Wat je even kwijt wil #38

Misschien kun je jezelf een opfriscursus geven? Aks je nog lesmateriaal hebt liggen dat opnieuw doornemen en extra oefenen op vriendinnen of forummers misschien?
(Nu hoop ik dat ik goed onthouden heb wie jij bent anders slaat deze reactie nergens op hahahah)

En qua promoten: je moet even een drempel over. Dat je nu niet 100% tevreden bent, betekent niet dat het niet 95% goed is. Ook dat mag je best promoten en al doende leer je weer bij dus zodra je beter promotiemateriaal hebt, vervang je het oude waar je minder tevreden over bent gewoon. Je zou ook nog feedback kunnen vragen aan je (proef)klanten of mensen op het forum. Als je klanten er blij mee zijn, hoef je je nergens voor te schamen!

Heb gedroomd dat ik seks had met iemand maar kan mij echt niet meer herinneren met wie?? Zo frustrerend

Ik had hetzelfde probleem. Misschien kan je even bellen met deze vraag. Vaak is het ook goed om te laten zien dat je de huur op tijd betaald hebt (via afschriften bijvoorbeeld).

1 like

Ik heb echt een kutweekend gehad en voel me nog steeds miserabel slecht. De eerste collega die iets zegt wat ook maar enigzins naar kan overkomen heeft pech, want ik ga al janken als je naar me blaast denk ik :sweat_smile: ahh zo vervelend

Pff ik heb slecht geslapen omdat ik zo een gesprek in het engels moet doen op werk. En mijn engels is wel oke maar toch maak ik me dan druk

Omg neeeeeee

Ik had een seksdroom met mijn moeder :sob::sob:

Maar heb het al uit mijn geheugen gewist :+1:

5 likes

Ik zie hier op het forum nog best vaak de discussie over ‘te ik zijn’ en hoeveel je daar zelf aan kunt doen voorbij komen (‘dikke mensen leven ongezond’, ‘ieder pondje gaat door het mondje’ etc.)
Wilde dit daarom even delen;

*even wat context; dit is dus een filmpje over nieuwe onderzoeksresultaten over waar overgewicht door veroorzaakt kan worden.

*Hm nu ik er over nadenk vind ik de boodschap van het filmpje eigenlijk best wel schadelijk. De boodschap is namelijk: ‘Oordeel niet over dikke kinderen omdat je niet weet wat er achter zit en of ze er wel wat aan kunnen doen dat ze te dik zijn.’ How about: ‘Oordeel niet over dikke mensen.’
Maar goed het is denk ik wel nog steeds interessant voor de mensen die denken dat dik zijn altijd met je levenswijze te maken heeft.

8 likes

Kan hij het niet bespreken met de docent? Of gewoon bij elk stukje van haar haar naam neerzetten?

1 like

Matje maar wel op mijn bed. :upside_down_face:

Het knopje van de waterkoker lijkt mega veel op een USB-stick en ik met mijn nog niet wakkere hoofd stond er even raar van te kijken waarom iemand die in de waterkoker had gestoken.

1 like

Wij hebben dus thuis sinds kort een schoonmaakster en ze is er nu en ik voel me helemaal ontheemd??

6 likes

Huh hoe dan? Ik moet wel zeggen dat ik mn lippen ook scrub enzo.

Vandaag komt mijn nieuwe boxspring helemaal zin om vroeg naar bed te gaan vanavond.

11 likes

Oke wat zal ik als lunch eten:

• Kibbeling
  • Mora veggie sate met een broodje
  • Restje avondeten: rendang balletjes met rijst

0 stemmers

Ik wil ineens weer een pony laten knippen. Maar daar krijg ik sowieso spijt van omdat het zo onhandig is.

Ik word vandaag na een jaar ziekte beter gemeld op werk. En het voelt alsof nu alles weer verder gaat na een jaar stilstaan. Ik heb tussendoor wel veel gewerkt maar het voelde niet echt op een of andere manier.

38 likes

De dagen duren zo lang, ik raak een beetje in paniek omdat ik niet weet wat ik de hele dag moet doen. Ik kan ook niet weg want in de supermarkt of stad raak ik ook in paniek door de drukte. Wat een grote grap alles. Ga maar een taalcursus doen ofzo of breien

1 like

Knap dat je zo ver bent gekomen. Het voelt nu misschien even gevoelsmatig of een jaar echt alles heeft stilgestaan, maar op andere momenten weet je wel beter. :slight_smile:

1 like

Nee sorry heb geen andere bronnen maar ik ga er vanuit dat je dat gemakkelijk kunt vinden met de informatie uit het filmpje of de naam van die arts o.i.d.

Er is natuurlijk ĂŒberhaupt super veel mis mee dat iemand pas geaccepteerd is als diegene ‘een goede reden’ heeft om dik te zijn. (Of dat nu een medische reden is zoals in dit filmpje of iets psychisch zoals jij beschrijft.) Toch heerst er nog altijd wel bij wat forummers het beeld dat iedereen kan afvallen door ‘gewoon’ minder te eten en meer te bewegen dus daarom wilde ik het wel delen.

(Als je trouwens wel lui bent en veel eet you do you, daar heeft een ander echt niks mee te maken.)

3 likes

Verstandskies is eruit, hij heeft alleen beneden gedaan want boven zat hij nog te diep. Over paar weken de andere kant.

Maar hij zat echt mega diep en krom, dus hij heeft echt lopen sjorren als een gek. Kan nu meedoen aan de hamster reclame van de ah😂

Maar het is echt mega meegevallen, ja de verdoving was echt heel vervelend maar de ingreep zelf viel mee.

17 likes

Ik heb 2 weken geleden een huis gekocht en zit nu voor het eerst bij de garage voor een sterretje in de ruit.
Voel me een vrouw van de wereld.

52 likes