Het is ook lastig om daarvoor naar de huisarts te gaan, maar je zal echt opgelucht zijn dat je je verhaal daar kwijt kan. Bij mijn nieuwe huisarts, die ik nooit gezien had, had ik juist het gevoel beter geholpen te worden dan bij de huisarts die me al vanaf mijn geboorte kende. Mijn nieuwe huisarts heeft me zo fijn geholpen met de juiste plek te vinden.
Ik ben zĂł slaperig heb in 3 uur nog niets gedaan. Zou bijna de middag vrij willen nemen maar dan snijd ik mezelf in de vingers. Aan de andere kant doe ik nu ook verdomd weinig.
Ja behandeling viel echt 100x mee. Alleen die verdoving was echt kut. Tijdens de behandeling hoor je vooral veel gekraak en geluiden en je voelt druk meer niet.
@Lentex voel inderdaad vandaag dat het iets beter gaat, maar ik bloed wel nog steeds een beetje. Weet nu niet of dit normaal is?
@Banananana thnx, ja moet ook goed spoelen met period aid ofzoiets.
@Patagonia ik ben gister geweest voor mijn verstandskies, en het is me echt reuze meegevallen, ja de verdoving is niet fijn, maar de ingreep zelf voel je niet.
Herstel ben ik wel eerlijk over, is niet fijn. Dus zorg dat je zacht voedsel in huis hebt, en Icepacks
Hahaha ohja dat deed mijn tandarts gisteren ook. Gaat ze allemaal vragen stellen hahaha
Jaaa hij had het ook over weerhaken, en riep nog tegen zijn assistent âdit is een mooie casus voor maandag ochtendâ haha merk wel dat mijn mondhoek beetje gescheurd is.
Leuk!! Mijn vriend en ik gaan ook altijd met de fiets op vakantie, maar zijn nog nooit in Nederland geweest (Tsjechië, Kroatië, Griekenland, Spanje, Portugal, Oostenrijk) en vind het echt de beste soort vakantie altijd. Lekker actief, altijd wat te doen, je ziet veel en 's avonds lekker eten en drinken.
Hoe lang ga je en waar ga je heen (als je dat wil zeggen)? En heb je alles mee, tentje enzo, of hotels oid onderweg? Veel plezier iig!!
Ja moest ook op zoân gaasje bijten, niet heel lekker haha.
@Oprah nee moest naar de kaakchirurg, want hij zat te diep hadden ze al gezien bij de tandarts.
Wtf ik krijg net een volgverzoek op Instagram van een of andere oude sugar daddy?
In zijn bio staat ook echt: DM me to spoil you and help you financially if youâre willing to be my honest babeâ. En dan allemaal fotoâs van hem met dollar bills en zijn credit card
wtf hoe vindt die vent mij ook echt?!
Oh ik heb dat ook gehad! Weerhaken en de lippen/huid vol gesmeerd met vaseline.
Wellicht ben je in het zelfde ziekenhuis geweest als mij. Ik moest echt helemaal janken in het hokje waar de verdoving kwam, en toen heb ik nog even âWaar is Waldoâ gespeeld terwijl de verdovingen moesten inwerken.
hahaah jaa die kut waar is waldo 
huh maar heb jij een nieuwe naam? je komt me even niet bekend voor als âlimburgerâ haha
We hebben onze financieel adviseur om advies gevraagd, maar ik raak altijd helemaal in de war van die man.
Hij begint altijd ontzettend logisch en duidelijk en denkt dat het dan niet duidelijk is en gaat dan alles nog eens op 3 manieren uitleggen. en dan is het dus opeens abracadabra en snap ik er niks meer van 
Na 3 maanden eindelijk weer naar de frituur 
Ik heb 'm in die 3x dat ik daar geweest ben nooit gevonden, rot Waldo.
Yes, 046 represent. Ik zal je even een PB sturen anders!
ik woon ook in 046, spannend
Mijn studenten hebben zulke leuke columns geschreven over duurzaamheid, daar kunnen die influencers nog wat van leren. 
Ik denk dat ik eind dit jaar deels als freelance tekstschrijver / marketeer ga werken. 
Oh de horror!! De eerste keer had ik ook zoân pijn. En maar meer verdoving erbij. Toen regelde de arts de verdoving zelf.
Tweede keer (ander ziekenhuis) had ik dat van tevoren aangegeven. Ik was zo bang! Ik kreeg een eigen anesthesist die mij extra verdoving gaf en er de hele tijd bijbleef om op mij te letten. Oh zo fijn! Die kon het dus wel, goed verdoven
Je zegt âgek hĂš, dat geen hand gevenâ en blijft ongemakkelijk staan. Tenminste zo gaat het bij mij.
Sorry moet even spuien hoor
Rant over sporten en strakke buiken
Ik word soms zo moe van mezelf he. Heb al een paar dagen een discussie met mezelf over sporten en weet gewoon niet wat ik wil. Ik ga meestal 1 a 2 keer per week naar yoga, ik fiets en loop wel veel maar sport verder niet intensief. Ik ben oprecht blij met mân lichaam en heb een gezond gewicht. Puur vanuit een esthetisch oogpunt vind ik strakke, getonede buiken erg mooi en soms heb ik zoiets van, waarom ga ik daar niet gewoon eens voor, met van die challenges ofzo (Chloe Ting lijkt ineens overal te zijn)? Sporten kan geen kwaad en ergens zie ik het een beetje vergelijkbaar met iets als mân haar verven (nou kost dat een stuk minder moeite maar soit). Aan de andere kant vind ik het stom en niet bodypositive en misschien zelfs wel onfeministisch van mezelf dat dat schoonheidsideaal zo in mân hoofd zit, maar ik weet niet of dat terecht is, ook omdat het niet vanuit een onzekerheid of gevoel van druk vanuit de maatschappij komt (disclaimer: absoluut geen shaming naar mensen die die druk wel voelen, de maatschappij is stom en jij niet!). En dan ben ik ook nog bang dat ik mân buikvetjes ga missen want ik vind ze zo lief, en ergens denk ik dat ik misschien ook gewoon redenen aan het verzinnen ben om het niet te doen zodat het ook niet kan mislukken doordat ik halverwege opgeef. Nouja, misschien begin ik vanavond wel (of misschien heb ik helemaal geen zin meer als ik thuis kom uit mân werk)
Mocht iemand het gelezen hebben en inzichten/meningen hebben hoor ik het graag 
dit had ik ook
ik lag te gebaren dat ik alles nog voelde en de chirug begon gewoon te snijden dus ik ben gaan wapperen met mân handen en toen was het ânee mevrouw u voelt geen pijn, u voelt druk!â en toen gingen de verpleegkundigen mân armen vasthouden, wtf. dus toen heb ik heel hard gegild (met die klemmen in mân bek) âIK VOEL PIJN GODVERDOMMEâ en toen stopten ze eindelijk. kon volgens de chirurg niet maar toen hij ging tikken op mân wang etc moest hij schoorvoetend toegeven dat ik toch wel alles gevoeld had. klootzak. en toen moest ik 2 maanden later nog een keer
gelukkig kreeg ik toen wel gelijk extra verdoving haha
Ik dacht dat ik ergens een weegschaal had?? Waar laat een mens zoiets of heb ik 'm toch weggegooid