Wat je even kwijt wil #38

Die verhalen over verstandskiezen maken me meteen weer aan het zweten. Moet links eigenlijk nog weg laten halen maar de vorige keer was zo traumatisch dat ik heb liggen janken in de stoel en een paar maanden een verdoofde onderlip heb gehad. Doe mij maar een algehele narcose de volgende keer :sob:

Haha ik herken dit gevoel wel een beetje denk ik. Ik doe ook Chloe Ting haha, maar wat ik vooral nu heel fijn vind is het sterker worden, ik heb gewoon spierballen. Dus ik merk dat in die zin met je lichaam ook een soort selfcare is en aandacht besteden aan jezelf. Daarnaast vind ik platte buik ook mooi dus zou mooi zijn als ik dat meekrijg maar merk dat die focus echt is verschoven naar meer algemeen sterker en aandacht voor lichaam.

1 like

Ik lees vaak over de effecten van de pil enzo maar ik sta er super onverschillig in en denk vooral ā€˜lekker makkelijk, de pil’.
Maar vorig jaar rond deze tijd had ik even een maand geen strips en had ik opeens een ziek libido.
En nu heb ik wel strips maar geen seksleven en wilde ik gewoon ff een ā€˜normale menstruatie’ maar alweer: niet te doen hoeveel zin in seks ik heb :joy:.

Toch wel ff een realisatiemoment dat die minipilletjes echt een hoop ā€˜teweeg’ brengen in je lichaam.

Btw: dat hoge libido is best kut als je geen scharrel / date / relatie hebt en niet uit kan gaan

1 like

Ja merk je dat snel? Ik zou dus willen dat ik het inderdaad vanuit zo’n soort motivatie zou gaan doen maar het is gewoon vet oppervlakkig vanuit mezelf haha. Maar misschien dat dat inderdaad wel verschuift als ik het ga doen inderdaad! Jij zou die Chloe Ting workouts wel aanraden dus? En doe je dan een challenge of losse videos?

Gooi die disclaimer eens overboord. :wink: Je moet gewoon doen wat je leuk vindt, zolang het maar geen slechte invloed op je gezondheid heeft. En mocht je het extra/intensief sporten zat zijn, dan komen die ā€˜buikvetjes’ ook weer terug. Vrijwel niks is definitief in het leven. OkĆ©, hooguit wanneer je je tong laat splitten of zo.

8 likes

Thanks! Ben het eigenlijk volledig eens met wat je zegt en @ferris heeft me ook nog een berichtje met goede inzichten gestuurd, dus ik denk dat ik het maar gewoon eens ga proberen ja.

En heel stom maar dit had ik me nog helemaal niet zo bedacht? Stelt me wel gerust dit haha :blush:

4 likes

Hier een positief verhaal: ik heb letterlijk geen last gehad behalve dat er een gat zat! Ze wipten er in 1 keer uit. Dus dit scenario bestaat ook! :muscle:

Deze!

9 likes

Helaas zal dat bij mij niet zo zijn. Ik weet dat mijn onderste kiezen in de zenuwen zitten en ze er niet zo uitgewipt kunnen worden. Vandaag dat ik een hele tijd met een verdoofd gevoel heb rondgelopen.

Ik word hier ook helemaal bang van. Ik heb (nog) maar 1 verstandskies. Die is 90 graden gedraaid en gaat dus nooit doorkomen. Maar als die kies gaat groeien, groeit die tegen mijn andere kies aan en dan moet hij eruit. Terwijl ik er geen last van heb. Iedere keer weer als ik naar de tandarts moet ben ik als de dood dat dat ding eruit moet. En dan natuurlijk bij de kaakchirurg, want omdat hij niet doorkomt moeten ze dan snijden. Ik wil dat echt niet, kan er nu al gewoon om janken en zo ver is het nog niet eens

1 like

Ik heb alle 4 mijn verstandskiezen in 1x er uit laten halen onder algehele narcose. Beste beslissing ooit. Bij mij waren ze niet door en ik had zoveel horror verhalen gehoord. Een oud collega had er 3 onder narcose laten doen en gaf dat als tip. Ik kon 1,5 week alleen wat vla en soep eten en was alleen daarvan beroerd.

Mag 1 kies ook onder narcose?

Dat weet ik niet! Zou je ff bij je tandarts kunnen informeren. Ik heb tegen mijn tandarts gezegd dat ik er onwijs tegen op zag en bang was (wat ook zo was) en ik werd toen naar de kaak chirurg door verwezen. Was binnen 2 weken geregeld

1 like

In mijn pauze toch snaai gehaald om de werkdag door te komen. Als compensatie gezond gelunched.

M&m’s hazelnoot valt wel wat tegen.

1 like

Het is zo saai op het werk, blij als het 16.30 is . Geen zin meer. Nu wel uurtje betaald forummen

1 like

omg mijn trauma komt nu weer boven, niet lezen als je angst hebt voor de tandarts/kaakchirurg maar bij mij werkte de verdoving ook niet dus ik heb alle varianten van au geroepen in de hoop dat ze zich aan hun eigen instructie zouden houden want ā€˜als je nog iets voelt niet met je armen gaan zwaaien maar gewoon au roepen en dan krijg je extra verdoving’. Maar ze deden dus gewoon NIKS!!! Die man dacht geloof ik dat ik me lag aan te stellen want toen hij klaar was zei hij op een super denigrerende toon ā€˜nouuu dat viel toch wel mee’. Ik was echt woest en probeerde hem de wind van voren te geven maar dat gaat nauwelijks met een verdoofde bek vol watten dus de voldoening van tegen hem schelden was me ook niet gegund :weary:

Totaal niet boeiend ook voor anderen om over mijn trauma te lezen maar het zit me blijkbaar nog hoog ook al is het 6 jaar geleden :crazy_face:

2 likes

Ik kom op het werk steeds rare situaties tegen die ik uit moet zoeken. Dan word ik echt in een vortex meegezogen oid en dan is het zo ineens uren verder. Razend interessant, maar niet goed voor m’n werkvoorraad :upside_down_face:

1 like

Ik heb net mn werk gebeld dat ik voorlopig niet kom (0-uren contract) en het was zoveel minder eng dan gedacht

11 likes

Reageerde ze aardig erop?

Ja en super begripvol

6 likes