Haha vind het dodelijk saai maar toen ik zelf aan de beurt was voelde ik ook de behoefte om erover te praten en heb ik hier ook gepost 

hypocriet
Ik heb een trauma - dus: nee.
ik ben gister na 5 minuten gestopt… en heb al spierpijn
Ik lig nu op bed en ik kom er nooit meer uit.
Ga ik ook doen, stuur de bf zo op pad voor voedsel.
En beter kookt ie ook, en krijg ik het op bed aangereikt.
Spontaan zin om te sporten. Was na de warming up al kapot. Snap niet hoe mensen dit vol kunnen houden
Ik doe van sommige dingen de makkelijke versie. En sommige dingen zoals planken denk ik echt fuck you chloe en dan doe ik squads of een andere oefening die ik chiller vind.
Haha “fuck you chloe” zo herkenbaar
vooral met die fucking planks de hele tijd, soms doe ik die ook op mn knieën hoor joe
Echt he zoveel planks. Ik ben een boomstam geen plank pff.
Jij bent dus al hartstikke ervaren. Dit is mijn eerste keer. Wij gaan vanaf onze woonplaats naar Gorinchem, Breda, ‘s- Hertogenbosch, Nijmegen en weer terug naar huis. We verblijven in b&b’s en hotels. Veder hebben we echt bijna niks mee en dat is echt het is tegenovergestelde van normaal en het voelt super goed!
Vooral al die rare varianten op die planks
Dit stelt mij ook wel gerust. Stel het al jaren uit en moet nu binnenkort echt een afspraak maken.
Ben vooral bang voor de nasleep.
Ik ben op zoek naar een nieuw tv meubel maar die krengen zijn zoooo duur! Zit ook al op marktplaats te zoeken waar ik amper iets op vind of De lengte is te kort of te laag…
Mijn kat heeft net precies voor de bak gepoept
Maar toch zou ik geen leven zonder kat willen
Oei, begrijpelijk dat het dan spannend kan zijn. Ik hoop dat de best case scenario voor je uitkomt!
Nou ik heb dus besloten dat ik gewoon lekker zo’n workout challenge ding ga doen en nou wou ik als motivatie een mooie sportlegging bestellen (kom die nooit tweedehands tegen en heb alleen één hele saaie), maar pff waarom zijn die dingen zo duur joh?
Ik vond deze dag best prima tot ik mijn pinpas verloor en er contactloos mee betaald werd.
Wooow zo lullig! Was het veel geld?
In het ziekenhuis waar ik werkte deden we vrijwel nooit kiesextracties onder narcose, behalve bij verstandelijk beperkte mensen, kleine kinderen, of mensen die door psychiatrische ziektes totaal niet te instrueren waren. Narcose is echt geen kinderspel, brengt risico’s met zich mee (zoals beschadigingen aan tanden of stembanden, verwardheid/vergeetachtigheid die lang kan aanhouden, tot zelfs overlijden) en de pijn nadien is exact hetzelfde.
Voor 1 kies zou ik die risico’s niet lopen. Zo’n gekantelde kies kan ook heel goed nooit meer doorkomen of problemen veroorzaken (Hoe oud ben je nu? Ik heb nog nooit iemand ouder dan 30 gezien die zo’n kies nog liet verwijderen), en als dat wel gebeurt is het ongeveer 15 minuten zuur, maar bij een goede verdoving is het vooral het getril, geduw en geluid dat hinder geeft, pijn heb je er dan niet aan.
Ohhh, zo kut! Mijn mobiel is zaterdag gestolen en dan haat ik de mensheid zo.