Wat je even kwijt wil #38

Gelukkig maar een tientje (had niet veel op mijn lopende rekening staan) maar schrok me de tering. Aangifte gedaan en contact opgenomen met de winkel.

@MevrWillem

Ah dat is ook zuur. Snap zulke mensen echt niet.
Tuurlijk stom van mij dat ik hem in mijn zak had gedaan en onzorgvuldig ben geweest maar waarom zijn mensen zo hondsbrutaal om er misbruik van te maken.

Ik hoop voor jou dat je hem nog terugkrijgt:(

Ik had amandelmelk in mijn koffie besteld, maar ze hebben er havermelk in gedaan dus nu smaakt het naar natte krant. :triumph:

Ik ben wat dit betreft ook wel een beetje een klein kind haha. Nee ik snap wel dat de pijn erna hetzelfde is, alleen gewoon het idee dat ik volledig bewust meemaak dat ze in mijn kaak snijden :nauseated_face: Ik ben halverwege de 20 nu. De tandarts zei wel dat die kies mogelijk opzij groeit en dat het kan zijn dat hij de kies ernaast aan gaat tasten. En dan zou die verstandskies eruit moeten

Dit is mijn lievelings

2 likes

In de sale bij Zalando koop ik de meeste sportleggings, zitten echt super leuke printjes tussen van merken die goed te betalen zijn. Even & odd heeft bijvoorbeeld leuke

Ik ga dit zo hard hopen, ben nu 31 en heb alle verstandskiezen nog. Ben zóóó bang dat ze nog een keer getrokken moeten worden :frowning:

Ik koop mijn sportkleding vaak via UW!

Ik heb hier zoveel vragen bij. Eerst die kilo’s suiker en ook die ‘poederlimonade’. Maar dan toch ook specerijen erbij.
Maar dan…
Doet ze het water van de thee in de magnetron.
Wat???

Ik vraag me af of Amerikanen wel smaakpapillen hebben. Hoe kunnen ze dit drinken.

4 likes

@Banananana @MACdonalds @vitaminwater Love jullie, thanks! Ik ga eens even kijken vanavond :blush:

2 likes

Mijn vriend heeft Amerikaanse vrienden en die waren in shock toen ze bij ons in Nederland waren en de waterkoker zagen :joy:. Zij doen dus standaard water in de magnetron. Ze zeiden dat het in veel delen van Amerika dus doodnormaal is om dat te doen.

3 likes

ik heb er eentje laten trekken, maar de rest heb ik nog half uitstekend en heb hetzelfde met die drie.
de tandarts zegt steeds dat ik ze moet laten trekken maar daar heb ik zooo geen zin in. terwijl die ene er echt in 2 seconde uit was, zonder trekken of hechtingen ook geen pijn gehad. ik ben dus eigenlijk gewoon lui (en toch een beetje bang dat die diepere veel meer pijn gaan doen)

Ja nou doe dan een fluitketel. Je kopje wordt toch ook hartstikke heet als je het water erin hebt gekookt.

Ik heb ook eens gezien dat ze koffie in de magnetron opwarmen en dat is helemaal een verschrikking.

1 like

Ja is drinkbaar op de meeste plaatsen, maar al het leven is er uitgeslagen met chloor, dus het smaakt naar zwembadwater.

2 likes

ik vind 't zo jammer dat ze bij gepubliceerde cijfers niet ook 't gemiddelde van de groep vermelden

wil me graag goed voelen dmv vergelijking

1 like

Kordaat van Lidl adverteert anno 2020 nog met “Voor de man…”. :angry::rage::angry::rage:
Sowieso heb je data op orde: als ze toch alles van je weten en deze advertentie gepersonaliseerd moet zijn: ik identificeer me niet met “man zijn”.
Ik ga klagen.

6 likes

Waarom maakt ze ook zoveel mix klaar

Hahaha ik zie veel videos van amerikanen die hun water en thee in de magnetron doen. En vervolgens veel engelse die zoiets hebben van que hebben jullie geen water koker in amerika hahaha.

Heeft iemand hier ervaring met het onderverhuren van een parkeerplaats? Wij moesten verplicht een parkeerplaats huren bij onze woning (koppelverhuur) en willen hem nu gaan onderverhuren, want wij gebruiken 'm niet en het kost 110 euro (:face_vomiting:) per maand.

Is het dan verstandig om een contract op te stellen? Heeft iemand daar misschien een voorbeeld van?

Oh bij ons krijg je er een boxplot bij :heart:

Love it.

1 like

Ja poepen is echt een unicum! Dat doen katten niet zomaar. Maar kotsen doen die van mij dan wel wel veel. Maar die hebben dan wel weer geen haar :joy:

2 likes

ja heerlijk, dat is m’n droom

maar m’n hele jaar bestaat uit zo’n 25 mensen dus misschien dat ze 't daarom niet doen?