Zit te twijfelen of ik naar kantoor ga of niet 
Misschien alleen vanmiddag omdat ik me dan beter kan concentreren en ik iets heb waar ik wel een paar uur in kan steken.
Heuj de glaszetter is er al. Dus daar ben ik zo vanaf en dan hoef ik om elf uur pas weer onrustig te gaan doen.
Kan hem alleen geen koffie aanbieden want hij is bezig met de deur tussen de woonkamer en de gang en ik kan dus niet naar de keuken.
Echt irritant dat als ik rond 10 uur ās avonds nog thee drink ik wakker word om te plassen in de nacht
Hahaha hij begint meteen over buitenlanders en hoe ze alle huizen inpikken en statushouders die hun prachtige woningen die ze van de staat krijgen compleet uitleven in een half jaar. En hij heeft gewoon recht op een sociale huurwoning maar krijg m niet 

Moet je net bij mij zijn ja met dit soort opmerkingen⦠nu krijg je sowieso geen koffie bye
Pffff vreselijk! Zeker geen koffie geven!
Fan fucking tastisch. Niets doet je zo goed als te gaan slapen met een te lage bloedsuiker en later in de nacht ook nog je arm terug in de kom te moeten zetten.
Ik stond op vanochtend en toen lag er overal katten diarree
dacht eerst nog dat het kots was helaas. En nu maak ik me ook zorgen, ben dan altijd bang dat ik er eentje dood vind straks. Gelukkig heb ik de patient kunnen achterhalen en ze heeft gedronken en geplast vanochtend waar ik bij was.
een huisarts zal echt niet zeggen dat het onzin is. De huisarts kan je ook naar de praktijk ondersteuner verwijzen om daar eens mee te praten om te kijken of het een oorzaak heeft.
Maar naar de huisarts gaan is wel de eerste stap!
Sterkte/succes
Oooh yes mijn kapper gaat volgende week weer open dus eindelijk tijd om mijn lelijke coronakapsel te fixen 

Gewoon gaan misschien stelt de dokter voor om bloed te prikken en heb je een vitaminetekort zoals veel andere mensen. Dan is het zo weer opgekrikt.
Ik belde het ziekenhuis om een afspraak te maken voor het verwijderen van mijn verstandskies. En ik dacht dan zal ik vast over een aantal maanden aan de beurt zijn. Zegt die man ākan je ook vandaag?ā
Vandaag kan ik niet, maar nu ga ik volgende week. Wtf zo snel dat had ik niet verwacht en ik zie er zo erg tegenop 
Dat is echt mijn grootste ergenis op roltrappen. Op nummer 2 staat mensen die niet rechts gaan staan, waardoor je ze niet kan inhalen.
Hallooo ik wil de trein halen ja. Of gewoon ff een sprintje trekken, dus ga weg.
Goed voor jezelf zorgen, dat ben je waard! Hoop dat je snel terecht kan
Pff wat kinderachtig zeg. Hopelijk komt het goed. Succes!
Eerlijk, ik had precies hetzelfde toen ik de stap wilde gaan zetten om naar de huisarts te gaan en te vragen of ik hulp kon krijgen voor mijn mentale toestand. maar hij was heel begripvol en maakte gelijk een verwijzing klaar. En net wat @anon42392789 zegt, vitamines doen een hoop. Had ook een zwaar vitamine D te kort en dat hakt er ook wel in. Dus dat ook laten checken, heeft echt invloed op je!
Vind het wel heel lief van je manager hoe ze reageerde. Plus je bent het waard om jezelf altijd op ƩƩn te zetten.
Online shoppen maar niks echt kopen?
Werkt bij mij ook altijd, lekker je mandje volgooien en als je een voldaan gevoel hebt de pagina wegklikken, zeker bij dure mooie spullen is dat fijn 
Ik doe met een groepje vriendinnen elke week een video challenge tijdens isolatie en deze week doen we een āevery day make-upā filmpje. Mijn vogel, die normaal zich wel gedraagt, vond dit een perfect moment om lekker te gaan klieren. En ik had ook niet door dat ik niet in focus was, dus dat hele filmpje is onbruikbaar.
Nu heb ik in plaats van een make-up filmpje maar een montage van zijn capriolen gemaakt hahahaha.
Pff mijn gemoedstoestand is al dagen minder en ik was blij dat ik naar mijn werk kon, maar ik zit hier dus ook totaal niet op mijn plek waardoor ik 0 motivatie en 0 concentratie heb. Helpt ook niet om je beter te voelen
. Heb het weekend voor mezelf al redelijk volgepland dus laat dat het maar snel zijn
Ja, dat is waar! Gelukkig viel het bij jou mee
Ben halverwege een chloe ting video⦠send help. Nee ik ga wel gewoon verder maar pfoe wat doe ik mezelf aaaan.