Argh ik heb al dagen zin in mac
Lol ik zei teon juist tegen die man aan de telefoon âja kijk maar in mân rekeninggeschiedenis, ik kom nooit in de mac, ik was dit sowieso niet zelfâ
Hahaha dit zou ik ook kunnen doen want ik laat het altijd bezorgen.
Toen ik ze vanmiddag belde zeiden ze dus dat ze niets konden doen wat me sterk lijkt maar goed.
Ik was vanmiddag op het kantoor om cash op te nemen en daar zeiden ze dat ik gewoon langs moet komen met de aangifte.
Die snotneuzen hebben ook nog bij de supermarkt gepind en moest 4 euro betalen voor een nieuwe pas dus hoop dat ik op zijn minst een deel terug krijg of van de daders of van de bank.
Ik denk dat ze naar Halt worden doorgestuurd haha.
Sterkte alvast 
Sterkte 
Ik moest voor mijn minor invullen hoe vaak ik Duitse tv kijk. Ik heb ingevuld dat ik wel eens wunderschön meekijk met mijn vader, maar dat is echt een minuut per week en daarna ga ik filmpjes op mn iPad kijken. Waarom ben ik zo!!!
Ah wat rot allemaal! Heel veel succes/sterkte morgen!
Ik had net âmondeling examenâ, dacht ik, over een eindopdracht. Van een vak dat ik niet snap. Ik zat gigantisch in de stress, maar hij heeft niet eens vragen gesteld. De punten lagen al vast en hij gaf feedback over wat beter kon (die ik niet eens begreep, haha
, ik zat een beetje onnozel te knikken en ja te zeggen, maar ik kon hem niet volgen
).
Hij zei wel dat ik héél minimaal aan alle vereisten voldaan heb. Dat het eindresultaat dus in zân geheel niet goed te noemen was, maar dat hij er niet veel kan op zeggen, omdat ik technisch gezien wel aan alle vereisten voldoe. Waardoor ik wel goeie punten heb. âDat is ook een kunstâ, zei hij, haha.
Ik ga echt vieren dat ik van dit vak verlost ben. Ik maak me er al zo lang zorgen over (dit is ook de 2e keer). Feestje vanavond.
Ik denk niet dat je er een toets over krijgt hoor
You need a big hug 
Veel sterkte morgen
Sterkte/succes!!
Iets lekkers voor onder de douche/in bad? Gezichtsmaskers, als ze NLs spreekt misschien wat NL tijdschriften erbij en wat lekkers?
In een depressie en/of burn out ben je meestal al heel blij als mensen uberhaupt aan je denken en laten zien dat ze om je geven, dus ik denk dat je niet zoveel fout kan doen⊠snap wel dat het lastig is natuurlijk om wat te verzinnen haha
Nee maar straks schalen ze me in in een hogere groep ofzo 
Veel succes en sterkte! Lekker op tijd naar bed, dan is het snel morgen
Chocolade en/of speciale thee misschien? Is sws fijn om te hebben als je veel thuis zit.
Lief dat je haar iets stuurt. 
Als het er geen 40 graden is, kan iets van lekker zachte sokken, een knuffelbeest of een dekentje en iets lekkers ook fijn zijn. Thee, chocola⊠de standaarddingen 
Mijn god. Wat een klapmongool is het ook