Gelukkig het ligt dus niet aan mij dat die dingen niet zo bijzonder zijn. Ga het onthouden dit recept!
Ugh ik heb net twee dagen weekend gehad, maar helemaal niet los kunnen komen van werk. Zit nu al met zoveel dingen in mn hoofd die ik morgen moet gaan doen. Heb al een schema gemaakt maar zit dus al hele weekend half in werkmodus.
Dank!!! Nieuw spaardoel
Ik was vandaag in het oogziekenhuis en kreeg druppels in waardoor ik tekst dichtbij niet goed kon lezen tot ongeveer nu. Had op een gegeven moment de lettergrootte van mijn telefoon op maximaal gezet om nog een beetje iets kon lezen.
Weet nu een beetje wat me in de toekomst te wachten staat
Ik weet niet of je alleen de echte wil, maar heb nog een hele mooie neppe liggen die je over kan nemen als je dat wil?
Hahaha hmm wil je me een foto pben? 
Even foto’s maken, dus volgt met een paar minuten haha
Al een tijdje last van paniekaanvallen en alles wat daarbij hoort maar vandaag naar mijn nieuwe huisarts gegaan, die echt suuuper fijn is en definitieve uitslag gekregen dat er toch écht niks mis is met mijn lichaam dusss de paniek zal nog wel even blijven maar toch blij. Tralala
Same same. Heb oxazepam gehad maar durf het niet te nemen haha
Ik moet/ga/wil sporten. Had net een moment super veel zin en nu weer enorm weinig. Misschien omdat ik eerst puin moet ruimen voor ik überhaupt ruimte heb om oefeningen te kunnen doen :’)
Hou op ik hoef alleen mijn matje maar uit de gang te pakken (poste gisteren heel positief dat ik ging sporten maar dat heb ik dus niet gedaan
).
Maar ik moet het wel doen van mezelf. Eerst even mijn telefoontje uittypen en dan even mijn hoofd leegmaken
Ik ben te emotioneel want moest hier gewoon om huilen
.
Snap ik! Ik heb ook nog oxazepam liggen maar durf eigenlijk ook niet zo goed haha, ga denk ik maar zolang mogelijk gewoon proberen zonder en als het echt onhoudelijk wordt of te lang duurt er toch maar aan. Voor nu red ik het denk ik wel zonder
En, hoe ging het? 
Mensen vinden mij (wel terecht) zo irritant. Blijkbaar loop ik steeds de verkeerde richting in terwijl er mega grote pijlen zijn overal maar ik let gewoon nooit op mijn omgeving
Echt vermoeiend dat ik me nu ineens helemaal oplettend door de wereld moet bewegen
@feline @hvo wat kut, knuffel 

@Luzarl ik heb het heel lang geslikt, mocht je nog wat willen weten dan pb maar 
ben jij ook zo iemand die dan na een roltrap stil gaat staan om ff je whatsappjes te checken?

Nee!!!
Op een roltrap loop ik
haha nee ik bedoel als je eenmaal boven/beneden bent
het is altijd een bepaald soort slag mensen dat echt NUL aandacht voor de omgeving heeft dat dan daar blijft treuzelen waardoor je als mede roltrapgebruiker tegen ze opbotst omdat die trap maar door blijft rollen en zij de boel blokkeren