Oh ja bij ons is het standaard geloof ik, ongeacht het aantal mensen. Het is echt bliss
Altijd slim denk ik, anders heb je geen poot om op te staan als iemand niet betaalt, of je parkeerplaats sloopt (minder groot risico), of wil blijven plakken als jullie verhuizen ofzo.
Mogen jullie wel onderverhuren van jullie verhuurder?
Huh ik heb een barst aan de achterkant van mn telefoon⊠zie ik nu pas. HOE DAN.
Misschien ergens tegenaan gestoten?
Ik heb net gekeken en het mag niet, shit! En nu komen er vanavond al mensen die het willen huren 
Weet niet zo goed wat te doen nu. Ik wil geen problemen hierdoor, maar wij betalen nu voor een parkeerplaats die we niet gebruiken en die mensen zoeken een parkeerplaats, wat een onzin dat je dan niet zou mogen onderverhuren/doorverhuren 
Ja ik laat hem wel vaak vallen enzo. Maar kan me niet herrinneren wanneer hij goed is gevallen en ik niet door heb gehad dat er iets kapot ging haha. Nja gelukkig is t niet mn scherm.
Je kan altijd toestemming vragen aan je verhuurder.
Is het een binnenparkeerplaats? Ik heb ook een parkeergarage, maar zou er zelf niet zo superblij mee zijn als mijn buren hun plekken gingen verhuren aan willekeurige buitenstaanders, die hebben dan ook ineens toegang tot de hele parkeergarage, onze gemeenschappelijke hal, de deuren naar de bergingen, etc. Ik heb wel eens een briefje zien hangen dat iemand zijn parkeerplaats aan iemand anders binnen het complex wilde verhuren, daar had ik dan weer geen bezwaar tegen.
Het is een binnenparkeerplaats ja, maar de mensen die het willen huren wonen ook in dit complex.
Hebben jullie dezelfde verhuurder? Misschien kun je het dan via hen regelen dat het dan alsnog op hun naam komt te staan
Nee helaas, zij hebben een woning gekocht hier.
Heb trouwens een modelovereenkomst gevonden dus ben een contractje aan het opstellen 
Is waarschijnlijk niet rechtsgeldig dan maarja beter dan niks
Ik wil echt graag van die nonchalante french curtain bangs, maar ik denk dat ik echt een playmobil-kapsel krijg met mijn fijne, stijle piekhaar
. Dan worden het meer french fries bangs.
Expectation vs. reality

Oke, het blijken twee kinderen in de leeftijdscategorie brugklas te zijn geweest. Blijft kut en is niet de bedoeling maar vind het nu ergens ook wel typisch en sneu.
Maar snap echt niet dat je dit doet op welke leeftijd dan ook. Ik hield het op die leeftijd bij belletje lellen.
Nice, ik werd net gebeld door het restaurant dat me ipv iets vegetarisch vlees had geleverd, en ik krijg volgende keer een gratis hoofdgerecht
Je hebt wellicht ook al contact met je bank gehad, maar als het goed is kan je die 10euro terug krijgen van je bank. Tenminste, ik werk bij ING en contactloze schade bij gestolen/vermiste pas wordt hier altijd vergoed
Ik zit bij de bank met de R en het meisje aan de telefoon zei dat ze niets konden doen. Maar op het kantoor zelf zeiden ze dat ik met de aangifte bij ze langs kon komen dus ben benieuwd.
Ik wilde bumble business verwijderen, en heb nu perongeluk mijn complete account verwijderd dus ook date en bff. Wilde nieuwe mensen leren kennen in mijn stad en zou deze maand gaan afspreken voor drankjes en eten maar nu kan ik ze ook niet vinden via een andere weg. Ik word echt moe van mezelf en mijn impulsieve acties soms. Wat voor onduidelijk verwijdersysteem heeft dat ding dan ook!?
Het is zo onlogisch
.
Oh huh wat gek, hopelijk kan het met aangifte dan wel. Ookal is het maar 10euro, het is wel je geld
Ik heb zĂłân koud de laatste dagen. Ik kan me echt niet verwarmen, ik draag zelfs mân wintersjaal en wintersokken
. Maar ik vind het ook zo weer zo onnozel om in juni nog de verwarming aan te leggen.
Ik moet morgen naar het zieknhuis voor een mri en naast dat ik echt heeel veel paniek heb voor de uitslag, besef ik me nu ook dat ze infuus moeten prikken (angst 2), de totale overprikkeldheid na de scan (puntje 3) en dat ik niet weet hoe alles gaat in het ziekenhuis nu met corona.
Heb ook echt al 2 nachten hierover gedroomd, wat een ellende zeg 
Even je bank bellen! Ik heb dit een keer gehad en toen werd er 20 euro uitgegeven bij de mac, dat heb ik gewoon teruggekregen toen ik belde om mân pas te blokkeren/een nieuwe aan te vragen.