Wat je even kwijt wil #38

Ik ben ff aan het wachten op een vriendinnetje dat buiten aan het sporten is maar iedereen die langskomt maakt foto’s en filmpjes. Ik vind dat echt fokking asociaal.

1 like

Foto’s van haar? Wtf?

Geluksmomentje; dat het je is gelukt om je luie kont van de bank af te slepen naar je buitensportles en dat tijdens het sporten de zon dan gaat schijnen :heart::sun_with_face:

7 likes

Nee van die groep gewoon

Kan zo boos worden van dat soort mensen. De enige reden waarom je foto’s of filmpjes van zoiets maakt, is omdat je er ff hartelijk om gaat lachen via whatsapp of insta ofzo. Ugh

Succes morgen! @lentex lekker op je gemak :slight_smile:

1 like

Ja al vaker (weet dus hoe kut het is :see_no_evil:).
Ah oké thanks!

@iedereen Dankje :heart:

Ga zo douchen en in bed chillen (hopelijk snel en goed slapen)

1 like

Volgens mij ben ik van alles door elkaar aan het quoten haha. Lief zeg! En bedankt voor de tip, hier kan ik zeker wat mee. Er moet bij mij ook even een knop om van ‘trench, nu ga je ervoor’. Ik ben altijd beetje onzeker over mijn eigen kwaliteiten en vindt het dan beetje spannend om wat anders te zoeken/vinden.

Ah ook al zo superlief zeg :blush:! Wordt erg gewaardeerd!

1 like

Hahahaha ik kan hem je wel pm’en :joy:

Zo ik heb net de meest shady stamppot ooit gemaakt met allemaal ingrediënten die een dag of twee over de datum waren of net op het randje. Nou ik ben benieuwd :zipper_mouth_face:

6 likes

You can do it! Ik ben 2 weken bezig en eten? Don’t know her! Nee grapje het word wel makkelijker.

4 likes

Ik ga zo die dadelnotenballen van jou maken trouwens! Ben benieuwd

2 likes

Ik sluit me aan bij wat @Soy.peor zegt! Ben ook onlangs begonnen met een bepaald aantal calorieën per dag en in het begin had ik alleen maar trek. Maar het wordt beter!

3 likes

Je kunt ze als je te sticky vind even op een bakplaat of iets in de vrieser doen. En je kunt ze ook in kokos rollen. Oh en tip tussen elk balletje even je handen wassen anders smeer je er een uit over je handen haha.

1 like

Ik heb vaker verteld over een vriendin die weinig algemene kennis heeft, maar ze vraagt net of ons feestje vrijdag in een grote concertzaal door gaat :flushed:

16 likes

Gvd ik mis mijn hond :cry: Hij is nu al best een tijdje dood maar kan er gewoon elk moment nog om janken als ik eraan denk

3 likes

Dat snap ik heel goed. Het worden gewoon vriendjes, ze verliezen is héél verdrietig. Huil vooral, misschien lucht het iets op. Sterkte :kissing_heart:

1 like

Jouw avatar :heart::heart::heart::heart::heart:

2 likes

Ik schrik elke keer weer een beetje als ik mezelf zie posten

3 likes

Ik snap niks van pluiskoe

1 like

Van… watkoe?

6 likes