Wat je even kwijt wil #38

Ik eet Maoam net als vroeger op de middelbare school. Lekker plakken met die tanden.

7 likes

Nou die gedachte ook precies hahaha.
Ik kom dus al een paar dagen pluiskoe tegen. Er zijn meme’s van, mensen zetten het als reactie in comments en vandaag heeft ook bol een ad met pluiskoe. Wtf is een pluiskoe en wat is er leuk aan?

Pluiskoe klinkt wel weer heel lief trouwens. Als een wollige pluizige knuffelkoe. Als een schaapje. Maar dan een koe.

1 like

Omg ik heb net voor het eerst sinds 13 maart iemand een knuffel gegeven. Het was zo fijn. Jemig

9 likes

Google zegt dit

1 like

Een beetje haha, zou eigenlijk meer moeten sporten! Maar sinds calorieƫn bijhouden ben ik me wel bewust van wat ik eet, daar ben ik ook blij mee. Schuif niet zomaar meer een zak chips naar binnen

1 like

Heb iemand een berichtje gestuurd waar ik wel echt achter sta en ook zo aardig mogelijk heb verwoord, maar waarvan ik weet dat de ontvanger er vermoedelijk echt niet blij mee is dus toch een beetje spannend.

Dit is nu al tien uur geleden en ben echt zo moe van de cyclus WhatsApp-meldingen uit en telefoon wegleggen - toch even kijken - repeat.

Ga m’n telefoon maar even uitzetten nu, jammer wel dat ie overdag voor werk sowieso aan moet staan want anders liet ik het misschien wel even zo.

Ja ik had dat al gevonden, maar snap nog steeds niet waarom dit zo’n ding aan het worden is. Die koe is best leuk en inderdaad pluizig, maar ik snap de grap niet. En ook niet wat iemand bedoelt met ā€˜pluiskoe’ als reactie

2 likes

We worden oud.

3 likes

Ja dit idd hahaha. Als ik een meme zie denk ik geen idee waar dit vandaan komt maar beter lach ik mee .

1 like

Pluiskoe
(Geen idee wat ik nu zeg maar dit als reactie typen betekent dat ik jong ben toch? Toch? :pleading_face:)

1 like

Ik denk dat je de bevestiging daarvan vooral niet bij mij moet zoeken, haha. Als ik ja zeg is het tegendeel waarschijnlijk waar. I was born 80

1 like

Pssst wat voor verhouding doe jij ongeveer? Of pleur je maar wat bij elkaar op de gok

:heart:

1 like

Ik heb anderhalve week vakantie en het voelt een beetje nutteloos? Ik ga wel komend weekend ff in een hutje op de hei zitten met mijn vriend, maar ik had eigenlijk morgen in het vliegtuig naar Canada moeten zitten. :sob:

1 like

Ik speel al een hele tijd het spelletje Gardenscapes op mijn telefoon. Nu heb zojuist het beschamende punt bereikt waarop er geen nieuwe levels meer zijn en ik moet wachten op de wekelijkse update met nieuwe levels.

8 likes

Nou je kunt nog door tot 6211! Gelukkig bestaat er ook nog homescapes.

Ehm ik heb die staafmixer blender ding van de lidl. En ik doe het bakje ongeveer voor 2/3 vol met cashews. (Is ongeveer 2 handjes) en dan ongeveer 2 eetlepels cacao. En qua dadels gok ik altijd een beetje en doe ik er halverwege meer bij. Maar ongeveer 5 tot 7 ofzo.

1 like

Ik heb dat met merge dragons :frowning: is echt mn ritueeltje en nu moet ik oude levels herspelen

2 likes

Ik kijk een Vlaamse quiz en ƩƩn van die meisjes heet Lovely :flushed:

3 likes

Walk Master is ook een leuk spel om te spelen!

1 like