Succes! Hopelijk valt het zo allemaal een beetje mee!
Ik ben na mijn kaakoperatie 4 maanden geleden na alle complicaties eindelijk zo goed genezen dat ik āuitbehandeldā en pas over 1 jaar weer op controle hoef te komen 

Ik kom thuis en een van mijn katten heeft net gepoept en er heeft er ook eentje gekotst in de keuken! Dan heb ik spontaan zin om buiten op de stoep te gaan zitten huilen
Ik ga voor de eerste keer een sollicitant ontvangen en sollicitatiegesprek voeren, lijkt me nou echt zo leuk! In plaats van aan de andere kant.
Ik zou eind deze maand drie weken rondreizen in Turkije, maar wegens corona zou het niet doorgaan maar mijn vriend en ik waren steeds te lui om uit te zoeken wat we moesten doen met de vliegtickets. Kreeg ik zojuist een mail van turk.ish airlines dat mijn vlucht gecanceld is (goh) en dat ik even contact op moest nemen. Dus ik bel en blijkt dat we gewoon al ons geld terug krijgen! Super chill, waren sowieso ook veel te dure tickets eigenlijk.
Pff bij het bedrijf waar ik dus āwerkā wordt ineens van alles gejat en het is zo irritant. Ik wou morgen wel weer een keer glazen gaan graveren maar ook dat is ineens allemaal gejat schijnbaar.
Echt alles verdwijnt daar.
Hahaha jij hebt ooit gezegd dat je een beetje afgelegen woont en ik heb daar een hele voorstelling van in mijn hoofd en daar is geen stoep!!
De speld is vooral realistischer dan trumps Twitter. 
Nou lekker dan
Klacht indienen misschien?
ja @Trenchcoat kunnen we jou als fashionable queen niet helpen met het zoeken naar een royalere baan?
Ik moet nu echt een episch kutte e-mail sturen vanuit mijn werk. Cannot deaaaal!! Gelukkig is de dag bijna voorbij. Verdomme manā¦
Gebruikt er iemand oxazepam die ik wat mag vragen? Vind het nogal spannend
Spannend⦠morgen mijn ogen laten testen. Was helemaal vergeten dat ik dat van de huisarts moet laten doen ivm hoofdpijn. Ik vind het stiekem toch wel beetje eng/spannend haha.
Ik heb het ook gebruikt. Wat wil je weten?
Nu doet 't echt pijn, en heb nog constant beetjes bloed in mijn mond. Die andere kies blijft gewoon lekker zitten.
Aah wat super kut⦠en nu?
Hopelijk lucht het huilen een beetje op
! Sterkte ermee in ieder geval 
Haha ja heb de mensen al gebeld. Maar moet ook op schrift. Lekker iets zo juridisch mogelijk inkleden zonder dat ik jurist ben
.
Wat stom! Was het om een reden die je kunt rationaliseren of heb je wel iets van feedback gekregen waar je iets mee kunt?
En gewoon janken hoor, meest menselijke reactie die ik me op zoiets kan voorstellen.
Ah wat kut! Loopt je tijdelijke contract bijna af of mag je wel nog een tijd blijven en kun je daarna nog aanspraak maken op een vaste aanstelling? Sowieso een domper natuurlijk, een vaste aanstelling geeft toch waardering op de een of andere manier.