Shitty… Vooral omdat je er zelf goed mee aan de slag bent, maar ook niet helemaal onbegrijpelijk vanuit je werkgever. Zure situatie gewoon
. Hopelijk is het je aan het eind van het jaar gegund 
Achter deze poort woon ik! Is dat een beetje hoe je je het in je hoofd hebt.
Kluizenaar for life
Ik hield nooit zo van zalm omdat ik die smaak zo overheersend vind. Mja zalm is wel gezond enzo. Dus vandaag heb ik dit recept uitgeprobeerd en t was heerlijk. Oke groetjes
Woow cool!! Ja beetje wel
Oh wat een stomme kut dag heb je dan zeg. Ik hoop dat je wel lekker eten in huis hebt
Meeeh ik kan me niet meer op de website van mijn oude hogeschool inloggen. Ik wilde even naar mijn hoge cijfers kijken 
Ik kan sinds vandaag weer in een sportschool trainen onder normale omstandigheden en hoe heerlijk is dat zeg
Ik heb pizza besteld voor 3.25 (want pizzapunten gespaard
). Dat heeft mijn dag wel iets beter gemaakt.
Mijn buren zijn een muziekschool en mijn slaapkamer grenst daaraan. Het voelt alsof er een draaiorgel in mijn huis staat. Echt. Sterf. 
Vier weken geleden gedumpt. Afgelopen vrijdag hem voor het eerst weer gezien. Hield hij een hele speech over hoe enorm veel spijt hij had. Heb ik hem toch maar vergeven, blijkt dat hij mij alleen even gebruikt heeft om z’n kwakkie te lozen. Want een dag later wordt hij boos om het meest kleine dingetje en verbreekt hij weer het contact.
Was eindelijk na drie weken weer een beetje op de been. En nu voel ik mij weer zo kut. Ik haat liefdesverdriet.
Jezus, wat een idioot!!! Hopelijk krijgt hij eeuwige jeuk en kom je er snel een beetje bovenop
Ah wat rot zeg
maar misschien maakt het makkelijker om hem te vergeten wetende dat hij echt een eikel is? (Want dat moet wel al hij je zo snel weer laat zitten)
Pff wat een idioot. Beter kwijt dan rijk! (Al is dat makkelijk gezegd en is liefdesverdriet inderdaad gewoon heel kut). Sterkte!
Pff wat een eikel! @Feline
Ik heb zo een belafspraak (ik haat bellen) die ik eigenlijk nog voor moet bereiden maar ik lig nog in ontkenningsfase op de bank.
Ik had net verbazingwekkend heel lekker gekookt: zoete aardappel, normale aardappel, knoflook, doperwten, raapstelen en zwarte olijf en daarvan een stamppotje! Met vegan vissticks
Dat klinkt een stuk beter dan mijn mislukte opgebakken raapstelen stamppot. Eergisteren was het prima wel maar nu, Ugh. Heb je meer ideeën met raapstelen?
Nee echt geen idee!! Vond ze sowieso niet veel smaak hebben, dus deze stamppot kan je ook makkelijk maken met rucola ofzo