Ik heb zo’n last van hooikoorts pfff
Hahah deze video, ik word er zo blij van. Denk dat ik m morgen ga doen en me dan weer lekker een complete aardappel ga voelen
Vandaag was een goede dag, alsof het vakantie is.
En (tenzij je moet werken) nog 2 te gaan!
Ja, nog 2 te gaan idd
Jaa ik doe deze ook weleens!!
Heb even een dutje gedaan nadat ik chips op had. Dus ga nu sporten en daarna eten want echt nog geen honger lekker ritme
Ik krijg al ademnood als ik hier naar kijk.
Dit ziet er leuk uit! Denk dat ik hier meer filmpjes van ga bekijken en doen om zo mijn conditie weer wat op pijl te krijgen.
Hahaha wat is deze super leuk, ga ik denk ik ook van de week doen
Ik durf niet eens naar buiten door die stomme hooikoorts
Over 4 minuten wordt de raket van spacex gelanceerd!
Ik zit hier met twee schermen, ene met de lancering en de ander met een kaiser chiefs concert wat live is gegaan
Gaan ze nou serieus zo’n 25.000 km per uur ? Vind het mega interessant maar weet er niet zoveel van en nooit geweten dat ze zo hard gaan, en het loopt alleen maar op ook
Welkeeee?
Ja klopt! Die snelheid van 27.000 km/u hebben ze nodig om in een baan rond de aarde te komen. Bizar he
Ik ben verdorie 30+ en nóg steeds voel ik me superonrustig als ik op zaterdagavond thuis op de bank zit:/.
Aaaaaah yeaaaaah. Vanaf volgende week gaat je girl eindelijk voguen!
Omg en het is ook nog eens op een dak terras ipv een park!
Maleficent 2 staat op Disney+! Zojuist de eerste weer gekeken en nu de nieuwe aangezet
Ik weet niet waar je nu woont, maar misschien kan je wel naar een FF meeting om nieuwe mensen te ontmoeten