Wat je even kwijt wil #38

Neeee zo ben ik niet :slightly_frowning_face: Ik let gewoon niet op pijlen oke :slightly_frowning_face:

1 like

haha awwww oke oke ik geloof je

1 like

Weet natuurlijk niet wat je arts heeft voorgeschreven, maar je kunt natuurlijk ook prima beginnen met een halfje!

Of bijvoorbeeld juist een keer een halfje proberen als je niet in acute paniek bent, zodat je weet hoe je lichaam reageert. En dat je dus weet dat er niet iets heel ergs gaat gebeuren als je er een neemt als je denkt dat het nodig is.

Niet dat ik je nu wil pushen om het te nemen hoor, hoop dat ik niet verkeerd over kom. Maar je onnodig lang heel angstig of paniekerig voelen terwijl er medicatie is die je misschien zou kunnen ondersteunen is ook niet iets wat ik iemand gun.

Heb zelf ervaring met benzo’s als voorschrijver en als patiĂ«nt, pb’en mag altijd.

5 likes

Ja helemaal prima natuurlijk. Maak me altijd veel te druk :expressionless:

Ik ben bang om de controle te verliezen, wat dat ook mag betekenen. Heb ook nog nooit drugs gedaan, vind dat allemaal doodeng

Oké in the end ben ik eindelijk mijn auto goed gaan checken en schade valt heel erg mee.

En ik bedenk me dat ik mijn abonnement mag verlengen of nieuw toestel mag kiezen binnenkort! Dat kan blijkbaar nu al (via mobiel.nl). Weet iemand of ik dan die maanden dat dit abbonement + toestel nog loopt ik dubbel betaal als ik nu al nieuw toestel bestel?.

Kijk mij in de positieve vibe stand terug komen :fire:

13 likes

Je kan je resterende maanden meestal in 1x afbetalen en dan mag je gewoon een nieuwe

Bedankt voor je berichtje, vind ik heel fijn, dankjewel! Ik denk dat ik je binnenkort wel even een PB stuur!

@Luzarl ja ik snap je, ben zelf ook een mega controlfreak. Nu door de angst kom ik soms niet goed uit mijn woorden of draai ik woorden om in lange zinnen en dat vind ik al eng haha, dat mijn hersenen opeens niet meer goed werken ofzo. En ben ook bang voor duizeligheid en draaierig worden sinds ik daar nare ervaringen mee heb gehad

1 like

Ik verloor nooit de controle door oxazepam, het haalde de scherpe randjes eraf en maakte een beetje slaperig, maar niet op een nare of enge manier. Ik snap dat dat mijn persoonlijke ervaring is, maar (ook) ik zou het rot vinden als je ‘onnodig’ met zoveel angst zit

2 likes

Dit wordt denk ik een hele lange warrige post, straks even kijken of ik dit bericht klein kan krijgen. Haha, maar dan ook echt. Vandaag ook, kreeg ik een appje ‘woensdag start sale. Trench verlofdag ruilen zodat jullie samen staan’’. Ik dacht echt ‘pardon’. Woensdag is mijn vrije dag en vraag het op een normale manier of ik woensdag wil komen werken. Staat zoals gewoonlijk niks tegenover, behalve 8 overuren die ik toch nooit in kan zetten. En ik dacht, nee dit gaan we dit keer niet doen, dus ik appte dat ik al afspraken had staan en ik ze niet kan verzetten (normaal zeg ik ALTIJD ja). Kreeg ik de vraag ‘‘kan je niet erna komen!!!’’. Pardon. nee, bitch.

Anyway, nu even antwoord op je vraag haha. Weet je wat het is, als ik ‘s avonds thuis kom van werk ben ik zo kapot dat ik de kracht niet heb om vacatures te zoeken. Mijn werk zuigt me letterlijk leeg. Dit hele bericht typen kost al moeite. Ik weet ook gewoon niet waar ik het moet zoeken en nu al helemaal niet met corona? Dit klinkt heel stom maar ik wil het retailwereldje uit want het betaald kut, en ik wil ook eens weekend hebben. Maar ik zit soortvan stuck met wat ik wil doen, ik vind een team managen heel leuk (3/4 jaar ervaring in). Ben goed in concepten/beeld/vormgeven/schrijven. Maar wat ik leuk vind is ook pr/social, maar met laatste heb ik alleen een stage ervaring van een aantal jaar geleden en dan zie je vacatures met ‘zoveel jaar ervaring’’ en dan denk ik laat maar. Ik weet oprecht niet hoe of naar wat ik moet zoeken? Sorry dit klinkt allemaal zo warrig :joy:

1 like

En heb jij gesport? Ik wel, net klaar. Tering zweet gutst :stuck_out_tongue:

Alles wat je op hebt geschreven komt niet warrig over en klinkt heel logisch. Als je opgebrand bent omdat deze baan veel energie eist, dan heb je gewoon weinig puf om in de avonduren te gaan solliciteren.

Ik zou gewoon de gok wagen en lekker solliciteren op functies waarvoor ze X aantal jaar ervaring vragen.
(Ze zochten voor mijn nieuwe baan mensen met 3+ jaar ervaring en ik heb toch de baan gekregen.)
Of misschien soms een vrije dag inplannen om op zoek te gaan naar ander werk

En misschien kan je zelf een miniprojectje opzetten waar je juist meer energie van krijgt en misschien kan gebruiken om (weer) in het pr/social wereldje te belanden. Je komt ook altijd overal als een creatief en enthousiaste vrouw die altijd alles tot in de puntjes heeft voorbereid. Elders zullen ze daar heel blij mee zijn.

4 likes

Ik snap geen drol van Downton Abbey

Downton Abbey is echt mijn lievelings! Al zo vaak gekeken. Wil je uitleg :wink:

7 likes

Ik ben nu bij aflevering 3 dus ik wacht nog even af en mijn moeder kijkt gelukkig mee.
Het is zo overwelmend met al die namen die je opeens moet onthouden

1 like

Morgen op fietsvakantie! Eerste stop is 70 km veder. Zin in!

9 likes

Waarschijnlijk heb je er al contact over gehad vandaag, maar zo niet; op een verhuurdersverklaring wordt gevraagd of je de huur op tijd betaalt en of je overlast voor de buren veroorzaakt.
En op de 7e positie ben je echt niet kansloos, zoals anderen ook al zeiden veel mensen hebben hun gegevens niet op orde of blijken toch niet in aanmerking te komen bij het inleveren van gegevens

1 like

Ja! Hoefde gelukkig maar twee filmpjes van chloe en heb niet 100% gegeven :sweat_smile:. Alleen heb ik mijn stappendoel nog niet dus zal toch nog moeten bewegen :sob: jij wel tevreden?

1 like

Ja de namen onthouden is in het begin ff lastig, maar het is echt zo’n leuke serie! Laf de oma, zij is zo grappig haha

3 likes

Iemand die ik ken zei daarstraks ‘wacht maar tot je moeder word’ en toen ben ik echt boos geworden. Ik weet nog niet eens of ik wel moeder wil worden of kan worden, ik vind dat echt zo’n kut opmerking.

8 likes