Wat je even kwijt wil #38

Ja dit was bij mij ook! Ik kon en wist alles nog, maar ik voelde veel minder. Op een fijne manier, niet op een enge manier.

Ik haat het zo erg als je iets aan iemand vraagt en ze dan maar half antwoord geven waardoor ik WEER iets moet vragen

Ik heb hem opgevraagd. Of nouja, ik heb gebeld en ik moest mailen. Dus ik hoop dat ze een verklaring toesturen. Ik betaal ook netjes mijn huur, maar de verhuurder stelt dat ik (en vele anderen) een achterstand zouden hebben wat dus niet zo is. En ik weet dat iemand die eerder een verklaring opvroeg als antwoord kreeg dat hij die alleen kreeg als hij zijn achterstand betaalde die hij niet had

Precies dit idee heb ik best wel een tijdje gehad toen ik het voor het eerst kreeg voorgeschreven waardoor ik het niet durfde te nemen. Ik was toen ook heel erg gefocust op wat ik voelde in m’n lijf door de angst. Maar uiteindelijk bleek echt het tegendeel waar, je voelt je erdoor net wat chiller en neemt het ergste angstgevoel weg. Tuurlijk zijn het geen snoepjes die je zomaar elke dag moet gaan nemen, maar gun het jezelf echt op de hele moeilijke momenten. Tips voor de eerste keer: begin met een halfje of desnoods een kwartje. Neem het de eerste keer als je thuis bent, als je je dan wat moeier erdoor begint te voelen kun je lekker ontspannen op de bank of bed. En vertel iemand dat je het (voor het eerst) neemt en dat je het spannend vindt. Als je met iemand samenwoont aan hun is het makkelijkst, en als je alleen woont bel je je ouders of een vriendin.

1 like

Ik woon nu voorlopig weer even bij mijn ouders! Heb het vanavond niet genomen maar heb nu wel spijt

Is je angst gezakt?

Nee, heb ook alleen mn valeriaan genomen. Ga het morgen wel proberen

1 like

Net in slaap gevallen dus nu natuurlijk klaar wakker en met een irritant zwaar hoofd gevoel

What a joy. Ik heb een nogal drukke week deze week en in plaats van te gaan slapen om genoeg energie te hebben lig ik om 1 uur ‘s nachts in bed te zoeken naar een goede planner want dat zou helpen voor deze week. Jaja, ik heb je wel door hoofd, met je spelletjes :joy: dus ga ik nu maar weer naar Derek&Meredith kijken
 :heart:

1 like

Echt die andere verstandskies blijft er lekker inzitten, herstel is echt kut :tired_face:

1 like

Ik gebruik het, maar zie dat je al reacties hebt gekregen. Mocht je nog wat willen weten pm maar.

Ik had zo’n rare droom dat iedereen een chip kreeg in zijn bilpartij en bepaalde complotdenkers zeiden ‘zien jullie nu wel Bill Gates wil iedereen in de gaten houden’. En als je dan met de trein ging moest je met je achterwerk op een bepaalde knop duwen anders gingen de toegangspoortjes niet open. En er werd popcorn uitgedeeld in de trein en overal werd operamuziek gedraaid. :joy:

7 likes

Ik heb gisteravond de laatste aflevering van gossip girl gekeken wat betekend dat ik de hele serie binnen 3 weken gezien heb. Oeps

5 likes

:heart::heart:
Het is superkut, morgen is het echt alweer een stukje beter. Probeer wat fatsoenlijke dingen te eten vandaag, dat je je iig niet heel slap voelt (zachte boterham met een gebakken ei, smoothie)

1 like

Dat herstelt echt snel hoor, ik was daar echt door verrast. Alleen goed ff met water spoelen als je gegeten hebt en kauwen met de andere kant om zoveel mogelijk voorkomen dat er eten inkomt.

1 like

Ik ben echt pissig, ik kreeg vorige week een woning aangeboden via woningbouw (waar ik echt al eind januari op had gereageerd), en ik heb er nog drie keer achteraan gebeld en gemaild om te checken of de aanbieding wel klopte, vorige week donderdag/vrijdag. Ja ja was allemaal prima, je kan de woning gewoon accepteren. Ik blij, want wil echt wel graag verhuizen. Krijg ik gisteren een mail met “m’n collega’s hebben een fout gemaakt, we kunnen je de woning toch niet aanbieden” :expressionless: echt zoooo stom. Ik haat de huidige woningmarkt.

1 like

Er komt vandaag een onderhoudspersoon en een glaszetter. Een tussen 8:00-12:00 en andere 11:00-14:30 en nu ga ik de hele dag onrustig zijn en me niet kunnen concentreren.

Ik zou daarom ook nooit een baan kunnen hebben waar ik pas op 13:00 uur begin of in de avond. Dan is de rest van mijn dag ook gewoon naar de klote. :upside_down_face:

1 like

Heb je geen mail waarin ze je bevestigen eerder dat het wel klopt? Zou gewoon hard spelen denk ik, niet geschoten altijd mis?

Ja heb ik geprobeerd, maar het is echt kansloos helaas. Dat de woning aan je aangeboden is betekent ook niet dat je 'm krijgt (want je moet dan nog allerlei gegevens aanleveren die ze moeten controleren voor je het contract krijgt en tekent) dus ze kunnen nog terugtrekken dan.