jungle pakket gekocht maar snap er niks van
Een mooi sieraad! Tijdloos horloge of iets in het goud. Iets met een diamantje. Of een gave ring die dan symbool kan staan voor dit moment ofzo.
Ik ben zo moe en weinig concentratie, maar moet echt werken nu anders kost het weer verlof uren.
Moet ook nog ongesteld worden maar gebeurd maar niet.
Ik wil niet zo snel nog een baby.
Hopelijk komt het ongesteld zijn met dit posten, want heb geen zwangerschapskwalen.
Ik heb twee boterhammen met avocado, hüttekase en verse zelfgemaakte pico de gallo. Tering lekker
Zo blij dat mijn kat weer lekker thuis is 
Nou mijn boxspring werd net geleverd. Wat een onaardige bezorger. Hij liep eerst na aanbellen gelijk weg dus opgebeld kwam ie terug. Had hij alles in de beneden hal gezet, wilde gelijk een krabbel en duwde zo die pootjes in mijn handen. Dus ik ging maar met moeite proberen te tillen naar de lift. Zei die op een vervelende manier moet ik je dan maar helpen? Dus ik zei heel graag ja, pleurt ie alles in de lift en rent er bijna van door. Joe Joe bedankt hoor.
Mexico?
Volgens mijn oma is het niet kwart voor 2, maar kwart over half 1

Ik ga vanavond bij een vriendin eten en het wordt vast gezellig maar van tevoren heb ik er nooit zin in en zie ik er vet tegenop. Echt niet leuk van mij.
Heb me net gewogen en wil nu huilen in een hoekje. Wat errug
Heb zo meeting met mn leidinggevende en zie er zo tegenop. M’n imposter syndrome is sinds het thuiswerken echt zo veel erger geworden